Nord-Trøndelag: Høst-treff..

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har fundert litt på et førvinters-treff. Eller et høsttreff om dere vil.

Dette er helt opp til dere medlemmer å bestemme hvor skal arrangeres,så lenge det er mulig å gjennomføre.

Det jeg ser for meg er et treff hvor vi møtes hele lokallaget på en plass. Der vi får snakka sammen,hatt det litt morro sammen og diskutert lokallaget misjon om fremtidige satsinger og planer. På dette møtet ser jeg også for meg at det kan bli diskusjoner om hvem som skal sitte i styrert eller ei. Også om vi trenger flere medlemmer i styret..

 

Vi i styret skal ha et møte nå så fort som mulig,der det vil diskuteres eventuelle ting rundt lokallagets fremtid og fremtidsutsikter.

Har dere noen forslag så vil vi gjerne høre dem,enten dere gjøre det via denne tråden,eller via PM'er til hver og en av oss..

 

Dato og møtested vil jeg gjerne at dere diskuterer i denne tråden,slik at vi alle kan bli enige på en best mulig måte..

 

Håper flest mulig henger seg på denne tråden,da det er særdeles viktig for lokallagets fremtid. Synes også at det er viktig at dere kommer med både positive og negative kommentarer på oss i styret,og om vår innsats hittil i både fjoråret og i år..

 

Husk,det er i bunn og grunn dere som bestemmer hvem som sitter i styret og ikke!

 

mvh

Hans Strømseng

Kasserer NT-lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Dette høres ut som en plan med et nytt treff, og planlegge neste år. Vet vi har fått nytt medlem i fra verdal, som har vært medlem i klubben før.

 

Må si det med en gang jeg da, sist treff var jeg å kikket på hus, men det vart for dyrt, kjøpte leillighet på øra Torsdag jeg. Var derfor ikke jeg kom sist.

 

Jeg ser for meg et nytt treff på Steinkjer en lørdag klokka 16.00, med litt planlegging og diskusjoner, og en arti kveill med noe arti av noe slag.

 

Rolf Inge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en plan! hadde vært knall tøfft med ett treff igjen snart...

men skulle vi ikke kanskje prøvd og få leid en travbane eller ett vann så kan vi arrangere vinter"spøling" hehe : rock :

Va på det i surnadal ifjor og det rocka ass!

Planlegger innkjøp av quattro igjen nå så jeg er vertfall med hehe!

 

Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en plan! hadde vært knall tøfft med ett treff igjen snart...

men skulle vi ikke kanskje prøvd og få leid en travbane eller ett vann så kan vi arrangere vinter"spøling" hehe : rock :

Va på det i surnadal ifjor og det rocka ass!

Planlegger innkjøp av quattro igjen nå så jeg er vertfall med hehe!

 

Christian

 

Den er jeg iallefall glatt med på ;) Men trenger jo bare å være en større parkeringsplass der vi har tilatelse. Og helst være litt brøyta :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en glattkjøringsbane på Orkanger, var jo planlagt ett treff der ifjor som ikke ble noe av. Kanskje dette kan bli noe av i år\neste år? :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en glattkjøringsbane på Orkanger, var jo planlagt ett treff der ifjor som ikke ble noe av. Kanskje dette kan bli noe av i år\neste år? :):)

 

blir lettere for meg å bli med på sånn også hvis jeg får somla meg til å tatt teorien og kjøre opp :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble jo kansje litt for spennende på et av vinter treffa i fjor, da onkelblå kom....:o

en hel drøss av audi s4,s6,s2,a4,a6 og coupe quattro.....men vinnern av "pirruett pokalen" var jo en vw taro: haha :

 

Må få til et slikt treff til vintern også......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble jo kansje litt for spennende på et av vinter treffa i fjor, da onkelblå kom....:o

en hel drøss av audi s4,s6,s2,a4 og coupe quattro.....men vinnern av "pirruett pokalen" var jo en vw taro: haha :

 

Må få til et slikt treff til vintern også......

 

ja ;) det stemmer :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis vi får noe snø i år da, det er da spådd dårli vinter i år, men nok om d.

 

Det var vel neste treff det vart snakk om i denne tråden trur jeg.

Men d har itj kommi nå gode forslag på når enda.

Kanshe vi skal prøv å finn ut av d snart??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer dårli for meg i helga, skal hoill på i leiligheta å fløtt inn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

herre hælga passe mæ beir. tenkt mæ t steinkjer på fyllekule :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtelogg fra lørdag:

Styret(-erik) hadde en liten sammenkomst i golfen til Hans på lørdags kvelden......der ble vi enige om at nytt lokallags møte blir.......("vi kjører oss en tur nedi by`n").....håper at mange møter opp.....("bilen ligger meget godt på veien") ......og lokallagets fremtid .....("dæven golfen går godt")......så nytt møte tidspunkt ble avtalt: smil :

 

Mvh styret: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtelogg fra lørdag:

Styret(-erik) hadde en liten sammenkomst i golfen til Hans på lørdags kvelden......der ble vi enige om at nytt lokallags møte blir.......("vi kjører oss en tur nedi by`n").....håper at mange møter opp.....("bilen ligger meget godt på veien") ......og lokallagets fremtid .....("dæven golfen går godt")......så nytt møte tidspunkt ble avtalt: smil :

 

Mvh styret: vinke :

 

Bra referat Bård Even,var jo ganske nøyaktig hendelsesforløp det derre :)

 

Vi får møtes om ikke lenge og fastsette litt planer fremover.

Håpe Erik har tid en dag også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble jo kansje litt for spennende på et av vinter treffa i fjor, da onkelblå kom....:o

en hel drøss av audi s4,s6,s2,a4 og coupe quattro.....men vinnern av "pirruett pokalen" var jo en vw taro: haha :

 

Må få til et slikt treff til vintern også......

 

Så vidt æ husse, så va d vel ein aildri så litn A6 der deinn kveilln å.. ? : rolleyes

Men æ satt no på S6 å ææææææ daaaa! :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt æ husse, så va d vel ein aildri så litn A6 der deinn kveilln å.. ? : rolleyes

Men æ satt no på S6 å ææææææ daaaa! :nana:

 

:) ....ups mangla en bil ja gitt:p

rætta opp no......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer da? blir det noe fart på sakene? hehe. Syns folket er trege jeg :nana: Ha med til helga da? lørdag kanskje? Da er jeg hjemme å, med den super spreke gtien : klø ::rolleye: Vedder på at bare 2 har svart til fredag : dum ::stikke:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på et treff neste helg:)

 

Kansje jeg kommer i ny sleden......får se hva jeg gidder utover uka...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke til det i helga jeg næi. må sette en dato litt i forkant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke til det i helga jeg næi. må sette en dato litt i forkant.

 

Går greit for meg på fredag. :) Tormod svinkjører sånn at bilen hans er kaputt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke til det i helga jeg næi. må sette en dato litt i forkant.

 

Dette er jo rimelig i forkant, hehe. Hva med fredag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hakke tid på fredag, men lørdag har jeg nok mulighet! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi itj ta d lørdag den 21 da? sånn at æ å kan bli med golfen, men kan godt ta d i helga, men da må æ kjør 406'n, blir litt tamt på treff d.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helga passer sikkert meg ypperlig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helga passer sikkert meg ypperlig :P

Ja d jør d væll! Høstferi liksom! ka faan e d da?:P jobbe aill 7dagan d vækka her æ.....: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.