Nord-Trøndelag: Høst-treff..

Anbefalte innlegg

En desembertur til Åre og Sverige er helt klart en god plan,vet vi har snakket om dette før,men har liksom ikke vært noe mye tilbakemeldinger rundt dette.

Hva hvis vi prøver å sette av en lørdag til dette i desember?

For min del passer det IKKE andre helga i desember. Da er det Tyskland for alle penga. Må bli førstehelga eller senere utti måneden. Og for å si det slik,Golfen har spurt om han kan slippe æ være med. Han mener det ikke vil gå på strekte dekk ;)

 

Ser egentlig for meg at "Høst-treffet" blir et kombinert "cruise-treff" med alt det innebærer,pluss et lite styrevalg. Vil gjerne at lokallaget skal blomstre,og sånn som saker fyker ann nå,så gjør det ikke akkurat det. Må få litt mer struktur i sakene her oppe.

Kanskje vi skulle tatt dette treffet på Go-carten i Fossegrenda i Trondheim?

I samma bygget har man LaserX for de som vil prøve det istedet. Har også bespisningsmuligheter i samma lokalet. Alt på et sted med andre ord.

Samt gode skli-muligheter i byen. Endel "sklier" der også,for å si det slik ;)

 

mvh

Hans

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En desembertur til Åre og Sverige er helt klart en god plan,vet vi har snakket om dette før,men har liksom ikke vært noe mye tilbakemeldinger rundt dette.

Hva hvis vi prøver å sette av en lørdag til dette i desember?

For min del passer det IKKE andre helga i desember. Da er det Tyskland for alle penga. Må bli førstehelga eller senere utti måneden. Og for å si det slik,Golfen har spurt om han kan slippe æ være med. Han mener det ikke vil gå på strekte dekk ;)

 

Ser egentlig for meg at "Høst-treffet" blir et kombinert "cruise-treff" med alt det innebærer,pluss et lite styrevalg. Vil gjerne at lokallaget skal blomstre,og sånn som saker fyker ann nå,så gjør det ikke akkurat det. Må få litt mer struktur i sakene her oppe.

Kanskje vi skulle tatt dette treffet på Go-carten i Fossegrenda i Trondheim?

I samma bygget har man LaserX for de som vil prøve det istedet. Har også bespisningsmuligheter i samma lokalet. Alt på et sted med andre ord.

Samt gode skli-muligheter i byen. Endel "sklier" der også,for å si det slik ;)

 

mvh

Hans

 

Godt forslag :) Kjøre sammen opp til trondheim da, for der kan jeg fort finne på å rote meg vekk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, men farten må da reduseres betraktelig. og alt er kaldt og ekkelt :P

 

Bård Even kjører jo bare 200'n :D da tror jeg ikke han skal ha noe problem med sperre forran og bak.

Og ikke ypp med piggfritt, det sitter jo som fy :D

 

hvem sier en må redusere farten: klø : bare å legge den brei det i svingene;)

 

har vel ikke sperre foran på 200 vel? er vel midten å bak som er sperret: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

der 200 ist eine klasse fur sich;)

 

Har nok bare lang-sperre og sperre bak...som alle andre med go gammel quattro:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

der 200 ist eine klasse fur sich;)

 

Har nok bare lang-sperre og sperre bak...som alle andre med go gammel quattro:)

 

åh, trodde man kunne sperre framhjulene og jeg. 4L ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne dere ikke kommet i bilen hans da?? Golfen trenger vel ikke være klar for at dere skal på treff?

 

uansett hva en gjør trur jeg klaging ikke er til å unngå.

 

Har styret noen formening om NÅR dette høsttreffet skal arrangeres? husk å sette en dato frem i tid da:p

 

Tenkt no å ha me golfen på siste treff æ da, sku vis koles den vart t slut.

Så no treng dåkk itj å sett nå dato for treff, for dere klare itj å bli eni læl: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dåkk kan da ta tur t sverige no, å kjør på snø da, va 30 cm me ny snø i går

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkt no å ha me golfen på siste treff æ da, sku vis koles den vart t slut.

Så no treng dåkk itj å sett nå dato for treff, for dere klare itj å bli eni læl: haha :

 

Har nok misforstått her,det var medlemmene av NT-lokallag som skulle sette dato for høst-treffet,ingen andre. Som jeg skrev i den første posten i tråden.

 

Så,vil dere ha høst-treff så må dere begynne å se på kalenderen,og se når dere har tid og vilje. Snøen nærmer seg,og jeg vil gjerne stille opp mens jeg fortsatt har bilen på vegen og sommerhjula står på.

 

mvh

Hans

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så,vil dere ha høst-treff så må dere begynne å se på kalenderen,og se når dere har tid og vilje. Snøen nærmer seg,og jeg vil gjerne stille opp mens jeg fortsatt har bilen på vegen og sommerhjula står på.

 

mvh

Hans

 

må nok begynne å se på kalenderen å skynte seg da... 1.5 grader å nesten snø i dag så... brr..

 

kommer på det samme for meg stiller vel opp uansett når det måtte være. (nesten)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar det på julaften da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.