Nord-Trøndelag: Høst-treff..

Anbefalte innlegg

ja...da ble det treff på lørdag da:)

ikke et offisielt treff....men de kan jo komme de som vil, så kan vi prate litt skikkelig bil:)

 

Skal vi si mc-donalds sånn i 17-18tiden?

 

Vel møtt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja, kommer vel fra steinkjer i det taket. Tenkte å parkere bilen i steinkjer eller levanger for å slippe bommene og ta toget inn. Vet ikke når det kommer og går jeg :P

 

Edit: Kjører bil fra levanger på lørdag. Send meg en melding Ketil, så kjører vi sammen eller noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går greit for meg på fredag. :) Tormod svinkjører sånn at bilen hans er kaputt.

 

"haha" ... Svinkjører IKKE. : bråk : Er faktisk redd for bil, og førerkort! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel bestemme meg snart jeg, også? Jeg ser mørkt på å kjøre slalom mellom elger og rådyr på tur hjem over Osen-fjellet ikveld - alene - i mørket. Kanskje mine brødre kan bli med?

*tenke, tenke*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppmøte i dag var vel egentlig ganske bra til å være et litt ubestemt møte:)

 

Så vi ble vel 6 biler og 8 mann som møtte opp.....

 

møttes på mc-donalds,

tok en liten matbit der inne , i mellom smattinga så var alt vacn relatert:)

 

Er vel ikke så mye mer å si egentlig...

kunne hvert flere.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppmøte i dag var vel egentlig ganske bra til å være et litt ubestemt møte:)

 

Så vi ble vel 6 biler og 8 mann som møtte opp.....

 

møttes på mc-donalds,

tok en liten matbit der inne , i mellom smattinga så var alt vacn relatert:

 

Er vel ikke så mye mer å si egentlig...

kunne hvert flere.....

 

enig, måtte komme meg hjem på fylla;D så hær sitter jeg. jævlig å skrive men får gå .,p

 

Hyggelig samling, men som sakt kunne vært flere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan da bli fleir, men da må d kun gå å bestem dag å tidpunkt i forkant mener jeg.

 

Det fungerte veldi bra i fjor:)

Men har vært litt dårli i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vart bestemt tidspunkt på tirsdag eller nå sånt,å herre va eitt lite-møte..

Vente fortsatt på tilbakemeldinga fra medlemman om ka vi ska finn på når det bli høst-treff. Enda ingen som har fastsatt nå i den sammenhengen så..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en uke på seg bør da vel holde for å klare å komme på et treff eller må en planlegge flere uker i forveien?? tviler VELDIG strekt på at oppmøtet på dette treffet hadde vært større om det hadde vært bestemt et tidspunkt for 2-3 uker siden...

 

Var da et relativt bra treff dette når en tenker på det som har vært før i år... noen som kom litt sent men:o (bedre sent enn aldri:rolleye: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en uke på seg bør da vel holde for å klare å komme på et treff eller må en planlegge flere uker i forveien?? tviler VELDIG strekt på at oppmøtet på dette treffet hadde vært større om det hadde vært bestemt et tidspunkt for 2-3 uker siden...

 

Var da et relativt bra treff dette når en tenker på det som har vært før i år... noen som kom litt sent men:o (bedre sent enn aldri:rolleye: )

 

hah, jeg var jo å vaska bilen og råna noen runder på steinkjer. å enda måtte jeg vente en halvtime før Ketil kom gliende. ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en uke på seg bør da vel holde for å klare å komme på et treff eller må en planlegge flere uker i forveien?? tviler VELDIG strekt på at oppmøtet på dette treffet hadde vært større om det hadde vært bestemt et tidspunkt for 2-3 uker siden...

 

Var da et relativt bra treff dette når en tenker på det som har vært før i år... noen som kom litt sent men:o (bedre sent enn aldri:rolleye: )[/quote

 

Både æ å Knut Eric ha kommi, hvis dato var klar før, for da hadde jeg ikke skrudd sund golfen t hen helga da, ha heller venta ei veka.

Knut Eric villa ditt han å, men vart tamt når itj æ hadd bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vart bestemt tidspunkt på tirsdag eller nå sånt,å herre va eitt lite-møte..

Vente fortsatt på tilbakemeldinga fra medlemman om ka vi ska finn på når det bli høst-treff. Enda ingen som har fastsatt nå i den sammenhengen så..

 

Æ kom no med et forslag, men ingen som hadd nå kommentara t d.

Så æ veit itj ka medlemman i klubben vill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil være sosial jeg. kanskje kjøre gocart, leie glattkjøringsbane, evt en avsidesliggende grusbane eller parkeringsplass.

Kanskje dra på en lengre tur sammen, sette av ei helg og kjøre rundt om og avslutte med ei kjempefyll :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både æ å Knut Eric ha kommi, hvis dato var klar før, for da hadde jeg ikke skrudd sund golfen t hen helga da, ha heller venta ei veka.

Knut Eric villa ditt han å, men vart tamt når itj æ hadd bil.

 

Kunne dere ikke kommet i bilen hans da?? Golfen trenger vel ikke være klar for at dere skal på treff?

 

uansett hva en gjør trur jeg klaging ikke er til å unngå.

 

Har styret noen formening om NÅR dette høsttreffet skal arrangeres? husk å sette en dato frem i tid da:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne dere ikke kommet i bilen hans da?? Golfen trenger vel ikke være klar for at dere skal på treff?

 

uansett hva en gjør trur jeg klaging ikke er til å unngå.

 

Har styret noen formening om NÅR dette høsttreffet skal arrangeres? husk å sette en dato frem i tid da:p

 

Klaging hører med uansett hva som arrangeres,og av hvem det arrangeres.

Ikke noe nytt på den fronten.

 

Vi i styret har etter hva jeg vet ingen formening om når det neste treffet skal holdes,men jeg håper dere vil komme frem til noe matnyttig snart,da jeg snart må sette inn Golfen. Er etterhva jeg har hørt meldt sludd i morgen allerede.

 

Go-kart må skje i Trondheim om vi skal kjøre,da de har stengt utendørs go-karten oppi Ogndalen. Så har de vel stengt i Bo'byn også?

 

Har vært foreslått å leie en bane eller noe,men håper da de som har fremmet dette forslaget har noen formening om hvor dette kan være. Jeg har ikke noe kontakter,annet enn glattkjøringsbanen som NAF har oppi mot Ogndal.

Vet da søren hvor morro det er å kjøre på en glattkjøringsbane da.

 

Det forslaget som jeg ser som mest mulig å gjennomføre,utenom et "normalt" treff i området,er den turen til Sverige som ble foreslått lenger opp her et sted. Ingen problem med å ta oss en lørdagstur over grensa,handle litt og ta litt sosialt samvær,både på turen og kanskje avslutte det hele med en bytur utpå kvelden.

 

mvh

Hans Strømseng

 

NB:

Noe må gjøres med styrevervene i lokallaget,og håper de som ønsker sier sitt om dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

NB:

Noe må gjøres med styrevervene i lokallaget,og håper de som ønsker sier sitt om dette.

 

Enig der, styreleder bør vi snart ha ny avstemmning på. Både fordi det er over 1 år siden sist, og pga at nåværende leder ikke er særlig aktiv. Og da bør derfor en ny tråinn. En som er aktiv, og har gjort mye for lokallaget. Selv vil jeg foreslå Hans, som ny styreleder. Håper flere kommer med sine meninger, og forslag til kandidater. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig der, styreleder bør vi snart ha ny avstemmning på. Både fordi det er over 1 år siden sist, og pga at nåværende leder ikke er særlig aktiv. Og da bør derfor en ny tråinn. En som er aktiv, og har gjort mye for lokallaget. Selv vil jeg foreslå Hans, som ny styreleder. Håper flere kommer med sine meninger, og forslag til kandidater. :)

 

 

1 år siden vi hadde styreledervalg sist? er vel et år siden sist vi så han snart: haha :

 

må vel være flere år siden sist det var annen leder vel?

 

Hans er en god kandidat ja..

altid kjekt med friskt blod i et styre....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig der, styreleder bør vi snart ha ny avstemmning på. Både fordi det er over 1 år siden sist, og pga at nåværende leder ikke er særlig aktiv. Og da bør derfor en ny tråinn. En som er aktiv, og har gjort mye for lokallaget. Selv vil jeg foreslå Hans, som ny styreleder. Håper flere kommer med sine meninger, og forslag til kandidater. :)

 

Enig med deg der Ketil....Hans som ny styre leder:)

Må vel også diskutere ny kasserer og sekretær.....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klaging hører med uansett hva som arrangeres,og av hvem det arrangeres.

Ikke noe nytt på den fronten.

 

Vi i styret har etter hva jeg vet ingen formening om når det neste treffet skal holdes,men jeg håper dere vil komme frem til noe matnyttig snart,da jeg snart må sette inn Golfen. Er etterhva jeg har hørt meldt sludd i morgen allerede.

 

Go-kart må skje i Trondheim om vi skal kjøre,da de har stengt utendørs go-karten oppi Ogndalen. Så har de vel stengt i Bo'byn også?

 

Har vært foreslått å leie en bane eller noe,men håper da de som har fremmet dette forslaget har noen formening om hvor dette kan være. Jeg har ikke noe kontakter,annet enn glattkjøringsbanen som NAF har oppi mot Ogndal.

Vet da søren hvor morro det er å kjøre på en glattkjøringsbane da.

 

Det forslaget som jeg ser som mest mulig å gjennomføre,utenom et "normalt" treff i området,er den turen til Sverige som ble foreslått lenger opp her et sted. Ingen problem med å ta oss en lørdagstur over grensa,handle litt og ta litt sosialt samvær,både på turen og kanskje avslutte det hele med en bytur utpå kvelden.

 

mvh

Hans Strømseng

 

NB:

Noe må gjøres med styrevervene i lokallaget,og håper de som ønsker sier sitt om dette.

 

 

Er med på både trondheimstur og sverigetur jeg :) Vi må bare finne ut hva som er mest aktuelt for resten av medlemmene. Hadde vært greit å fått til dette før evt masse snø.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på både trondheimstur og sverigetur jeg :) Vi må bare finne ut hva som er mest aktuelt for resten av medlemmene. Hadde vært greit å fått til dette før evt masse snø.

 

 

hva er galt med snø: klø : har vi ikke Quattro da: klø : : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes vi skal ta et desember treff i åre:) .....Nord trøndelag-lokallag "on tour"

håper på masse snø og glatte veier....

 

 

forutsetter at vi blir noen biler da: rolleyes ........

 

jeg er iallefall interisert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes vi skal ta et desember treff i åre:) .....Nord trøndelag-lokallag "on tour"

håper på masse snø og glatte veier....

 

 

forutsetter at vi blir noen biler da: rolleyes ........

 

jeg er iallefall interisert:)

 

 

hehe, hadde vært noe det:)

må kjøre sakte opp bakkene da mot fjellet på glatta:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, hadde vært noe det:)

må kjøre sakte opp bakkene da mot fjellet på glatta:nana:

 

Haha...:o

 

Skal komme ned og hente deg hvis du ikke kommer opp med piggfritt....: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha...:o

 

Skal komme ned og hente deg hvis du ikke kommer opp med piggfritt....: haha :

 

hehe;) tenkte mere på deg med din fwd jeg da;) kan jo dra deg opp;)

snø går fint ... værre med speilblank is:o : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er galt med snø: klø : har vi ikke Quattro da: klø : : haha :

 

joda, men farten må da reduseres betraktelig. og alt er kaldt og ekkelt :P

 

Bård Even kjører jo bare 200'n :D da tror jeg ikke han skal ha noe problem med sperre forran og bak.

Og ikke ypp med piggfritt, det sitter jo som fy :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.