#201 Skrevet Januar 15, 2007 For de som var der ifjor, hvordan var det med kø på lørdag, og hvor lenge ca fikk man kjøre pr gang? (runder..?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Januar 15, 2007 For de som var der ifjor, hvordan var det med kø på lørdag, og hvor lenge ca fikk man kjøre pr gang? (runder..?) Hei. Var nesten ikke kø noen av dagene, men var vel på lørdag det var skikkelig kø en gang, men det går så fort unnna at du nesten ikke merker det! Man skulle vel igrunn ha så å så mange runder per bil kvar gang men var utpå, men det tror ikke jeg var mange som fulgte?! Syntes det gikk som perler på en snor heile helga jeg Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Januar 15, 2007 Synes jeg leste om en kar som stod i en time i kø og fikk kjøre en runde før han ble hanka inn igjen, det var altså bare tøv? Hadde tenkt å bruke opp iaffal èn tank bensin i løpet av helga.. Går vel litt suppe på ren morokjøring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Januar 15, 2007 Synes jeg leste om en kar som stod i en time i kø og fikk kjøre en runde før han ble hanka inn igjen, det var altså bare tøv? Hadde tenkt å bruke opp iaffal èn tank bensin i løpet av helga.. Går vel litt suppe på ren morokjøring.. Er mange som syter å klager å får det til og høres heilt forferdelig ut Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Januar 15, 2007 Synes jeg leste om en kar som stod i en time i kø og fikk kjøre en runde før han ble hanka inn igjen, det var altså bare tøv? Hadde tenkt å bruke opp iaffal èn tank bensin i løpet av helga.. Går vel litt suppe på ren morokjøring.. Jeg kjørte 300km der i løpet av lørdag og søndag i fjor, og jeg var ikke med i "det gode selskab" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Januar 15, 2007 Synes jeg leste om en kar som stod i en time i kø og fikk kjøre en runde før han ble hanka inn igjen, det var altså bare tøv? Hadde tenkt å bruke opp iaffal èn tank bensin i løpet av helga.. Går vel litt suppe på ren morokjøring.. Når jeg var der i fjor hadde jeg nettop meldt meg inn i klubben og aldri kjørt på bane før. Jeg kjente ingen og stelte meg bakerst i køen hver gang. Alle får kjøre 5 runder så er det av igjen. Dette må du telle selv og går bare på din egen vennlighet over de anre som står og venter. I fjord gikk dette veldig gret og det var flere som kjørte 4 enn 6 for å si det sånn. (Man blir sliten og svett etter 5 runder). Men da tilbake til spørsmåle ditt. Jeg kjørte både lørdag og søndag i fjor. Søndag var det jo nesten ikke kø i det hele tatt. Og lørdag som det var flest folk der sto jeg MAX 15 min i kø på det værste. Stort sett gikk jeg fra bakerst til først på 5-10 min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Januar 15, 2007 For dem som ikke var der ifjor, å heller ikke har sett filmen.. Så ligger den her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=45043&page=7 Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Januar 15, 2007 Godt å høre folkens, ser virkelig frem til dette nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Januar 15, 2007 ...ble satt på 16" s2 hjul idag med ispigg på 110x65zr16. Ok klaring bak og foran, tok en tur rundt huset med pigg på fremre høyre og et nytt Audibe(grep) oppsto; "Audi S6 Uno" Rompa slang som en slapp ..., og ingen skraping av skjermene. Dette lover godt:evil: Nettopp kjøpt inn noen gamle småsvette S4 felger som skal lakkeres opp og ispiggdekkene monteres på når de kommer opp fra Sørlandet der de er nå. Lurer på om jeg skal lakkere hvite slik som prøvemontasjehjulene var eller svart, eller grå som orginalfargen er på disse!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Januar 15, 2007 Hvite. Synes det ser litt kult ut på mørk bil om vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Januar 17, 2007 har bestilt gps jeg.ellers hadde jeg vel faen ikke finni frem.har sett veibeskrivelsen din per arne .. men er ikke så god til å følge sånt jeg!..hehe hadde sikker kjørt meg vill! jeg skal kjøre opp på torsdagen hvis noen har lyst til å ta følge.. de felles avreise fra oslo greiene ser det ikke ut til at noen er interesert i så jeg drar aleine.. send pm hvis noen har lyst til å slå følge da!! Glær mæ..hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Januar 17, 2007 Jeg drar fra oslo ca klokka 2 på torsdag. Kjører gjerne sammen med andre om noen er interesert jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Januar 17, 2007 hvor drar du fra da? møtested? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Januar 17, 2007 Drar fra Bjørvika (kunne jo møtest litt lenger oppover E6'en et sted foreksempel) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Januar 17, 2007 Vennligst bruk eksisterende tråder eller lag en ny en for å avtale sammkjøring. Jeg kommer til å lette postene deres om en stund men lar de være til dere får avtalt i en annen tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Januar 18, 2007 Ser at førermøtet er klokka 9 om kvelden på Eriksgården. Dette er jo litt kjipt da dette er midt i middagen for oss som bor på det andre hotellet. Må vi stress-spise og løpe bort på eriksgården eller får vi kjøre fra morgenen av på fredag uten førermøte? Eller kan dere dra et kjapt førermøte fredag morgen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Januar 18, 2007 Ser at førermøtet er klokka 9 om kvelden på Eriksgården. Dette er jo litt kjipt da dette er midt i middagen for oss som bor på det andre hotellet. Må vi stress-spise og løpe bort på eriksgården eller får vi kjøre fra morgenen av på fredag uten førermøte? Eller kan dere dra et kjapt førermøte fredag morgen??? Veldig bra du tok opp dette. Vi får ta det litt senere eller tidlig fredag morgen. Dere vil bli informert her i denne tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Januar 18, 2007 Er det bestemt når det skal være på lørdagen da? Jeg skal oppover en dagstur og kommer nok til å sladde litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Januar 18, 2007 Veldig bra du tok opp dette. Vi får ta det litt senere eller tidlig fredag morgen. Dere vil bli informert her i denne tråden. Bare et inspill for egen del (respekterer de avgjørelser dere tar): Fredag morgen hadde vert det beste siden torsdagen for meg å mange andre går med på jobbing, lang kjøretur osv så er avslapping og opplading på hotellet tingen å bruke torsdagskvelden på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Januar 22, 2007 Best veg i Sverige eller er det greiest å kjøre om Røros? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Januar 22, 2007 når jeg tasta inn funåsdalen på gps`n. falgta den ruta om sverige.. men vilken vei som er BEST vet jeg ikke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Januar 22, 2007 Jeg har hørt at den kjappeste ruta fra Oslo er via Sverige, men at ruta via Røros har betydelig bedre vei. Hvordan folk oppfatter det subjektivt vet jeg ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Januar 22, 2007 tror også svenske ruta er raskest.. gps`n valgte den først. neste var om røros. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Januar 22, 2007 Om den ikke er raskest så er den kortest og morsomst :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Januar 22, 2007 Ser ut til at det holder seg kaldt http://www.funasdalsfjall.se/info/vader.php Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...