Hovedtreff, vinter 2007 - Funäsdalen

Anbefalte innlegg

Er det bindende påmelding på banekjøringen??

Er mulig jeg er på havet i den perioden der, men har lyst å melde meg på tilfelle jeg er hjemme..å på en annen side er det kjedlig vist det er bindende påmelding og jeg må betale vist jeg ikkje kan møte..

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bindende påmelding på banekjøringen??

Er mulig jeg er på havet i den perioden der, men har lyst å melde meg på tilfelle jeg er hjemme..å på en annen side er det kjedlig vist det er bindende påmelding og jeg må betale vist jeg ikkje kan møte..

 

mvh

 

Nei, påmelding til banekjøring er ikke bindende. Hvordan det er med reservering på hotellet og hvor sent en evt kan avbestille der vet jeg ikke, men det kan du jo spørre om når du bestiller rom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette det huset ved siden av eriksgården hvor den klin gærne svenske gamle tanten bodde????

 

Jepp, samma dama som i år. Koselig å se at du har fått deg rom hos henne igjen. Du får hilse ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rom er booket og klart! Gleder meg! :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde isen vært tykk nok hadde det jo vært strøkent å kjøre på den sånn som det ser ut der nå da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut...3 mnd igjen no...: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 35 stk. som har forhåndspåmeldt seg til kjøring pr. dags dato

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 35 stk. som har forhåndspåmeldt seg til kjøring pr. dags dato

 

Forhåndspåmeldt vil sei påmelding på hovudsia right? : klø :

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et spm.. Når jeg bestillte rom på funåsdal hotell fikk jeg pris på 1590pr pers fra 1-4 feb.Fikk så regning etter noen dager.

I dag fikk jeg ny regning på 2200pr pers for samme perioden med håndskrevet meld på fra en ulrika.

Der stod det : sender deg ny regning med "audi" pris...

 

Er det dyrere å leie rom når klubben har ordnet priser eller??

Får klubben prosenter av rommene vi leier?

 

Jeg skal iallefall ringe dem i morgen for dette godtar ikke jeg. Har jeg fått en pris så har jeg fått en pris..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ivertfall meldt meg på banekjøring og rom er iboks :).

Da gjenstår det bare å se om jeg blir hjemme den helga og om bilen funker slik som den skal..for det gjør den nemmlig ikkje til dags dato: bh :

Ordner seg for "snille" gutter :)

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et spm.. Når jeg bestillte rom på funåsdal hotell fikk jeg pris på 1590pr pers fra 1-4 feb.Fikk så regning etter noen dager.

I dag fikk jeg ny regning på 2200pr pers for samme perioden med håndskrevet meld på fra en ulrika.

Der stod det : sender deg ny regning med "audi" pris...

 

Er det dyrere å leie rom når klubben har ordnet priser eller??

Får klubben prosenter av rommene vi leier?

 

Jeg skal iallefall ringe dem i morgen for dette godtar ikke jeg. Har jeg fått en pris så har jeg fått en pris..:)

 

Klubben eller noen andre for den saks skyld får ingenting av det du betaler for hotellet. Hvor kommer dette fra?

Klubben har fått en ordnet pris på rommene. Så jeg tror nok dette bygger på en missforståelse men ring dem så ordner det seg nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhåndspåmeldt vil sei påmelding på hovudsia right? : klø :

 

 

Mvh

 

Right

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben eller noen andre for den saks skyld får ingenting av det du betaler for hotellet. Hvor kommer dette fra?

Klubben har fått en ordnet pris på rommene. Så jeg tror nok dette bygger på en missforståelse men ring dem så ordner det seg nok.

 

Det kommer ikke fra noen plass. Det var bare et spm fra meg.

 

Synes bare det var merkelig at de plutselig forandrer prisen jeg fikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer ikke fra noen plass. Det var bare et spm fra meg.

 

Synes bare det var merkelig at de plutselig forandrer prisen jeg fikk.

Samme skjedde med meg...

Greit nok tenkte jeg,men så ringte hun dagen etter og sa det var en feil...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg er den lykkelige eier av en Seat Leon "lettere" modda. Så jeg lurte på om det er slik som på vålertreffet at vi med seat også kan lure oss ut på banen. Hadde vært gøy å fått testa haldexen litt for en gangs skyld!

 

Ellers så hadde jeg planene om å ta dagstur opp lørdag eller søndag, hvor lenge blir det kjøring på søndag, og må man forhåndspåmelde seg til kjøringen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan står mulighetene for å kjøre på tid på slike treff? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan står mulighetene for å kjøre på tid på slike treff? :)

Klubben har ikke lov til å arrangere organisert tidtaking, men vi kan jo ikke nekte dere å ta med dere klokkene deres i bilen...

 

Men noen form for tidtaking/hastighetskonkurranse eller liknende vil det IKKE bli!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, var akkurat det jeg lurte på.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har aning på hva det koster å leie scooter der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben har ikke lov til å arrangere organisert tidtaking, men vi kan jo ikke nekte dere å ta med dere klokkene deres i bilen...

 

Men noen form for tidtaking/hastighetskonkurranse eller liknende vil det IKKE bli!

 

Har de samme regler på dette området i Sverige ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har aning på hva det koster å leie scooter der?

 

 

Ca 1000 lapp for 5 timer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.