Anbefalte innlegg

Er det bare å stikka innom trafikkstasjonen å bestilla? Eller er det han som står oppført som eigar av bilen som må legga inn bestilling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å ta seg en tur til nærmeste trafikkstasjon og bestille. Koster i overkant av 400,- for to nye skilt. Så tar det en dag eller to før skiltene kan hentes. Da leverer man inn de gamle og får ut de nye med et nytt sett oblater.

De spurte ikke meg om noe legitimasjon eller vognkort, så lenge jeg leverte inne skilt med samme reg.nr...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å ta seg en tur til nærmeste trafikkstasjon og bestille. Koster i overkant av 400,- for to nye skilt. Så tar det en dag eller to før skiltene kan hentes. Da leverer man inn de gamle og får ut de nye med et nytt sett oblater.

De spurte ikke meg om noe legitimasjon eller vognkort, så lenge jeg leverte inne skilt med samme reg.nr...

 

Da blir det tur innom ja!: rock :

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : vel når jeg mista skiltet mitt foran forrige vinter xD da dro jeg på vegtilsynet og fikk nytt skilt med oblat.. men koster mer enn 40 da, men ikke mye til.. jeg bestilte skilt hjem på døra da

 

men jeg skal ikke kjøpe det skiltet der, så harry a ;D hehahe..

vil heller kjøre med minst mulig attention mot skiltet: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto for litt siden å såg på nyskiltet og jeg syns ikke det var noe fint... Merklige bokstava å tall. Såg faktisk heilt bingo ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes det ser ut som skilter fra et østblokk land jeg for min del!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo nesten litt dansk ut den bokstav og talltypen..uansett, jeg har papirer på at jeg kan ha lite skilt bak, og om jeg ikke får det foran etterhvert, så håper jeg klubben river opp noen klistremerker...Det hadde vært knall : rock : : rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns igrunn disse skiltene var fæle, så ut som polakk-skilter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes de nye skiltene er pene jeg:)

04112006(001)re.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv fått disse skiltene på vinterbilen. Er ikke de skiltene jeg helst ville ha hatt, men de er helt ok. Det som er litt artig er at folk kommer bort hver dag å spør om jeg skal tolle den inn snart : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom folk ikke liker disse skiltene er det helt sikkert mulig å bestille noen nye med samme regnr fra germanplates.com. Jeg vil anta at de ikke er lovlige,men det skal nok litt til før de oppdager noe slikt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

første inntrykket mitt er at de er stygge.

har sett ett par biler med det, og de ser utenlandske ut...

men det er min mening, å det er som Hans Jørgen sier ;

Smaken er som baken.

 

Joakim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns igrunn disse skiltene var fæle, så ut som polakk-skilter.

 

Helt enig. De ser helt jævli ut...

 

Tippe alle polakker jubler, nå er det jo umulig for politet å se om bilen er polsk eller norsk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flagget er igrunn greit nok, men hvorfor så stygg design på bokstavene?

De ser så stusslige ut.

 

Må da finnes finere bokstavtype som også er ordentlig leselig for elektroniske duppedingser som fotobokser, bomring, ol.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No begynner det å bli en del biler med nye skilt her å stusser vær gang jeg ser det, ser ut som en utelandsk bil med et kjempe stykt skilt! Her går en del biler med polske skilt så de som har nytypen blir fort polsk før jeg legger merke til dissa stygge bokstavane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg en bil med denne typen skilt i dag.. Var faktisk ikke så fælt som jeg hadde forestillt meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er stygge! Det første jeg tenkte var: Polakker.. Kompis fikk de på sin vinterbil nå, en e30. Da så den skikkelig ut som en polakk bil i og med at den hadde rustne vinterfelger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er stygge! Det første jeg tenkte var: Polakker.. Kompis fikk de på sin vinterbil nå, en e30. Da så den skikkelig ut som en polakk bil i og med at den hadde rustne vinterfelger
Må si meg enig......har prøvd å vent meg til de nye skiltene men nei det går ikke! Ikke alene om å syns det ser ut som polske skilt heller ser jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æsj.. På avstand ser de ut som polakk-skilter!

Stygt som bare det..

Og fargekombinasjonene blir ikke spes fine for de med grønne skilter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes det ser ut som skilter fra et østblokk land jeg for min del!

Enig der! Liker skiltene som har vært de siste årene jeg :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heldigvis bestilte jeg meg den gamle typen for ei stund sia... bare å sette på snart...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge om man kunne laget et vw-audi club merke istedet for "N"-en/flagget... skal man til utlandet kan man bare slenge på et magnetisk nasjonalitetsmerke på bakluka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med mange her. lå bak en 206 i går. trodde først det var en polakk helt til jeg fikk studert skiltet litt. huff, men... blir vel vant til dem. er nok det som må til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal ha meg de nye skiltene på oldschool bilen :) blir nice på gammel bil tror jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.