#26 Skrevet Desember 18, 2006 Fant nettopp ut at den grønne kontakta på innsuget har plass til 3 ledninger, men har bare 2 tilkobla.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 18, 2006 les her på mitt innlegg http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=71221 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 18, 2006 har koblet på denne tempgiveren min uten forbedret resultat Har veldig lyst til å finne ut hva de ledningene egentlig skal gå til hvis noen med "fasit" 7A motor kan legge ut ett bilde. Dette ser ut til å dra seg mot dysene da jeg har målt i hodet og rumpa uten å bli noe klokere da alt virker ganske normalt. Jeg skal ihvertfall ha meg de 034MS dysene snart Og jeg anbefaler deg også å prøve før du svir av en halv mill. på møller Glenn Ivan; Jeg syntes ISV'en din høres def. ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 19, 2006 har koblet på denne tempgiveren min uten forbedret resultat Har veldig lyst til å finne ut hva de ledningene egentlig skal gå til hvis noen med "fasit" 7A motor kan legge ut ett bilde. Dette ser ut til å dra seg mot dysene da jeg har målt i hodet og rumpa uten å bli noe klokere da alt virker ganske normalt. Jeg skal ihvertfall ha meg de 034MS dysene snart Og jeg anbefaler deg også å prøve før du svir av en halv mill. på møller Glenn Ivan; Jeg syntes ISV'en din høres def. ut. Tempgiveren oppå toppdekselet er for styring av radiator vifta når tenning er av. Har du målt lambdasonde? Mål den grønne ledningen skal variere mellom 0,1v til 0,9v på varm motor, står den stille er den defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 19, 2006 Hihi, jeg får 25% avslag:p Nei, er særiøst noe å vurdere dette. Men som så barn sier: Du først! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 19, 2006 Hvis du får 25% avslag kan du skaffe til meg da ? Så skal jeg prøve først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 19, 2006 Oskar; Vil en motor få slike symptomer kun når kald hvis lambdasonden er gåen ? Det er vel forvarmingssystemet som kan ryke da hvis denne har det? Ang, toppdekselføleren, er det slik at vifta vil gå konstant med tenning av hvis denne ikke er tilkoblet? Kan du forklare litt mer om denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 19, 2006 Er hos møller jeg har rabatt:) Men det ser ut som jeg skal ha dysene uansett, måtte bare litt lesing til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 20, 2006 Oskar; Vil en motor få slike symptomer kun når kald hvis lambdasonden er gåen ? Det er vel forvarmingssystemet som kan ryke da hvis denne har det? Ang, toppdekselføleren, er det slik at vifta vil gå konstant med tenning av hvis denne ikke er tilkoblet? Kan du forklare litt mer om denne?[/quote Vifta vill ikke gå konstant om den ikke er koblet til nei, den er der for å passe tempraturen når tenning er av ja! Bare jeg som tulla litt med lambdan da! jeg har alle el. deler til 7a motorn så si fra hvis du treneger deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 20, 2006 Dyser bestillt, 2303,- for fullt sett med by-pass ledning:) Gunstige dollar-kurser nå. Julaften blir litt forsinka i år, men den kommer om ca en uke. Ble helt overbevist da jeg spurte på ett engelsk forum, første svaret var: Injectors?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 21, 2006 oioioi, det klør i fingra etter å bestille !! Det var de penga da, kjøpte RS2 lys og S2 front her om dagen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 21, 2006 First things first, veit du:) Gleder meg som en unge, og hvis dette ikke virker skjønner jeg ikke hva som er feilen. Oppramsing av hva som er sjekka rundt omkring hos folk? Jeg starter: Km.stand: ca. 214.000 Sjekket: -ISV type: HITACHI -ISV sjekk: JA (renset inni og smurt opp igjen) -Bankesensorer: JA -Fordeler: JA -Dyser: På vei -Falskluft JA -LMM JA (testa 2) Får ikke ut noen feilkoder nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 21, 2006 samme som over hos meg og. bortsett fra mindre kilometer på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 21, 2006 Hmms, det ser nok ut som om det blir noe dysebestilling her og da gitt. ' Men er det noe mer effekt å hente her på disse dysene? Ikke at jeg tror det blir noe sinnsykt effekt å hente men.. Min har gått 209 K Men ser at ikke det er sjekket opp plugger og pluggkabler? Er dette gjort og ikke ramset opp bare? Har ikke gjort dette jeg heller, men ellers gjort det som er ramset opp!... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 21, 2006 Glemte plugger og ledninger, alt ser ok ut hos meg. Ifølge 034 skal u kunne hente 8-9hk over hele registeret, men det er vel heller usikkert. Det som er sikkert er at hvis dysene er dårlige, og du setter inn nye, så får du ny bil. Forbruket går ned litt, også har du jo placebo-effekten da og den er ikke å forakte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 23, 2006 Dysene: Your item left the United States from SAN FRANCISCO AMC at 9:55 AM on December 22, 2006. Nå har ISV'en min klikka igjen da, tomgang mellom 900-1200 hele tiden. Skikkelig kjedelig. Venter ennå på pakke fra en på forumet her, men ser ut som ting tar tid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 23, 2006 Hei igjen, kan du sette opp linken til hvilke dyser du har bestillt? Tittet der, men vet jo ike hvilke jeg skal ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 23, 2006 Såklart jeg kan: Dysene Skriv VACN som ekstra info, så ser de hvor flinke kunder vi er: rock : . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 2, 2007 Da har jeg fått mine:glad: Må ordne med forstillinga osv før jeg får prøvd. Greier ikke bilen å lage no feil, må jo jeg selvfølgelig være passe idiot og få det til selv: bh : Emil: Hvis du vil jeg skal sende deg mine så du får prøvd ut på din, kan jeg godt gjøre det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 2, 2007 Sende meg dine ? Hva mener du nå ? Fikk du montert de nye dysene ?? Min er forresten blitt littegrann bedre etter bilen har blitt kjørt litt rundt kvartalene ett par ganger Men langt ifra bra så 034 Dyser blir det nok! mange spørsmål her nå gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 2, 2007 Har ikke montert dem ennå. Jeg mente at jeg ikke har glede av dem så lenge jeg ikke får kjørt, og med venstre framhjul 5 cm fra original posisjon, ser det ikke ut til at det blir så mye kjøring med det første heller. Jeg trodde du hadde en bestilling på vei fra 034, og tenkte å korte ned ventetiden din litt, hvis du hadde dårlig tid:) Må avvente litt nå, må finne ut om det blir såpass dyrt at jeg tar det på forsikringa, da må bilen på verksted regner jeg med. Da tar den jo lengre tid før jeg får bilen på veien uansett. Isåfall kan det bli hurtiglevering av dyser Emil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 2, 2007 Høres KJEMPEinteressant ut ! Må bare se hva stereo-stuntet mitt koster nå. kjøpte noen gummilefser til panseret i dag kosta jo fan meg 600kr pr stk.. Er det 2400kr for dysene ? Utrolig synd å høre med bilen din, er det ikke best å ta det på forsikring uansett? Forstillingsdeler, 4 hjulskontroll, lakkering osv er DYRT ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 2, 2007 Gikk nok ikke noe lakk, bare felg og forhåpentligvis bærebrua. Tar bilder av dette. Med høy egenandel er dette rett på grensa: rolleyes 2400 (2393) stemmer bra. Triller jeg en tur under bilen i morra, og ser på skadene, er det ille sier jeg ifra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Februar 15, 2007 Fra haynes: Ujevn tomgang skyldes (som oftest): Innsug-lekk Lekk toppakning Bensinpumpe Veivhusventilasjon Forskjellig kompresjon i sylinderne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Februar 15, 2007 kan skyldes ja.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...