Anbefalte innlegg

Emil og Vidar: Var den i friluft jeg tenkte på ja hehe

 

Men har i det siste fått et lite problem med at den overoppheter, så lenge den får fartsvind er det greit men er det sakte kjøring eller tomgang så er det fort opp i 100.... ikke noe å kjøre i køer med med andre ord! tror dere at denne berømte føleren vil fikse det, eller er det da den i friluft det er no gærli med...... det skjedde etter meg og en kamerat bytta radiator, har tenkt på at det kan være den på radiatoren eller selve vifta men altså har dere noe fornuftig å si før jeg bruker millioner som kom gjerne med det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har veldig lyst til å få lest ut feilkodene men har ikke orket å stte meg inn i hvordan man skaffer en 330ohms motstand. Pluss at jeg har ikke motorlampe i instrumentet så må lese ut 100% manuelt.

 

Noen tips eller? Bruker du kun vanlig diodeprøvelampe? Hvilke ledninger er det du kortslutter for å få ut blinkesekvensen?

 

Hvor stor motstanden er er ikke så nøye, det er bare for at lyddioden skal få riktig spenning. (1.5-2v) Mener de selger dioder som er beregnet på 12v på biltema, du kan bruke disse..

 

 

Fremgangsmåte og sånt står beskrevet på 20v.org. Jeg er glad min er kompatibel med VAG-COM, litt lettere.. Er desverre bare de siste årsmodellene uten grenrør som det fungerer på: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin: Legger den seg stabilt på 100 da?

Min ligger jevnt over 90 på sakte kjøring/tomgang. Termostaten åpner seg først fullt ved 102 grader, og begynner å åpne seg rundt 85. Det er visst normalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi brukte da vag com på bilen til brutters her om dagen, er med grenrør det, 89mod. Har og litt prob med og få riktig motor temp, den ligger mellom 90 og 50 ved vanlig kjøring, kan gå litt opp mot 90 ved kø kjøring, synes og det tar lang tid før motor blir varm, men blir fort varmt inne i bilen da. Termostat byttet jeg for litt siden. Vet og alle temp sensorene er byttet for kort tid siden. Sitter S2 fanger på bilen min, vet ikke om de kansje slipper inn så mye mer luft at motor for litt i overkant av kjøling? Ellers virker bilen bra, om man ser bort ifra at enkelte ganger går den ikke like bra som dagen før. Mystisk problem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin: Legger den seg stabilt på 100 da?

Min ligger jevnt over 90 på sakte kjøring/tomgang. Termostaten åpner seg først fullt ved 102 grader, og begynner å åpne seg rundt 85. Det er visst normalt.

 

har ikke turt og skjekka hehe, men den koker jo liksom, så normalt vil jeg vel ikke tro det er..... var ihvertfall ikke sånn før...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan sjekke et par delenr?

 

034 919 369 C

893 971 974

 

Er en eller annen tempføler og huset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.