#401 Skrevet November 8, 2007 Dueh Tom... æ sætt mæ på dæ! I will crush you like a ant! Ja, det må være greit å være så liten å lett som dæ, sånn at man bare kan råkke rundt i en 50hk diesel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#402 Skrevet November 8, 2007 Dueh Tom... æ sætt mæ på dæ! I will crush you like a ant! Ja, det må være greit å være så liten å lett som dæ, sånn at man bare kan råkke rundt i en 50hk diesel jupp, it rock's fatt det nå er det ikke lenge før jeg kan danse sving med golfen, er vel ikke så sinnsykt langt unna at jeg får den på (støtte) hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#403 Skrevet November 16, 2007 får vel bare medele at det blir nok BMW bruks bil på meg fram til sommern, en -91 mod 325i ! skal bli morro med bakhjulstekk og motor blir vel min om ikke det skjer noe radikale endringer på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#404 Skrevet November 16, 2007 Og nå som nysnøen har lagt seg gitt;) Gleder meg til og se den på tur opp VWærkste bakken;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#405 Skrevet November 16, 2007 kommer meg helt sikkert lenger enn det du gjør med RC Lupoen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#406 Skrevet November 17, 2007 kommer meg helt sikkert lenger enn det du gjør med RC Lupoen din Også får man jo 50% på Snappes Kebabkjøkken når en kjøpe BMW. Det kommer godt med når en har vært på byen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#407 Skrevet November 17, 2007 va på husleiting ruint atme vwerksted, å æ kom mæ nu opp utn problema me fiestan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#408 Skrevet November 17, 2007 får vel bare medele at det blir nok BMW bruks bil på meg fram til sommern, en -91 mod 325i ! skal bli morro med bakhjulstekk og motor blir vel min om ikke det skjer noe radikale endringer på onsdag Grattis! E36, mange dører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#409 Skrevet November 18, 2007 ja -91 mod E36 4 dørs ! gleder meg som en unge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#410 Skrevet November 19, 2007 da har det skjedd store ting på værkste gamlefar har lagt opp kopper rør til luft blir vel kanskje å forandre litt ettervært... er greit å ha flere luftnippler å hente luft fra er så sinnsykt kjekt å ha lufta i trommel over bilen slik så det ut når jeg og gamlefar dro, men blir vel litt forandring ettervært så skal vi ordne mange stikker for strøm, så skal i allefall jeg ha en trommel til strøm også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#411 Skrevet November 22, 2007 nå blir golfen lagt på is i fjorten dager, da det har rullet inn en BMW 325 på gården som vil bli plukket og lakket på i ca 14 dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#412 Skrevet Desember 19, 2007 da kan jeg røpe så mye som at jeg har kommet så langt at dieselen er på hjul igjenn bilder kommer i morgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#413 Skrevet Desember 19, 2007 Har et par bilder fra "under kånstrøksjaan" på bakparten som en teaser. Som dere ser har Tom gått for 2" dim på felga for å få det rette stuket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#414 Skrevet Desember 30, 2007 Da har æ og Tom vært oppe på værste å styrt litt igjen. Grillsesongen starte jo straks, og da må man jo ha grill !(doh) Vi e ca ferdig med understellet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#415 Skrevet Desember 30, 2007 Looking good;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#416 Skrevet Januar 14, 2008 Ja, da det har kommet en ny bil i familien til herr Bakland. Må Kaiser få seg en ny sengeplass.. Og Tom fant ut at han skal lage Kaiser en køstøm hundekurv til Fjällasporten... Som dere får med dere, er den i glassfiber;) Tipper Tom blir og lakke den i en funky farge også, jeg holder en finger på rosa. Var det eneste jeg tok bilde av faktisk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#417 Skrevet Januar 14, 2008 så legger du ikke ut bilde av micra'en ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#418 Skrevet Januar 27, 2008 Æ og Tom har lært oss å trylle. Now it's here Now it's not Også har vi dempa kassa med litt støydempingsmatte, så no kan vi prate med bare litt heva stemme når den e igang. Det kan hende det har en sammenheng med at vi har lært oss å lese leppe og sånt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#419 Skrevet Februar 12, 2008 da kan jeg meddele lokallaget om at jeg har nå kjøpt inn både bulk fikser (for å trekke ut bulker og lakkere) og plast reparasjons sett, for å reparere alle typer plast ! har også tilgang på et rette sett som det er mulig å fikse parkerings bulker med, da UTEN å måtte lakkere på nytt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#420 Skrevet Februar 13, 2008 Konge;) Skal se over Lupoen, etter småbulker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#421 Skrevet Februar 13, 2008 Tom har du bilde av denne nye fine saken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#422 Skrevet Februar 13, 2008 kan ta noen bilder i morgen når jeg er der oppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#423 Skrevet Februar 13, 2008 nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#424 Skrevet Februar 20, 2008 Ser ut til at Tom har glemt helt av og ta bilde av denne nye saken gitt;) De er jo travelt opptatt der oppe for tiden. Da jeg var innom i går, holdt Jørgen "gud forby" på med golfen sin: eek : Tom, savner du sommern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#425 Skrevet Februar 20, 2008 kan ikke si annet enn at jeg savner å kjøre rotta i sol vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...