#251 Skrevet Mai 24, 2007 kan bare sparkle rundt den slik at den går i ett med veggen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Mai 24, 2007 ja å lakke den i camelon lakk å montere neon lys inni kassa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Mai 24, 2007 ja å lakke den i camelon lakk å montere neon lys inni kassa Og Gun Turret på toppen, sånn at vi kan skyte dem som kommer på besøk dit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Mai 24, 2007 nei det blir nok bare treværk som skal omringe vår skatt men det kommer vel ikke med det første ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Juni 4, 2007 Var innom Værksted her om dagen, på besøk.. her er bildene;) Tom sin lille daisel Jørgen vant reneste motor konkurransen Morten avskilta golf Jørgen prøver å se ut som han kan noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Juni 27, 2007 Da det aldri updates lenger her i \\\VWærkste tråden tar jeg over, og står for siste update: vinke : (Dette er en oppfordring til flere updates fra dem) Jeg var da innom \\\VWærkste i dag og pusset de kommende vinterfelgene mine (se prosjekt tråd for mer bilder av dem, hvis det er av interesse: smil : ) I dag ble det gjort lite konstruktivt.. Jeg og Morten hjalp Jørgen og få av bakluka, mens Morten den lille tiden jeg var der stort sett var forbanna på en mutter som satt bom fette fast! Etterhvert fant Jørgen ut at det var artigere å pusse felger en å pusse einser.. Etterpå begynte de å koste gulvet, da de hørte de skulle få besøk! Bilder: Jørgen gjør seg klar Morten sliter med en mutter Jørgen har fått reint gulv i einseren sin! Mine vinterfelger Jørgens GTI med fjernet bakluke Toms daisel, ingen updates der...Da han jobber for Kenneth i klubben for tiden. Mortens Gti Satser på flere updates fra \\\VWærkste gutta! De må bare få ræva i gir nå som Morten har ferie noen uker, og Jørgen har ferie til August! Satser på flere updats, jeg kommer oppom igjen for mere pussing av felger, på gjensyn og takk for meg: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Juni 27, 2007 Uff! No legg du jo deeeet presset på mæ her!! Nei, blir ikke gjort mer enn æ orke/har fått tid til av min samboer Kjerringstyrt kan dokker sjøl være..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Juni 30, 2007 Jeg var innom en tur på Torsdag også, her kommer litt bilder Her må du gå når du skal gå inn til vwærkste, ligger is på bakken ffs Det Jørgen og Morten gjore på vwærkste var og vaske;) That's all folks;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Juli 12, 2007 da har undertegnede og Jørgen gått til anskaffelse av en blå liten Einser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Juli 12, 2007 Tenk at noen skulle kjøre den stakkarn der på høggeriet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Juli 12, 2007 Gromme felger på den Einsern der værtfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Juli 12, 2007 felgene er mine golfen blei levert med bare 1 felg, å den hadde ikke riktig boltsirkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Juli 21, 2007 vist det er noen som er interessert i samlebestilling av stivere foringer rund baut og justerbart senkesett så hyl ut ! dette er da selvfølgelig til GOLF1 ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Juli 21, 2007 Må si meg eni med Mats der, kule felger. Men sånn litt på feil sted spør jeg, Noen som har vært borti å montert bakrute spoiler på a4 b5 avant? Har en som jeg vurdere å kjøpe, men den må limes på? med sikafleks? er dette bra? har bare vært borti at man må skru de på? Tom har du noe kloke ord her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Juli 22, 2007 dra på trelasthandelen der på brygga med Driv, så kjøper du en tube med svart TEC7 så vasker du godt med silikonfjerner først, limer, klistrer den på, setter tape over å lar den stå i garage over natta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Juli 22, 2007 Tom, når kan du hjelpe med Lupoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Juli 22, 2007 dra på trelasthandelen der på brygga med Driv, så kjøper du en tube med svart TEC7 så vasker du godt med silikonfjerner først, limer, klistrer den på, setter tape over å lar den stå i garage over natta hmm, har ikke bestilt enda. Men må no bare høre litt rundt. Men holder det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Juli 22, 2007 Det tror jeg holder i massevis, jeg har før sett sånt limt på med vanlig sikaflex, det satt godt som gull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Juli 22, 2007 Det tror jeg holder i massevis, jeg har før sett sånt limt på med vanlig sikaflex, det satt godt som gull. okei, vi får se hva det blir til. Har fått nok nå. skal anskaffe meg spoiler. Kan alltids høre med gutta på jobb også. Den må jo lakkes også. Men det er jo ferie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Juli 22, 2007 Tom, når kan du hjelpe med Lupoen? når skal du hjelpe meg å bestille deler ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet Juli 23, 2007 MSN?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Juli 23, 2007 Jeg har laget en skisse av VWærkste;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Juli 23, 2007 var du full når du laget den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Juli 23, 2007 Kommer bedre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Juli 23, 2007 håper jeg for golfene ser sinnsykt stor ut på den saken din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...