Anbefalte innlegg

du vil ha Tom ?!? nei det får du ikke ! :P

jeg driver ikke på med sånne ting, martin ! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha de felgene, kjøttis;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det må du jo si :P men tror ikke noen av felgene blir dine med det første ;)

mye byr du for OZ felgene da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var påsken over for denne gang (takk vår Herre for det) sliter litt med såre muskler og diverse plager etter at jeg tryna når jeg hang etter scooter på snowboard i 80km/t + da jeg tryna på en big jump i levi :S

 

meeeen, da har man mer motivasjon en noen gang til å kun utføre trygg og god innendørs aktivitet, SKRUING PÅ \\\VÆRKSTE :D

 

nå begynner vi å tulle litt med "prosjekt GRILL" så vist deet er noen som vil bidra med deler eller erfaringer er dere hjertelig velkommen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil gjerne hjelpe til litt. Så bare hyl ut en kveld i forveien så er jeg med=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det vi trenger først er en skikkelig plan ! så trenger vi deler, så trenger vi å få dem sammen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har vi kommet så langt at vi har:

- harley eksospotter, for utlufting av røyk

- 2stk 17" x 10" rondell felger, sånn som mange BMW'er ruller med

- 3 stk kam akslinger, skal lage "føtter" til selve grillen og handtak

 

så da trenger vi:

- flere kam akslinger

- 1stk VW merke til å ha på den ene felgen

- 1stk AUDI merke å ha på den andre felgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden hadde blitt ca 70 ganger bedre med bilder....;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kan vel ikke si annet enn at det er spennende å følge med på deres tråd, så får vel ta et hint :)

 

men akkurat nå har det vært en lang påskeferie så, men det er vel ikke noe unskyldning :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag blei det telefon tilkobling på værkste :D Så nu har vi eget nr visst noen skal nå oss di gangan vi e der inne.. Så hadde vi besøk av 2 fra kvaløya... Brødrene Gerhardsen ;)

 

ja siden det e Tom som styre kamera, så blir det dårlig med bilda :P:P neida.. tror ikke æ hadde tatt så mye mere.. Nu når vi e ferdig med bmw`n sånn delvis.. så starte æ snart med mitt do prosjekt :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kan vel legge til for dem som ikke veit det at \\\vwærkste er ca 75 meter inni fjellet så det er ikke telefon dekning der, men vi har nå lagt inn en kabel som går til en mobil som hele tiden står der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, æ og lillebror va oppom på besøk en tur igår, men det va med nød og neppe vi kom oss dit i det hele tatt..

Som de som har vært der vet så e det en høvelig bratt bakke opp til porten i fjellsia...og vi kjørte Lupon... Det endte med en seiletur baklengs nedover bakken med en "revers handbrekksmanøver" kor vi stoppa 1 meter fra gjerde som skulle skjerme en kant på 2 meter ned til en garasje.

Heldigvis har jo Morten å Tom fått installert telefon der, så vi ringte etter Tom og KingCaben som kom på direkten, så hoppa æ inn, og fikk etter mye om og men, bokstavelig talt installert mæ ned i Sparco bøttestolen, så kasta vi lillebror på planet og kjørte opp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja siden folk maste om bilda, og æ har fått ny mobil (ikke superkamera) så tok æ no noen bilda idag ;)

 

Her e da min bil.. Prosjekt 2009 :P

DSC00004.jpg

 

Så har dokker våres midlertidig festing av tlf.. både med konstant lading og antenna tilkobla : rock :

DSC00008.jpg

 

Her e den kjære inngangen våres.. syns det e koselig med matte da forran døra.. noen som ser ka det e som e Spraya i grønt ? Porten blir mods by Tom ettervært ,)

DSC00009.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ og tom har høydekonkurranse med bukka :P Som dokker ser begynne vi å få dem bra jekka opp.. min måle nu 38 cm fra bakakslinga til bakken.. og alle som har litt peiling vet at da har man ok plass og skru på under der ;) Tom har ca det samme.. orka ikke måle hannes :P Men kanna e nu for å sammenligne :)

DSC00006.jpg

 

og når di jævla bukkan e for lav.. så må man modde ;)

DSC00007.jpg

 

Ellers så har det ikke skjedd så mye, men Tom vaska nu gulvet på doen.. klargjøres for oppdatering ;) Også svike han mæ for å dra på treff og prate skit med andre.. e bare ei dårlig unnskyldning for å ikke jobbe.. og den har vi mange av fra før :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg drar da vel ikke på lokkallagsmøte for å prate skit med andre ?!? hvor har du det fra ? :P

jeg prøver jo hardt å overtale jørgen til å joine oss, meeeen ting tar tid :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja...bilder: vinke :

 

Keep 'em coming!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg drar da vel ikke på lokkallagsmøte for å prate skit med andre ?!? hvor har du det fra ? :P

jeg prøver jo hardt å overtale jørgen til å joine oss, meeeen ting tar tid :P

 

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;) Overtal bestefaren til dama di til å selge mæ ener'n han sitt med, så skal vi se : haha :

 

æ SKAL komme mæ oppover... det e bare snakk om de pengan de pengan akkurat no for tida...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se der ja der kom det svaret vi ventet på, quote; "æ SKAL komme mæ oppover" !!!

da skal jeg og morten opp i dag å rydde plass til deg, når kommer du ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jAJA... nå har både Tom starta med porten og jeg med doen ;) blir bra! :D

Bilder av begge kommer når di er ferdig ,)

 

ellers har tom fått pussa litt på innerskjermen sin, men uten ordentlig luft tilgang, så går det tregt... bilder kommer ;)

 

jeg har fått demontert bakakslingen, som skal sandblåses, grunnes og lakkes.. også skal det klart bygges om til skivebrems ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja hvorfor ikke ? så jo fender flairs der og speil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er da før og etter bilde av golfen med og uten bakaksling :P

DSC00011.jpg

 

DSC00017.jpg

 

har også sett ett lite rusthull der bak.. men er lite rust jeg har funnet tilsammen :D

 

Tom som driver og pusser på dieseln sin... skal bli blankt ja :D

DSC00010.jpg

 

og liten smaksprøve av hvordan det blir når man pusser helt ned :D

DSC00016.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var oppe en tur i dag å slipet litt mer, men i morgen suser jeg på Gastech å hører på kompressor !!! det er jo helt mongo å holde på der oppe uten ordentlig lufttrykk !!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mhm.. det trengs litt mere lufttrykk :P Æ og tom har forresten funnet ut ei anna løsning istedenfor løftebukka :D Som blir spesielt egna for å flytte biln :D det blir herlig.. men det blir også en produksjon litt i fremtida... eller ikke så langt da :P håpe æ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så har vi jo laget verdens beste spesialværktøy for bærebroer :D mye som kan fikses med karbean krok og klatretau :D:D

 

BTW !

vi skal heller bestille deler fra http://www.volkswarenhaus.de/ ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.