#276 Skrevet Juli 25, 2007 Vi fikk smekket opp noen plakater, 1 kalender over skrytekroken, og noen på motsatt vegg. Jørgen sitter i skrytekroken med Pizze Express Pizza: rock : Ny bil på Vwærkste, gammel boble! Så fikk vi laget litt mer på hyllene inne på "lageret\dass\kjøkken\rotehjørne" Tom, ny skisse av VWærkste, ble litt bedre denne gang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Juli 25, 2007 det er plass til 4 biler på tvers og en på langs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Juli 25, 2007 Djeez, skal fikse;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Juli 25, 2007 haha ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Juli 25, 2007 Jobber nattevakt i dag, så har jo litt tid og fordrive, så får vel lage no bedre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Juli 25, 2007 noe nytt du har begynnt med eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Juli 25, 2007 Skissene? eller nattevakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Juli 25, 2007 nattevakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet Juli 25, 2007 Jobber 1 uke fra og med i dag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet Juli 26, 2007 da har jeg og jørgen vært å sett på ennå en golf om det er noen som vil ha noen deler så er det bare å hyle ut, da vi kjører en golf på huggern i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet Juli 28, 2007 J#¤"&% bra tråd, har ikke sett så mye på den, men d skulle jo vært jort før:) Arti at dåkker klare å få sånt her til, d står d respekt av:glad: Den bobla i matt va konge da, den håpe æ å se mere av. Ser ut som æ må ta mæ en Tromsøtur å kikke litt på ka dåkker styre med!! Men kæm e den her Tom Bakland som e dær, vi har vel snakka litt her inne, men gi mæ ett bilde på fyrn da! Martin... Knallbra tråd som sikkert kommer til å bli lang... Go hælg til dåkker alle!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Juli 28, 2007 ja, dem er ivrige oppe i fjellet der di derrane gutan ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Juli 28, 2007 Bilde av Tom;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Juli 28, 2007 Bilde av Tom;) Sånn ja, da har vi ett ansikt på fyren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Juli 30, 2007 ja jeg har jo ikke klippe meg siden den gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet Juli 30, 2007 ja jeg har jo ikke klippe meg siden den gangen Hehe, du e no vaskelig å ta feil av uansett Det e bare å se etter en liten kar som e full av sjit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet Juli 30, 2007 nei joergen har nok rett, jeg er bare en pjokk som prater sjit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet Juli 30, 2007 Nei nei nei, det vakke det æ mente!... du e full av sjit som i en arti kar! Litt sånn som mæ, bortsett fra at æ e verken liten eller arti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet Juli 31, 2007 var ikke sur eller noe var bare den pikk maskinen i praha som ikke hadde kolon så stressa jeg så mye at jeg ikke orket å lete kan vel legges til at jeg var litt full også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet August 1, 2007 da kan jeg fortelle dere at jeg og jørgen har henta ny golfen :D fatt det, så kult det er å bromme rundt i golf igjenn :D kommer sikkert bilder i morgen har akkurat blitt ferdig for dagen, så i og med at det blei så sent så orket jeg ikke ta bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet August 3, 2007 Var og tok bilder av einsern dems i dag;) og fant fort ut at jeg må ha meg einser snart, jeg og:( Bildene kommer i bildetråden min iløpet av kvelden! eller om en 10 minutters tid:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet August 3, 2007 her kommer noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet August 3, 2007 Likte looken. Litt restavfall-ratlook. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet August 3, 2007 dette er et prosjekt som skal koste minst mulig penger, så jeg håper det faller i smak det i allefall morsomt å kjøre eiser igjenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet August 3, 2007 Kan jeg skrive under på, var kanon artig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...