Anbefalte innlegg

sadasdasda

What the føkk?! : klø :

Spørs om helsevernet sier det samme;)

Helsevernet er nok lykkelig fornøyd skal du se! :) Om vi bare blir der oppe lenge nok dauer vi sikkert og da slipper jo dere andre i samfunnet oss ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har en 16v KR motor til salgs ! ta kontakt med noen av oss, eller sms til Morten 97173225 eller VWærkste 99333229 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har pløyd meg gjennom samtlige sider, og konklusjonen er:

- mye moro å lese og se, spesielt etter at noen faktisk tok på seg ansvaret for PR-delen ;)

- jeg er misunnelig på fasilitetene deres! (kan'ke bare gjemme meg bak en container og dra ned smekken jeg vøtt...: rolleyes)

- Gartneriet har endel igjen før vi kan slenge oss nedi en (imaginær) sofa og sprette et par kalde - men gjett om jeg gleder meg!: gb :: gb :

...hmmm.... må ha kjøleskap også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men nå skal det legges til at vi har brukt noen tusen pr pers utenom leia for å komme dit vi er i dag, og jeg mener det er ennå litt igjenn før vi er der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men nå skal det legges til at vi har brukt noen tusen pr pers utenom leia for å komme dit vi er i dag, og jeg mener det er ennå litt igjenn før vi er der ;)

Jepp, som Tom sier har vi brukt uante mengder penger på cola, sjokolade og kyllinglår for å holde oss gående der oppe :P + litt på lokale også da selvfølgelig ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tenkte da mer på maling og slikt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VI TRENGER RØRLEGGER FORT SOM FAEN !!! ta kontakt med Tom 97777532

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en varmtvanns tank funker ikke helt som den skal når den ikke får vann, og for at den skal få vann må vannrørene være inntakt, og for at vannrørene skal være inntakt trenger vi noen som har peiling og litt utstyr til å fikse det ;)

så jeg og jørgen stenkte bare av alt vannet og gikk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varmtvannstank er jo rein skjær luksus!

Får håpe dere får bukt på problemet og at det ikke svir av julebudsjettet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja i morgen må vannet åpnes igjenn, så jeg håper vi har fått fikset problemet da ellers blir det litt vått på værkste :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner en rørlegger om dere ikke har fått fiksa problemet enda :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke rørlegger, jeg fant en hammer :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da jeg er selvutnevnt medieansvarlig for VWærkste inntil videre, får jeg komme med bilder;)

hmmm du din selvutnevte medieansvarlige latkuk, må du komme deg oppover å få tatt noen bilder : vinke :

selv om man har vanskelig for å tro det :P, så har vi jobbet mye der oppe i det siste :o har faktisk blitt gjort en del med bilene også : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring meg i morgen;) så tar jeg meg gjerne en tur:D Kan se om vi får begynt på anlegget i Lupoen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i morgen må jeg nok melde pass, har lovet kjærringa å være sammens med henne hele dagen : bh : da morten klippet "mowhawk" på meg i dag, uten hennes godkjenning : dum :

men tirsdag ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i morgen må jeg nok melde pass, har lovet kjærringa å være sammens med henne hele dagen : bh : da morten klippet "mowhawk" på meg i dag, uten hennes godkjenning : dum :

men tirsdag ;)

K J E R R I N G S T Y R T ! ! mohahahahaha! mulig æ ikke kan æ heller, må spørre kjerringa om lov først! :P: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har begynt å lage kasse til kompressorn, slik at vi får dempa de 97dB den lager : eek :

IMG_2252red.jpg

Tom har plukka ned bakstilling og dieseltanken

IMG_3023red.jpg

IMG_3024red.jpg

Åsså har han slipt litt nedi motorrommet sitt

IMG_3025red.jpg

Jeg har også slipt litt i mitt, men jeg oppdaterer om min bil, i tråden om min bil her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se her ja, er jo bra at noen i familien Gerhardsen tar bilder :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se her ja, er jo bra at noen i familien Gerhardsen tar bilder :P

Var faen meg en gang;) Jørgen er jo ikke fotball fan.. så han så neppe Rosenborg-Valencia kampen i går, eller Liverpool - Besiktas. Fantastisk aften fotball!

Samme skjer i dag;)

Men må si meg søkkimponert over at det faktisk har blitt gjort noe der oppe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var faen meg en gang;) Jørgen er jo ikke fotball fan.. så han så neppe Rosenborg-Valencia kampen i går, eller Liverpool - Besiktas. Fantastisk aften fotball!

Samme skjer i dag;)

Men må si meg søkkimponert over at det faktisk har blitt gjort noe der oppe..

HA-HA! E bare ikke sånn herre Iversen fan, og ihvertfall ikke Liverpool fan.. Er mere fan av einsern min, enn Iversen og Liverpool (8-0, 0-0 whatever)for å si det sånn : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere er jo begge noen fotball idioter, hadde dere bare sparket ballen selv og ikke bare sett at andre gjor det så hadde kanskje jørgen sluppet å ribbe golfen så mye for at den skulle gå fremmover :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.