Anbefalte innlegg

han e jo tromsdaln gangster :P kan ikke stoppe der.. han blir jo bare å rane oss :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått i drift sandblåsingsutstyret? Har en baklykt jeg skulle ha blåst litt plastkrom av :)

 

da kan du komme oppom en dag å prøve, var ikke så mye trøkk nå som det var før ! men tror det er bra med lavt trykk på det du skulle blåse !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

_MG_7407.jpg

 

mens jeg dreiv å rota litt med sandblåseren var disse to tullingene dypt opptatt av kitt fjerning, og det var hun som spurte om å få være med på værkste :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom, har du noe bilde av interiøret? eller må jeg spørre morten ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm, kan ta bilde av stolene i kveld kanskje, vist ikke blir det ikke før i morgen !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kan du komme oppom en dag å prøve, var ikke så mye trøkk nå som det var før ! men tror det er bra med lavt trykk på det du skulle blåse !

 

Er baklykta til en kompis av meg som skal blåses, han kappa av glasset på den i går, så jeg stikker innom en dag om ikke så veldig lenge. :) Sier ifra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får du slengt ut bilda tom ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja må bare laste dem opp på servern først !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke legge ut bilde av de Pirelli P-slot felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahahah dem får du ikke se bilde av, dem er lagret på et hemmelig sted i norge ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry for at jeg rett og slett ga meg blanke i å rette på bildene, men jeg orket ikke :P

_MG_7413.jpg

 

_MG_7412.jpg

 

_MG_7411.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan også slenge på et lite mimre bilde ! skulle ønske jeg bare jåsset denne sammen å kjørt litt stygt med den ! ser unektelig rå ut bakfra !

 

_MG_3118.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er spaken til å dra ryggen over ? sånn at de små kommer seg bak :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja som du sikkert ser så er det bare det at den plastikk driten som skal sitte der er borte, men dem står vel på dine seter ? = problem løst ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

^^ bare å dra dem løs eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk meg nye blinkelys idag, men dem hadde bare klarglass..den av dere på værkste som vet hvordan jeg får sota dem? spray eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska du kjøpe stolan ?:D Ja e bare å spraye dem.. men pass på at det ikke blir for mørkt og enda lyse orange når du blinke, ellers blir det 2`er på eu kontroll ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja som morten sier er bare å spraye dem, men hadde jeg vært deg så ville jeg lagt klarlakk på dem da blir dem ikke så matt !

 

gi morten et bud på stolene, så får vi dem bort fra værkste ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klarlakk før eller etter ? har ikkje penga lenger til å kjøpe dem :( må se om jeg ikke får litt i bursdagsgave ^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

først litt sote spray så to lag med klarlakk, bare kjøp en boks på bilxtra holder i massevis !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobbe du ikke gutt ? :P glede mæ til å bestille dela iallefall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.