#126 Skrevet Mars 13, 2007 Jeg kunne tenkt meg å lære litt om lakkering:D men har særemne denne uka, så har ikke mulighet denne uka:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mars 13, 2007 Æ! Katti klokka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mars 13, 2007 skal bort dit i kveld å maskere bilen og gjøre klar til sprøyting, men regner ikke med det blir sprøyting før i morgen ! kjører fra værkste kl 19 i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mars 13, 2007 ok. men i morra da? Skulle gjerne hjulpe til i dag og, men blir litt kort varsel, siden du drar hjem om 9 min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Mars 13, 2007 drar ut dit i morgen i 10 tiden, men fikk gjort unna det meste i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Mars 14, 2007 Tolker det som at du ikke trenger min ekspertise. Jobber istedet overtid på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Mars 14, 2007 nei gikk bra, kalle hjalp meg litt så det gikk greit kostet meg 1800,- for leie av boksen i 2,5 timer, da fikk jeg lakket støtfanger, panser, grill og skjerm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Mars 15, 2007 da var bilen tilbake på værkste nå begynner monteringa, etter ei mega bestilling av klips edit: bilder kommer i morgen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Mars 16, 2007 tid for bilder av bmw'en ferdig sprøytet og tørket ferdig tørket litt knot å komme seg inn og ut av boksen, men det gikk greit endelig tilbake på værkste blei greit resultat dette ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Mars 16, 2007 Da lakker du bilen min helt ned Tom;) Samt speilene! skal få en einser sticker for det:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Mars 16, 2007 hehehehee for en pris, helt "umotståelig" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Mars 23, 2007 noe nytt som er skjedd her da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Mars 23, 2007 Tom, ta no et bilde av felgene du har liggende på VWærkste;) jeg vil gjerne se dem=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Mars 23, 2007 En viss person har vært der i dag og laget litt rot... Tute på fyllinga på mandag t enker jeg. Kom meg forresten helt opp idag, selv om nedturen var med hjertet i halsen! Gode dekk? Nope... Folk som selger biler fulle av flasker, søppel og alt mulig annet drit skulle hatt deng. Fant vel ca. 40,- også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Mars 23, 2007 Siden salgsmeldingen ikke er skrevet enda er vel det så langt mine 40 kr ,) takk for at du fant di.. haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Mars 24, 2007 Siden salgsmeldingen ikke er skrevet enda er vel det så langt mine 40 kr ,) takk for at du fant di.. haha Haha, da er det vel ditt søppel óg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Mars 25, 2007 Tom, ta no et bilde av felgene du har liggende på VWærkste;) jeg vil gjerne se dem=) hvordan felger tenker du på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Mars 26, 2007 vist det er noen som får tak i noen kamakslinger, så må dere hyle ut ! trenger det til vårs lille GRILL prosjekt har fått tak i en til nå, men trenger ennå flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Mars 26, 2007 vist det er noen som får tak i noen kamakslinger, så må dere hyle ut ! trenger det til vårs lille GRILL prosjekt har fått tak i en til nå, men trenger ennå flere Vet om et par Golfa vi kunne tatt fra.. både ener og toer, men dem står oppi fjellet i Tromsdalen bak 2 porta... Bimmern ferdi snart eller? Status på "der gröne dajsel dyr"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Mars 26, 2007 hehehe Truls har skaffet noen nå, så kammene får stå i fred i golfene ennå bmw'en får vi kanskje ut fra EU-godkjenning i morgen, og da begynner vi med siste del av monteringa (igjenn) ! har fått så mye feile deler at vi kan nesten montere og demontere fronten E34 i blinde der gröne dajsel dyr står ennå veldig fredelig der oppe, håper på å begynne på den igjenn snart ! men King cab'en må få ei overhaling først, begynner å bli litt falleferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Mars 27, 2007 De p-slotsene samt de oz felgene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Mars 27, 2007 dem er über nice på einser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Mars 27, 2007 Tom finnes det en audi oppe i fjellet der som er ned muglett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Mars 27, 2007 nei den er tatt ut for ca 2-3 mnd siden ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Mars 28, 2007 Jeg vil ha Tom. Må hvertfall stikke innom en tur snart å hilse på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...