#301 Skrevet November 10, 2006 Legger ut noen bilder jeg tok her om dagen! Nytt på bilen her er lyktene. Har bygd om til xenon match parklys og xenon match pærer i tåkelys! Også har jeg fjernet baklukeviskeren, da denne bare lager riper og er i veien! Blei mye mer clean uten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet November 10, 2006 Fjernet baklukevisker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet November 10, 2006 Håper de som liker bilen tar seg tid til å stemme på meg som månedens bil på galleriet! Her er prospekt på bilen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet November 10, 2006 Utrolig fin bil Øyvind:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet November 10, 2006 Utrolig fin bil Øyvind:) Takk for det, Kristian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet November 15, 2006 Får presantere meg også da siden jeg er ny mann/gutt i vw verden=) Anders Moen Gassingeniør student på HIT i porsgrunn Er første gang jeg har vw, ellers har det gått i mini cab o.l. Bilen er en 1983 mod golf c som trenger pleie.. Den blir et rullende prosjekt da jeg må ta ting samtidig som pengene kommer inn.. Alt koster penger, alt for mye penger.. Her er et bilde etter jeg henta bilen, bilen står nå på bukker for å bytte masse deler.. Sotinga og klistremerkene SKAL vekk da Trenger sårt felger og senk da.. si ifra hvis noen har noen gamle kule og billige felger=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet November 15, 2006 Velkommen i klubben Anders! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet November 15, 2006 takktakk=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet November 15, 2006 Velkommen begge 2:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet November 15, 2006 velkommen begge 2 ja! Ta gjerne en tur innom da det er lokallagsmøter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet Desember 7, 2006 Da får jeg vel presentere meg også. Er ny her på forumet, så.. Er da fra Tinn der jeg jobber som lærer. Har en golf 4 som jeg stadig driver å gjør litt på - blir aldri helt fornøyd. Hehe... Her er da et bilde av bilen min... Flere bilder under profilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet Desember 8, 2006 Legger ut noen flere bilder her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet Desember 8, 2006 Og ett til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet Desember 8, 2006 velkommen i klubben monica.. endelig flere fra tinn... fine bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet Desember 8, 2006 velkommen i klubben monica.. endelig flere fra tinn... fine bilder.. Takk, takk Stig! Hyggelig å se kjentfolk her også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet Desember 9, 2006 fine bilder og en pen bil:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet Desember 10, 2006 Velkommen i klubben:) Fin bil: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet Desember 10, 2006 Tusen takk! Joda, den begynner å hjelpe seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet Desember 27, 2006 Hello, Hello.. Ny i klubben... Her er gliset mitt :-) Hils i vei om dere ser meg dure forbi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet Desember 28, 2006 Hello, Hello.. Ny i klubben... Her er gliset mitt :-) Hils i vei om dere ser meg dure forbi... drømmebil!! grattis:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet Desember 28, 2006 Hello, Hello.. Ny i klubben... Her er gliset mitt :-) Hils i vei om dere ser meg dure forbi... Åsså Cool 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet Desember 30, 2006 jo da, den skal bli bedre til sommeren.. om lommeboka holder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet Mars 17, 2007 Hello, Hello.. Ny i klubben... Her er gliset mitt :-) Hils i vei om dere ser meg dure forbi... Hva skjer med skiltnummeret ditt Alexander? N3 3333F? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet Mars 17, 2007 Hva skjer med skiltnummeret ditt Alexander? N3 3333F? istede for og sette et sort eller hvitt felt som mange gjør tar han heller en Joker Nord; la bokstavene rulle, og tallene vokse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet Mars 17, 2007 istede for og sette et sort eller hvitt felt som mange gjør tar han heller en Joker Nord; la bokstavene rulle, og tallene vokse! Hehehehe.. den var bra Og selfølgelig er jeg helt ening med deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...