Anbefalte innlegg

Pen A3! : ja : Men hvilken motor sitter i den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen A3! : ja : Men hvilken motor sitter i den?

 

Det er en A3 med 1.6. Så for meg at den var veldig lat, men er faktisk mye bedre enn jeg trodde ;). Trur bilen veier litt over 1000 kg, jeg. Også er det jo billig forsikring i tillegg til lavt forbruk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en A3 med 1.6. Så for meg at den var veldig lat, men er faktisk mye bedre enn jeg trodde ;). Trur bilen veier litt over 1000 kg, jeg. Også er det jo billig forsikring i tillegg til lavt forbruk.

 

Du er jo ikkje så godt vant heller då. Dei femmerane går vell ikkje noko bra???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en A3 med 1.6. Så for meg at den var veldig lat, men er faktisk mye bedre enn jeg trodde ;). Trur bilen veier litt over 1000 kg, jeg. Også er det jo billig forsikring i tillegg til lavt forbruk.

 

Gratiz med ny bil.. Alltid moro med "ny" bil.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er jo ikkje så godt vant heller då. Dei femmerane går vell ikkje noko bra???

Hehe! Så, så! Du vet hva de står for;).... Av drag, økonomi, slitestyrke og ikke minst kanonrå lyd.............. Bare så synd Audi slutta med å produsere de... Du vet hvordan det føles å legge inn 3. gir og dra det ut mens femmeren roper: mer, mer, mer.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en A3 med 1.6. Så for meg at den var veldig lat, men er faktisk mye bedre enn jeg trodde ;). Trur bilen veier litt over 1000 kg, jeg. Også er det jo billig forsikring i tillegg til lavt forbruk.

 

Har hørt flere som sier at de 1.6 literene går overraskende greit. Men den veier sikkert godt over 1200kg vel? Tror golfen min veier 1300kg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratiz med ny bil.. Alltid moro med "ny" bil.. :)

Takk, takk, Lars! Ja, nå blir det ennda mer vasking her i gården........ Ikke lenge før Deep Shinen til Autoglym skal til pers ;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt flere som sier at de 1.6 literene går overraskende greit. Men den veier sikkert godt over 1200kg vel? Tror golfen min veier 1300kg.

Er ikke sikker på hvor mye den veier, jeg. Men jeg er ihvertfall overrasket over hvor greit den går ;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kansje Heine var inne på noe med at du ikke var så godt vant......: haha : 1,6

Var nemlig så "uheldig" å måtte kjøre en 1,6 Golf tur retur oslo med henger! Gikk ikke greit : rolleyes 1.2 liter på mila i forbruk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kansje Heine var inne på noe med at du ikke var så godt vant......: haha : 1,6

Var nemlig så "uheldig" å måtte kjøre en 1,6 Golf tur retur oslo med henger! Gikk ikke greit : rolleyes 1.2 liter på mila i forbruk :)

Åhuffameg, da! Også Golf da, gitt............Fysj og fysj, at du gidder! Hehe...... 90'n er ikke noen racerbil, men gjør 0-100 på 8,6 sek., og det holder for meg. Jeg synes det er viktigere å ha finishen i orden ;). Nå baserer jeg det heller ikke på å kjøre A3'n med henger til og fra jobb, da....Og det er heller ikke 17-18 mil hver vei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åhuffameg, da! Også Golf da, gitt............Fysj og fysj, at du gidder! Hehe...... 90'n er ikke noen racerbil, men gjør 0-100 på 8,6 sek., og det holder for meg. Jeg synes det er viktigere å ha finishen i orden ;). Nå baserer jeg det heller ikke på å kjøre A3'n med henger til og fra jobb, da....Og det er heller ikke 17-18 mil hver vei..

 

Dama sin :P Har ikke hengerfeste på Audien jeg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åhuffameg, da! Også Golf da, gitt............Fysj og fysj, at du gidder! Hehe...... 90'n er ikke noen racerbil, men gjør 0-100 på 8,6 sek., og det holder for meg. Jeg synes det er viktigere å ha finishen i orden ;). Nå baserer jeg det heller ikke på å kjøre A3'n med henger til og fra jobb, da....Og det er heller ikke 17-18 mil hver vei..

 

Eg synest 90'en er racerbil Anders! Digga jo dei bilane. Kåner kjøre diesel, menn kjøre femmar!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg synest 90'en er racerbil Anders! Digga jo dei bilane. Kåner kjøre diesel, menn kjøre femmar!!!!!!!!!!!!!!!!

Godt å høre! Men noe av det viktigste er jo at bilen MÅ ha fire ringer i grillen.. Og med femmer snakker vi jo Audi med sjel, spør du meg.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste modd på Passaten min.... Baklykter... 01 mod. (ser det ikke best når d er lyst ute.... tøft om kvelden.... min mening da... deres?

Resize of Bilde 143.jpg

Resize of Bilde 145.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste modd på Passaten min.... Baklykter... 01 mod. (ser det ikke best når d er lyst ute.... tøft om kvelden.... min mening da... deres?

ble bra detta! Sto i stil med bilen! ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe kul passat du har :).. så den i L.Sund i helga.. pent me di sota lyktene jah!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Audi nr. 2 (kånebil) og familiens nummer 5..... Har planene klare selv om A6n ligger litt høyere i kurs.

 

Kristian.

Bryllup 02.juli 2005 0291.JPG

Bryllup 02.juli 2005 0301.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Audi nr. 2 (kånebil) og familiens nummer 5..... Har planene klare selv om A6n ligger litt høyere i kurs.

 

Kristian.

 

Gratulere med "ny" bil igjen da.. Blei savnet etter Audi 80 2.0 S for stort? Hva er planene for denna da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere med "ny" bil igjen da.. Blei savnet etter Audi 80 2.0 S for stort? Hva er planene for denna da?

 

Konas bil, så det spørs hva jeg får lov til da. Savn og savn.....prøvde en Golf III i noen uker, men det va`kke bil for meg. Kort og brutalt!! Fant denne bilen som jeg kjøpte fra et dødsbo i Drammen, forrige eier 82 år. Helt strøken innvendig, men litt kosmetisk plukk utvendig. Gamlingene er ikke så rå som oss når det gjelder å rygge etter speila vettu.....men småfix ift. Golfen. Dessuten er jo bilen totalt rustfri, og kommer aldri til å bli noen rusthaug heller. Det er hovedargumentet mitt for å bytte Golfen og kjøpe denne isteden. Km.stand på 150" er akseptabelt også.

 

Vet ikke helt hvordan det blir med planene, kanskje riktigere å si drømmer. Vil gjerne ha litt mer bakkekontakt da, i tillegg til lakkering av alle sorte utvendige detaljer i bilens farge. Skader sikkert ikke med noen hotte hjul i tillegg til litt annet småsnacks. Vil prøve å beholde et mest mulig originalt og cleant look på denne sleeperen.

 

Bilen har nok potensiale for å bli bra etterhvert..... Ideelt sett bør vel egentlig bilen bli som den er, men når en er litt for ivrig til å starte et sted, er det vanskelig å la vær. Sånn var det med A6n også. Skulle egentlig ikke gjøre så mye med den. Prioritere andre ting.... Har svidd av noen laken likevel....må ha det, bare måååå ha det.

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det ble nevnt tidligere her at dieselbiler er for damer, så får jeg legge inn bilde av "konebilen" min også da. : rolleyes;)

 

Det er en 2000 mod. Golf Highline, TDI PD (116hk), 6gir, det meste av utstyr, utenom navi og skinn. Go'bilen til mor det. :tilber:: cool :

 

Fra å ha kjørt tre S-biler med 5'er, er det nydelig å ha en slik bil som går helt greit, er PROBLEMFRI!! og økonomisk. : rock :

Så kom ikke her å rakk ned på verken diesel, eller Volkswagen!! :fy:

g1.jpg

g3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven så fin bil Ellen, store fine hjul .. knall farge.. ja detta var nydelig å se på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det ble nevnt tidligere her at dieselbiler er for damer, så får jeg legge inn bilde av "konebilen" min også da. : rolleyes;)

 

Det er en 2000 mod. Golf Highline, TDI PD (116hk), 6gir, det meste av utstyr, utenom navi og skinn. Go'bilen til mor det. :tilber:: cool :

 

Fra å ha kjørt tre S-biler med 5'er, er det nydelig å ha en slik bil som går helt greit, er PROBLEMFRI!! og økonomisk. : rock :

Så kom ikke her å rakk ned på verken diesel, eller Volkswagen!! :fy:

 

Pen golf ja : ja :

Kan ikke huske å ha sett den før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var en meget pen og clean bil du har der Ellen!! ;)

 

Skal oppdatere litt med bilder av bilen min i løpet av uka, kommer nye felger i morra, og bakrute deksel skal på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen golf ja : ja :

Kan ikke huske å ha sett den før.

 

Takk skal dere ha. : flau ::)

 

Har hatt bilen i snart to år, så den er gammel på veiene her i Skien nå... :)

 

Har blitt invitert på flere lokallagstreff av Heine, men det er så få jenter med. Blir liksom litt aleine jeg da, med alle mannfolka. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal dere ha. : flau ::)

 

Har hatt bilen i snart to år, så den er gammel på veiene her i Skien nå... :)

 

Har blitt invitert på flere lokallagstreff av Heine, men det er så få jenter med. Blir liksom litt aleine jeg da, med alle mannfolka. : rolleyes

Gjør det noe da hihi ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.