Anbefalte innlegg

Tenker jeg tar 2 stk i small jeg...

Og en sticker til Rostfrei ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker jeg tar 2 stk i small jeg...

Og en sticker til Rostfrei ;)

Den er grei. Har du Hansemann hos deg ? så kan du spørre han samtidig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei. Har du Hansemann hos deg ?

Det der hørtes akkurat passe gay ut :P

Me n ja, bartefaen overnatter til imorra når flyet hans går..

Og bestillinga fra nord lyder på to stk large og to stickers...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å spamme skikkelig, merkene forblir sølv right?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja de forblir sølv. funker mot alle typer farger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi, må ha 2stk stickers jeg og... fikse du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil ha 2 stikkers.. oppdaterer du min bestilling Rolf?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gambler på 1 tskjorte large og 2 stickers

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marco skal ha 1 stk T-shirt størrelse M

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei. alt er oppdatert. venter nå bare på svar fra 2 stk. og kl 1400 går tilbudet ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde alle svart.

Endte på 22 stk i medium

16 i large

2 i small

1 i xl

og en 1 størst mulig ;)

og 28 stickers. kommer nok til å trykke noen flere stickers da kostnaden på disse er betraktelig lavere en skjortene. kjekt med et par ekstra da noen fort vil ha ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen etterslentrere ;) kom en sms tikkende inn. så da ble det 3 small ikke 2.

Fint om du slenger ut en meld her Fredrik når du henter antall. så vi vet at alt er i boks ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg er seint ute men, jeg vill å ha 2 stickers, hehe, men kanskje en t/shirt i xl også hvis det ikke er for seint? hehe(er fortsatt tirsdag)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke for seint. snakka med Fredrik istad og han var travelt opptatt med andre ting. bestillinga blir sendt i morra tidlig. så hvis noen har siste ønsker har dere til midnatt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jippi, hehe, blir dette sendt ut mot forhåndsbetaling? eller får vi på campen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jippi, hehe, blir dette sendt ut mot forhåndsbetaling? eller får vi på campen?

Ifjor bel de delt ut på første rast mot kontant oppgjør ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik eller jeg eller begge to legger ut for alle.. minner igjen på at dette er en bindende bestilling og i år skal ALLE betale. hvis ikke gidder man ikke gjøre dette mere. utdelingen vil bli gjort ved første mulighet. usikkert hvor avreise status blir for undertegnede samt Fredrik så i verste tilfelle blir det utdeling på campen. selv om man skal jobbe mot å få det til før. veien fra Hamar og Oslo møtes i sverige ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik eller jeg eller begge to legger ut for alle.. minner igjen på at dette er en bindende bestilling og i år skal ALLE betale. hvis ikke gidder man ikke gjøre dette mere. utdelingen vil bli gjort ved første mulighet. usikkert hvor avreise status blir for undertegnede samt Fredrik så i verste tilfelle blir det utdeling på campen. selv om man skal jobbe mot å få det til før. veien fra Hamar og Oslo møtes i sverige ;)

men vill det være mulig å forhåndsbetale til en av dere å få tilsendte dette i posten mot et lite tillegg? vet ikke når jeg kommer meg nedover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. reiser alle på lista samtidig fredag morgen eller??

Da blir det i tilfelle en syyyk kolonne nedover :)

Vi burde da nesten varsle bolaget over grensa om at vi kommer igjen, ENDA fler enn i fjor ;)

"Ni kan inte parkera den vägen här i Sverige"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men vill det være mulig å forhåndsbetale til en av dere å få tilsendte dette i posten mot et lite tillegg? vet ikke når jeg kommer meg nedover.

Blir litt ekstra med stress hvis alle skal gjøre dette. Så derfor velger vi å ikke kunne tilby det. derimot hvis man kommer i situasjon at man ikke får dratt i hele tatt vil man få tilsendt shirt + faktura.

Da blir det i tilfelle en syyyk kolonne nedover Vi burde da nesten varsle bolaget i over grensa om at vi kommer igjen, ENDA fler enn i fjor

Tviler på at alle kommer til å reise samlet da det blir fra div steder i landet. men tror kolonna blir rimelig bra i år ja :) satser på lenger en i fjor. da var vi vel 10 biler +

Det har også kommet en forespørsel om T-shirt i XS så fint om du sjekker ut Fredrik ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det i tilfelle en syyyk kolonne nedover :)

Vi burde da nesten varsle bolaget over grensa om at vi kommer igjen, ENDA fler enn i fjor ;)

"Ni kan inte parkera den vägen här i Sverige"

Ja, faen.. vi må ringe og sørge for at de har nok 'ronas!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt ekstra med stress hvis alle skal gjøre dette. Så derfor velger vi å ikke kunne tilby det. derimot hvis man kommer i situasjon at man ikke får dratt i hele tatt vil man få tilsendt shirt + faktura.

okay, men det er bra! for er ikke helt 100 prosent på om min ridebuddy skal være med, men da vet jeg at jeg får uansett, kan jeg jo skryte på meg at jeg har vært der ihvertfall!! hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay, men det er bra! for er ikke helt 100 prosent på om min ridebuddy skal være med, men da vet jeg at jeg får uansett, kan jeg jo skryte på meg at jeg har vært der ihvertfall!! hehe

Vi var flere som reiste aleine i bilen ifjor.. bare å henge seg på alikevel :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir lenge å ensomt i bil aleine altså!! hehe, men kan hende jeg gjør det for det!! hehe, for har så lyst til å dra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De milene alene i bil går veldig greit uansett. Lang kolonne med mange fine folkevogner gjør at turen går fort. blir uansett et par stopp på veien hvor man kan prate litt piss og. hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.