Anbefalte innlegg

Må bare slenge meg på alle andre her, og takke for en vanvittig bra helg, også i år! Jeg gleder meg allerede til neste år, og skal prøve å få lagt ut masse bilder i kveld..

 

og Rolf.... YOU'VE BEEN TAGGED!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og Rolf.... YOU'VE BEEN TAGGED!

 

Er nok flere som bør bli tagged tror jeg

 

Bilde_151.sized.jpg

 

 

Her har vi jo brokeback mountain uten å photoshoppe det engang :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, gøy på bugrun ja!!! gleder meg til neste år allerede!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å føye seg inn i rekken her.

Dette var beste Bagg Rann, så langt :) Mistenkte vel at det skulle bli bra med folk og stemning når vi for første gang stod i KJEMPEKØ utenfor portene på fredag. Dette har aldri skjedd tidligere. Riktig nok har det vært litt kø men ikke i nærheten av den i år.

 

Fikk tømt alle cams i dag tidlig, har ikke rukket å se igjennom alt, MEN la oss si det slik.. det er noen priceless-bilder der ;) ;)

 

Ellers må jeg bare jeg si at Camp Norwegen gjorde det meget bra.. vinnere i 3 klasser! Beste Golf 1, Beste Lupo/Polo og Beste lakk! GRATTIS GUTTA!!!!1 : rock :

 

Mvh

Bröderna Fluff!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg og Hans tilbake i Oslo etter en KJEMPEHELG på mantorp!

 

Stoooor takk til Rudi som hjalp meg med motorbytte uka på onsdag og torsdag og nesten enda større takk til Cato og Hans som stilte på verkstedet 0700 på fredag og hjalp meg med å få i ei ny kasse så Jeg kunne kjøre Rustfri nedover!

 

Alt klaffet i år, været var bra, alle som var med var herlige og ølen kald (for det meste ihvertfall)

 

Tusen takk til alle på Camp Norwegen for i år, håper vi sees neste år!

 

(en liten artig detalj, på vei hjem, etter nesten 100 mil med gnister som fløy, dekk som subba og generellt lite pen bil å se på ble jeg stoppet av lovens lange arm.. Gjett hvor? 600 meter fra verkstedet :P

 

De var paradoksalt ikke så opptatt av senkinka men litt bekymra for størrelse på hjula.. Ansiktsytrykket deres når jeg sa jeg hadde kjørt fra Mantorp var priceless :D )

 

Må slenge meg på her også gitt... knallbra treff på alle måter.

Har allerede bestillt slikt vær til neste år så hvem tar oppgaven med å bygge portabelt basseng??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for en utrolig bra helg! Helt sinnsykt artig! :) Gleder meg allerede til neste år! :) Blir det ikke boble på meg neste år, så må det bli en caddy så vi kan ha basseng baki :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må slenge meg på her også gitt... knallbra treff på alle måter.

Har allerede bestillt slikt vær til neste år så hvem tar oppgaven med å bygge portabelt basseng??

meee... om noen har ressursene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for en kjempe bra tur. Neste års bag ran er allerede merket i kalenderen;)

 

Btw: Noen som har lastet ned Bag ran sangen enda eller: smil : he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemningen nede hos party camp norway ble jo stort sett satt av camp norwegen medlemmer med vår eminemte strippestang ;) at noen andre spillte musikken er en anna sak :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en herlig helg folkens. Vi får satse på at bildene (som kommer om litt) taler for seg, og vi stiller med enda fler klubbmedlemmer i Camp Norwegen neste år.

Dette må folk få med seg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en herlig helg folkens. Vi får satse på at bildene (som kommer om litt) taler for seg, og vi stiller med enda fler klubbmedlemmer i Camp Norwegen neste år.

Dette må folk få med seg. :)

 

Eller kanskje bildene skremmer alle fra å bli med : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller kanskje bildene skremmer alle fra å bli med : klø :

 

haha!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette var mitt første år på bug run og det eneste jeg ikke helt kan fatteer: HVORFOR JEG IKKE HAR DRATT DIT FØR!!!!: klø :

 

dette var en helt konge bra helg:tilber: og jeg skal garantert tilbake neste år: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en herlig helg folkens. Vi får satse på at bildene (som kommer om litt) taler for seg, og vi stiller med enda fler klubbmedlemmer i Camp Norwegen neste år.

Dette må folk få med seg. :)

 

Lar dette bildet legge lista over hva som kommer.. Priceless!!

DSC_0195.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lar dette bildet legge lista over hva som kommer.. Priceless!!

DSC_0195.jpg

 

 

haha, HERLIG :D

 

men kan noen skaffe meg konto på vagner? :P Jeg har litt bilder som skal ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på denne her jeg også: rock : : rock :

 

10 Års jubileumet ble kjempesuksess!!!!!!!

 

Sinnsykt med liv og det så ut som de fleste hadde det drit fett.

 

Kald pils og kjempe vær( da går det jo ikke an å klage)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter på tråden med Mr. Strømseng nu.. 7 mil igjen til Trondheim og noen tusenlapper fattigere etter et møte med lovens lange arm...

 

Så ikke alle kom seg botfrie hjem :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker alle for en knalltur og finnene for saunatur lørdagskvelden : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare føye meg inn i den lange rekken,og si TUSEN TAKK for en kjempehelg hos søta bror.

Jeg er selvfølgelig med neste år,og kanskje med ny bil :D Man vet aldri.

 

Som beskrevet her oppe,så måtte jeg stoppe litt på en busslomme for å slå av en prat med Onkel Blå.

Jeg hadde visst hatt litt høy hastiget inn i en 60 sone. Men kunne vært verre om jeg ikke fant den grå boksen, som hang på et stativ i veikanten, litt mistenkelig. Rakk å bremse litt,og er vel glad for det i etterkant. Sweet RV3 med 60-soner som er 200m lange. ;)

 

Ble 62mil på meg i dag,så jeg er rimelig sliten etter en helg med en gjeng med tullinger.

 

Atter en gang takk for helgens strabaser, alltid morro!

 

Hans

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker alle for en knall helg: smil : !!Er garantert med neste år!!Og da tar vi selfølgelig med det enorme party teltet vårt!!: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[quote=Cato Torp;8057790Og da tar vi selfølgelig med det enorme party teltet vårt!!: haha :

 

Ja, det var en høydare. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for et utrolig morro treff. må som resten her sier at jeg gleder meg til nesteår. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en fin og minnerik helg med vakkert vær. Heldigvis kjøpte jeg spray med solfaktor 40 (og er derfor ikke solbrent). Det var det nok flere som burde ha gjort;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Det er ikke noen av dere gutta som har med dere et digitalkamera for mye med hjem?

Mitt er nemlig borte. Joachim,gidder du å sjekke om det ligger hos deg eller kanskje på værste?

 

Faan ass. Har vært superdistre på turen,og det er faan ikke likt meg!

 

Edit:

 

Jeg fant jeg fant! Lå i toalettmappa av alle steder. Der fant jeg også masse svensk småmynt.

Det trenger jeg jo :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.