Anbefalte innlegg

wheeeeee.. jeg har ikke rukket pakke noen ting jeg, ble helt opphengt i å vaske bilen, ser sikkert like jævlig ut når man kommer frem men.. hehe

CIMG2084.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var jeg hjemme fra verkstedet.. Ikke klar med Rustfri ihvertfall.. Skulle ut og prøvekjøre istad, men bilen låste seg i revers og jeg var ikke mann om å få den ut igjen..

 

I beste fall blir det girkassebytte 0700 imorra og å kjøre utenom kolonna, ellers blir det passat og kjøring i kolonne..

 

Ergelig, men sånn er det når man er ute i siste lita...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har et indre drivledd som er kaputt. bytte det i natt å la en bergenser kjøre i morgen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da er jeg klar til å dra nedover.

Gleder seg som en unge slik at en ikke får sove. Var våken kl 4.45:confused:

Dette tror jeg blir en KONGE helg.

Skal dra herfra litt over 7: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stikker vi på værste og ser om vi bytter kasse :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grillForbudet gjelder i første omgang selve Stockholm-området og naboregionen Mälardalen. så da tror jeg mantorp gikk klar:)

Klar som ett egg jeg å men virker ikke som om det er noen andre fra telemark som skal nedover:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise fra Hadeland om kort tid. : vinke :

Bra man ikke er trøtt. :o 8 timer på 2 netter er en bra start på ei kort helg. :rolleye:

Men blir vel bra vel.

Vi sees på Mysen og Mantorp. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klar for avreise på Hamar i hvertfall. venter bare på å bli plukka opp om få strakser. første stopp charlottenberg og systembolaget. vi sees etter karlstad et sted. For dere som har med walkie. frekvens?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da voknet jeg da, egentlig litt tidlig men, hehee

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HOHO, bilen er montert :D :D

 

Lakkeringen, som rolf har stått for, ble akkurat slik vi håpet... smelt på i hui og hast med sprayboks for å bli ferdig.. men bilen er svart, det er det viktigste.. nå venter noen hektiske timer på jobb før jeg kaster meg i bilen og dundrer avgårde etter dere.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

status på rostfrei?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han står vel å skrur for alle penga.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han står vel å skrur for alle penga.. hehe

 

Mest sannsynlig :P Hadde vært morro å fått med den også i år :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, har ikke sett den live jeg men, syntes den ser driiiit fedt ut på bilder! hehe, så skulle nok fått med den nedover, nei nå må jeg vel snart tenke på å pakke, 3 timer til avereise

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som Joachim og Hans har fått orden på rustfri.... Så da reiser vi nedover straks.... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som Joachim og Hans har fått orden på rustfri.... Så da reiser vi nedover straks.... : smil :

 

Deeeeeeeeiliiiiiiiiiig :D Sees i Mantorp :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da sitter vi her, klokka er 13.33, å vi er manko en golf1 cab med motorras!!! hehe, lover bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TUUUUUUUUUSEN TAKK for en kjempehelg folkens. sitter lettere rosa og veldig sliten her nå. Gleder og gruer meg til å se div bilder fra helga ;) takk takk igjen for at dere er med og lager en kjempecamp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

X 2!

 

Takk for en super helg! Er ikke noe å si på stemningen i Camp Norwegen ihvertfall.

Endelig kommet hjem og fått tatt en etterlengtet dusj...litt lettere kokt.

Kommer vel bilder når folk får kommet seg til hektene igjen, uheldigvis er vel noen av dem mindre pene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg og Hans tilbake i Oslo etter en KJEMPEHELG på mantorp!

 

Stoooor takk til Rudi som hjalp meg med motorbytte uka på onsdag og torsdag og nesten enda større takk til Cato og Hans som stilte på verkstedet 0700 på fredag og hjalp meg med å få i ei ny kasse så Jeg kunne kjøre Rustfri nedover!

 

Alt klaffet i år, været var bra, alle som var med var herlige og ølen kald (for det meste ihvertfall)

 

Tusen takk til alle på Camp Norwegen for i år, håper vi sees neste år!

 

(en liten artig detalj, på vei hjem, etter nesten 100 mil med gnister som fløy, dekk som subba og generellt lite pen bil å se på ble jeg stoppet av lovens lange arm.. Gjett hvor? 600 meter fra verkstedet :P

 

De var paradoksalt ikke så opptatt av senkinka men litt bekymra for størrelse på hjula.. Ansiktsytrykket deres når jeg sa jeg hadde kjørt fra Mantorp var priceless :D )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..så lenge vi får sett nærmere på bildene fra vår improviserte strippestang!

 

Takk for en kjempehelg folkens! Utrolig moro og mye hyggelige folk! Gleder meg allerede til neste år.. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ei kjempehelg ja. :D

Var helt overlegent, og artig å feste med dere. :)

Bilder er på vei opp så i morgen en gang så skal det ha blitt fikset. Ble vel 1100+

Og noen av de fra party å. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

X 2!

 

Takk for en super helg! Er ikke noe å si på stemningen i Camp Norwegen ihvertfall.

Endelig kommet hjem og fått tatt en etterlengtet dusj...litt lettere kokt.

Kommer vel bilder når folk får kommet seg til hektene igjen, uheldigvis er vel noen av dem mindre pene.

 

Du skriver Camp Norwegen.. : rolleyes , det er vel Party Camp Norway du mener : rock :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en knallhelg... Må jo si at været og gjengen gjør at mitt 2. BugRun også ble en suksess... Neste år SKAL jeg ha egen bil =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skriver Camp Norwegen.. : rolleyes , det er vel Party Camp Norway du mener : rock :;)

 

Du mener de som stilte med "Mr. Bög Run 2007" ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.