Anbefalte innlegg

Da ser det jaggu meg ut som om jeg får cab'en klar til BugRun også! :) Har bytta rådelagere, løftere og fiksa endel annet småtteri så da tror jeg at den skal bli klar. Det blir prøveskilter da, men det går greit:)

 

Satser på å dra sammen med Tom Henning?? i tolv-ett tiden på fredag? Da er vi framme ca når det åpner på bugrun.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på å dra sammen med Tom Henning?? i tolv-ett tiden på fredag? Da er vi framme ca når det åpner på bugrun.. ;)

 

Høres bra ut!:) De slipper vel stort sett alltid inn før enn oppsatt åpningstid, men vi holder av plass vi hvis vi er der før kl 18:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut!:) De slipper vel stort sett alltid inn før enn oppsatt åpningstid, men vi holder av plass vi hvis vi er der før kl 18:p

 

Tror vi vil trenge bra med plass i år :D Jeg har pakket ned fisheye-objektivet, for å få med hele plassen på ett bilde :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gleder meg syykt..

veldig spent på kolonne kjøringa iår, gøy at den vokser og vokser..

er jo som kjent ikke gla i oppmerksomhet: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gleder meg syykt..

veldig spent på kolonne kjøringa iår, gøy at den vokser og vokser..

er jo som kjent ikke gla i oppmerksomhet: flau :

 

Det er vel det eneste som irriterer meg i år, at jeg ikke får vært med på den :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel det eneste som irriterer meg i år, at jeg ikke får vært med på den :/

 

noe av stemninga for helgen ligger turen.. kommer ett til etter fredrik..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe av stemninga for helgen ligger turen.. kommer ett til etter fredrik..

 

Han tar oss sikkert igjen før vi kommer frem,ihvertfall med en sånn sinke av en GTO på henger i kolonna

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:P 2.5tdi klarer iallefall 100 på sletta...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir så bra, gleder meg!!:D:tilber:

 

Beholdningen kunne gjerne vært større, men holder vel til fredagskvelden ihvertfall:rolleye:

`ronabeholdning...

 

Oj oj 228 stk, er jo ikke ti kasser engang det.. ser ut til at det kan bli litt tour de france stemning i kolonna her.. Ligger samlet lenge før noen luringer forsøker seg på et rykk noen mil før bolaget...

 

Godt jeg tok til vett og bytta motor igår så jeg kan være med å rykke.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle innom Europris i dag for å kjøpe grill, men den Europrisen var visst lagt ned.

De har kulegriller der for 100 spenn, noen som har plass og penger til å kjøpe med en eller to iom at vi blir så mange i år? Vi må kjøpe noe kull et sted på veien.. tennvæske har jeg nok av:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj oj 228 stk, er jo ikke ti kasser engang det.. ser ut til at det kan bli litt tour de france stemning i kolonna her.. Ligger samlet lenge før noen luringer forsøker seg på et rykk noen mil før bolaget...

 

Godt jeg tok til vett og bytta motor igår så jeg kan være med å rykke.. :P

 

Planen er klar ihvertfall: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble visst 2 sekunds telt fra Jysk på meg å, ventet 4 uker på de andre så turte ikke la være mer.

Men blir bra uansett.

 

Gled deg.. teltet er "noe" mindre enn det later til å være på bildet som følger med.. på våler våknet jeg med beina utenfor teltet og kunne slikke kondens av telttaket med tunga uten å reise meg opp..

 

Og jeg har ikke spesielt lang tunge er ikke mer enn ennoenogsøtti... :P

 

I'm going with last years biltematelt ass!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

antall er uvisst da vi ikke har telt biler i år. Kom til å tenke på en ting. siden det er mange som kommer litt etter. og det ser ut til at vi blir en VELDIG stor gjeng i år. så er det greit om vi hadde hatt noe sperrebånd eller lignende? har noen noe sånt liggende? type rødt og hvitt bånd som vi kan strekke opp et område med.

 

 

jeg har knabbet med meg en rull sperrebånd fra jobben:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gled deg.. teltet er "noe" mindre enn det later til å være på bildet som følger med.. på våler våknet jeg med beina utenfor teltet og kunne slikke kondens av telttaket med tunga uten å reise meg opp..

 

Og jeg har ikke spesielt lang tunge er ikke mer enn ennoenogsøtti... :P

 

I'm going with last years biltematelt ass!

 

Rart man drikker. :: klø ::rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det jaggu meg ut som om jeg får cab'en klar til BugRun også! :) Har bytta rådelagere, løftere og fiksa endel annet småtteri så da tror jeg at den skal bli klar. Det blir prøveskilter da, men det går greit:)

 

Satser på å dra sammen med Tom Henning?? i tolv-ett tiden på fredag? Da er vi framme ca når det åpner på bugrun.. ;)

 

stemmer det ja, hørte også noen rykter om at du skulle ha med deg et par... 4 kanner med olje nedover jeg harald, hehe, tror du vi klarer tur retur da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere for ha god tur i morra gutta! Jeg får kose meg på meny og gå i konfirmasjon på lørdagen istedet for jeg da : bh : Får håpe dere får bra vær : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Partytelt er i boks i hvertfall. samme er t-shirtsene. så nå er det bare siste pakking før turen nedover er klar for min del.

 

Forlot akkurat Fredrik i værste og der kom det mere banneord en lovord :P ikke helt gøy å montere sammen nyere biler. litt flere en 2 skruer pr fanger. hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Primusen er i sekken, men rødsprit må vi handle for å få morra kaffen i boks! Den forrige rødspritflasken røk på grillen under hovedtreffet gitt! Går ut i fra at vi stopper for å handle litt pølser på veien før Sverige?

 

Opp med hånden de som gleder seg: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock :

 

Må handle grillmat i norge ja, finne en lokal butikk et eller annet sted.

Eller lurer på om det er noen vits....nå som det ikke er lov til å grille offentlig i sverige!: eek ::P

Innfører grillforbud for søta bror...

 

Det er good Rolf, ble skjortene bra?

 

Må hjem og pakke etter jobb så blir detta en super helg!

 

PS! Husk solkrem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillpølsene ble handla inn istad ;)

 

Skjortene ble konge. Litt mindre trykk på ryggen en i fjor men fin farge på shirten. Blir overlevert ved første mulighet i morgen. jeg har navneliste og de som ikke tar skjorte får dask på stumpen.

 

ehh. med det sagt så tror jeg ikke det er mange som tar skjorta med en gang :P

 

jaja. man er stort sett klare her nå. mangler bare å få soveposen tørr igjen. glemte helt å vaske den etter våler helga ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillpølsene ble handla inn istad ;)

 

Skjortene ble konge. Litt mindre trykk på ryggen en i fjor men fin farge på shirten. Blir overlevert ved første mulighet i morgen. jeg har navneliste og de som ikke tar skjorte får dask på stumpen.

 

ehh. med det sagt så tror jeg ikke det er mange som tar skjorta med en gang :P

 

jaja. man er stort sett klare her nå. mangler bare å få soveposen tørr igjen. glemte helt å vaske den etter våler helga ;)

 

Kanskje greit å få ut all gammel "morro" før BR ja : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje greit å få ut all gammel "morro" før BR ja : haha :

 

Man skal jo fiske etter ny morro så :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

btw. putte hånda i været : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir knall detta: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har man faktisk skrudd til hjula på Poloen, og pakket ut i bilen :D avreise om 6 timer og 20 min! Ses på Mysen duder og dudeinner! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.