Anbefalte innlegg

dere for plyndre alt dere kommer over av systembolag på turen etter ronas, for virket litt lite til og med på en fredagskveld:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere for plyndre alt dere kommer over av systembolag på turen etter ronas, for virket litt lite til og med på en fredagskveld:p

 

Joda, kan virke litt lite ja: klø : faktisk nesten identisk beholdning på bolaget i Motala. Vi får se vi får se...

 

By the way, noen som kan/har lagt ut for telt + grill?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir så bra, gleder meg!!:D:tilber:

 

Beholdningen kunne gjerne vært større, men holder vel til fredagskvelden ihvertfall:rolleye:

`ronabeholdning...

 

Førstemann!! :)

Skal kun ha ei kasse jeg da..Har 10 tuborg og en halvliter smuglersprit også..Er man heldig så holder det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare vært der en gang....for ca 10 år siden :P

 

Ok dah.. DU er unntaket ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å..Er man heldig så holder det..

 

Fredag ja.. ;)

Artig om du blir stoppet INN i .se med smuglersprit :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstemann!! :)

Skal kun ha ei kasse jeg da..Har 10 tuborg og en halvliter smuglersprit også..Er man heldig så holder det..

 

skal du smugle den tilbake??:D pass på når du skal over grensa da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet ca hvor mange biler vi blir på tur.....: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

antall er uvisst da vi ikke har telt biler i år. Kom til å tenke på en ting. siden det er mange som kommer litt etter. og det ser ut til at vi blir en VELDIG stor gjeng i år. så er det greit om vi hadde hatt noe sperrebånd eller lignende? har noen noe sånt liggende? type rødt og hvitt bånd som vi kan strekke opp et område med.

 

Ellers tilbake til partytelt. INGEN ? som kan legge ut? har ikke plass til å få med fra Hamar. så fint om noen der nede kan ordne. Rune har alt sagt seg villig til å frakte i hvertfall.

 

Og såklart en kulegrill må tas med ;)

 

Hvis noen har telt / grill liggende og kan ta med hadde det vært gull og såklart.

 

EDIT: og JA. man gleder seg helt sinnsykt til turen. har brukt et par dager på å klargjøre riden som skal brukes nedover. blitt "montert" kappex sett og lånt bort 15" fra gamle burgen. så da blir det litt lavere en vingleboks på 16" til og med polert endestussene på denna slitern :P

 

EDIT EDIT: T-skjortene er trykkt alt. får de overlevert i morra. så tror det går dårlig med en til. men det må Fredrik svare på 100%

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

antall er uvisst da vi ikke har telt biler i år. Kom til å tenke på en ting. siden det er mange som kommer litt etter. og det ser ut til at vi blir en VELDIG stor gjeng i år. så er det greit om vi hadde hatt noe sperrebånd eller lignende? har noen noe sånt liggende? type rødt og hvitt bånd som vi kan strekke opp et område med.

 

Ellers tilbake til partytelt. INGEN ? som kan legge ut? har ikke plass til å få med fra Hamar. så fint om noen der nede kan ordne. Rune har alt sagt seg villig til å frakte i hvertfall.

 

Og såklart en kulegrill må tas med ;)

 

Hvis noen har telt / grill liggende og kan ta med hadde det vært gull og såklart.

 

EDIT: og JA. man gleder seg helt sinnsykt til turen. har brukt et par dager på å klargjøre riden som skal brukes nedover. blitt "montert" kappex sett og lånt bort 15" fra gamle burgen. så da blir det litt lavere en vingleboks på 16" til og med polert endestussene på denna slitern :P

 

EDIT EDIT: T-skjortene er trykkt alt. får de overlevert i morra. så tror det går dårlig med en til. men det må Fredrik svare på 100%

 

Jeg er blant de som kommer sent, og kunne godt tenke meg og campe sammen med resten, så fint om noen holder av litt plasser ja :D

 

Skal sjekke i morgen tidlig om jeg greier å fikse en ekstra t-skjorte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er blant de som kommer sent, og kunne godt tenke meg og campe sammen med resten, så fint om noen holder av litt plasser ja :D

 

Skal sjekke i morgen tidlig om jeg greier å fikse en ekstra t-skjorte...

 

jeg kan "avbestille" en av de tre jeg har bestilt, så kan Cato få en. Da blir flere fornøyde. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble visst 2 sekunds telt fra Jysk på meg å, ventet 4 uker på de andre så turte ikke la være mer.

Men blir bra uansett.

 

Dan H: hvorfor skal du ha med deg sånt når vi skal bort??? :D Finnes sånne ting i Sverige å. :D

 

Thomas: Ja, vi satser på å være på Shell'en litt før 9 så da blir det å få møtt dere. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble visst 2 sekunds telt fra Jysk på meg å, ventet 4 uker på de andre så turte ikke la være mer.

Men blir bra uansett.

 

Dan H: hvorfor skal du ha med deg sånt når vi skal bort??? :D Finnes sånne ting i Sverige å. :D

 

Thomas: Ja, vi satser på å være på Shell'en litt før 9 så da blir det å få møtt dere. :)

 

Jammen, jammen..Jeg hadde igjen no dråper serru..hehe :D alle monner drar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da starter jeg straks på reisen. Fett å bo så langt unna alt :P

Lander på Gardermoen 1300,så tid har jeg mer enn nok av :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan "avbestille" en av de tre jeg har bestilt, så kan Cato få en. Da blir flere fornøyde. :)

 

Da gjør vi det slik i stedet =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men tilbake til teltet.... er det noen tema på veien til BR som vi kan raide?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men tilbake til teltet.... er det noen tema på veien til BR som vi kan raide?

 

Jeg kommer ganske sent da, men kjører jo forbi biltema på hamar på veien.. og er vel kanskje biltema på kongsvinger og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ganske sent da, men kjører jo forbi biltema på hamar på veien.. og er vel kanskje biltema på kongsvinger og?

 

Åpningstider

Man.-fre. 9-19

Lørdag 9-16

 

 

 

Veibeskrivelse:

Olrud City.

 

Tel.: 815 32 815

Faks: 62 36 50 31

E-post: hamar@biltema.com

 

 

trenger vel telt 26-3191 6x3m + 2 eller 3 ekstra vegger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpningstider

Man.-fre. 9-19

Lørdag 9-16

 

 

 

Veibeskrivelse:

Olrud City.

 

Tel.: 815 32 815

Faks: 62 36 50 31

E-post: hamar@biltema.com

 

 

trenger vel telt 26-3191 6x3m + 2 eller 3 ekstra vegger

 

jeg vet jo åpningstider og beliggenheten da, mitt spørsmål er bare om dere greier dere uten teltet frem til 22-23 i morgen kveld... da jeg kommer ganske sent til Mantorp.. Jeg kommer med stasjonsvogn så har sikkert plass til teltet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vet jo åpningstider og beliggenheten da, mitt spørsmål er bare om dere greier dere uten teltet frem til 22-23 i morgen kveld... da jeg kommer ganske sent til Mantorp.. Jeg kommer med stasjonsvogn så har sikkert plass til teltet..

 

Tja... jeg overlever ihvertfall.

Og er det snakk om ikke noe telt eller telt kl 2300 så vet iaf jeg hva jeg velger ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ordner vi telt på Hamar siden det ble stasjonsvogn kjøring på Fredrik. vi gjør det så enkelt at vi legger på prisen litegrann pr t-skjorte så vi dekker teltet der. enklere i forhold til å måtte mase på hver enkelt om de 20-30 kr.

 

Har hentet stickersene nå. ble helt konge. litt annerledes på selve skriften i år da den er uthulet. var hel skrift i fjor. forandring fryder ? ;) T-shirtsene blir hentet kl 15:00 så er det siste klargjøring og så bare vente på avreise.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ordner vi telt på Hamar siden det ble stasjonsvogn kjøring på Fredrik. vi gjør det så enkelt at vi legger på prisen litegrann pr t-skjorte så vi dekker teltet der. enklere i forhold til å måtte mase på hver enkelt om de 20-30 kr.

 

Har hentet stickersene nå. ble helt konge. litt annerledes på selve skriften i år da den er uthulet. var hel skrift i fjor. forandring fryder ? ;) T-shirtsene blir hentet kl 15:00 så er det siste klargjøring og så bare vente på avreise.

 

Logoene til bilene ble i år slik de SKULLE vært i fjor ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ordner vi telt på Hamar siden det ble stasjonsvogn kjøring på Fredrik. vi gjør det så enkelt at vi legger på prisen litegrann pr t-skjorte så vi dekker teltet der. enklere i forhold til å måtte mase på hver enkelt om de 20-30 kr.

 

Har hentet stickersene nå. ble helt konge. litt annerledes på selve skriften i år da den er uthulet. var hel skrift i fjor. forandring fryder ? ;) T-shirtsene blir hentet kl 15:00 så er det siste klargjøring og så bare vente på avreise.

 

Bra noen ordner opp reisearrangør Mohn ;)

Har du sørget for å ha med litt mer Capt Morgan enn til våler??? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra noen ordner opp reisearrangør Mohn ;)

Har du sørget for å ha med litt mer Capt Morgan enn til våler??? : vinke :

 

Noen må jo passe på hønseflokken :P

 

fy FAEN som jeg gleder meg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra noen ordner opp reisearrangør Mohn ;)

Har du sørget for å ha med litt mer Capt Morgan enn til våler??? : vinke :

 

Capt Morgan blir innhandlet sammen med ronas ved første mulighet. du derimot mister Rudi skal få stå for din egen Rom denne helga :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hiver jeg meg straks i politimobilen og ræller over aurland-hol og til oslo..

 

sees i morrrrrgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.