#201 Skrevet Mai 23, 2007 får så lenge du skal campe med camp norwegen men rød med hvit er et alternativ. fredrik kan sikkert sjekke brun / beige i morra og prismessig. Prisen er ikke annerledes, eneste er sølv som kan være litt vanskelig å få til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Mai 24, 2007 Brun med beige. Heia Andi =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Mai 24, 2007 Gutteklubben bruntupp! Go brown and beige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Mai 24, 2007 Brun med beige høres bra ut ja. Mattis: Gutteklubben bruntupp er det en underavdeling av FGL eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Mai 24, 2007 Jeg henger meg med på Bugrun, t-shirt og stickers ettersom Hovedtreffet gikk skeis for meg. blir mitt første detta. Dessuten ser jeg at bergenserkvoten trenger å forsterkes kraftig her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Mai 24, 2007 Da har jeg gått gjennom tråden + de pm'ene jeg har fått. lista ser slik ut nå. kan alle som ikke har riktig størrelse eller feks skal ha sticker/ikke ha sticker si ifra til meg. på PM. Alle som har ? bak navnet sitt er det jeg lurer på størrelse eller annet på. For de som vet om andre som sikkert vil ha T-shirt som IKKE står på lista her SI IFRA T-shirt / stickers BR Rune Andre Kristensen T-shirt large x 2 Martin Nyjordet T-shirt medium + sticker Dan Henning Østheim T-shirt medium x 2 + sticker x 2 Hans Strømseng T-shirt ? Svein-Erik Bjørnholt T-shirt Medium Tom-Rune Birkeland T-shirt medium + sticker Joachim Næss T-shirt + sticker ? Endre Dahlen 1 stk T-shirt medium + sticker Lasse B Furuseth T-shirt + sticker ? David Nilsen T-shirt medium x 3 + sticker Rudi Sand T-shirt large x 2 + sticker Vidar Berge T-shirt medium + sticker Cato Risnes T-shirt large + sticker Andreas Westby Tvangstrøye xl Anders Grytten T-shirt large + sticker Kim Andre Antonsen T-shirt medium x 2 + sticker Ole Christian Wold T-shirt large x 2 Geir J Bye T-shirt large + sticker Mattis Wang T-shirt + sticker ??? Kristian Fromreide T-shirt medium x 2 + sticker x 2 Jon Einar Hagen T-shirt medium Ketil Falstad T-shirt størst mulig Thomas Sandberg T-shirt large + sticker Rolf Mohn T-shirt medium x 2 Fredrik Olastuen T-shirt ? Cato Torp T-shirt x 2 + sticker x 2 Atle Solberg T-shirt large x 2 + sticker x 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Mai 24, 2007 jøss.. lang liste i år oxo jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Mai 24, 2007 jøss.. lang liste i år oxo jo og så står det spørsmålstegn bak deg også så du kunne slengt ut info her med det samme. teita. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Mai 25, 2007 og så står det spørsmålstegn bak deg også så du kunne slengt ut info her med det samme. teita. 2stk L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Mai 25, 2007 og så står det spørsmålstegn bak deg også så du kunne slengt ut info her med det samme. teita. T-shirt 2 stk i L og stickers for pokker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Mai 25, 2007 T-shirt medium + sticker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Mai 25, 2007 For å presisere så skal tvangstrøya være str. XL. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Mai 25, 2007 OMG! He`s back! Jeg skal ha 1 sticker og 1 shirt i "L"arge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Mai 25, 2007 Størrelse L på meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Mai 25, 2007 Tror dere ikke at han som skulle ta vakta mi på jobben har brekt beinet og ikke kan få tatt vakta mi den helgen a?! Dere får ha god tur, så jeg for kose meg på jobben i mens Rolf: Ser da ingen vits i å kjøpe sticker og skjorte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Mai 25, 2007 Størrelse L på meg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Mai 25, 2007 Synd Per Oscar. men det kommer et neste år også Oppdatert lista på side 14. fint om resten klarer å oppdatere seg selv i løpet av helga. bestillinga går på tirsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Mai 25, 2007 2 stk L+ 2 stk stickers! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Mai 25, 2007 Skal ha shirt og sticker. Men husker ikke str jeg bestillte i fjor.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Mai 25, 2007 2 stk Medium, og 2 stk stickers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Mai 25, 2007 Tror jammen jeg kliner til med 2 stk jeg. i L... Blir de en annen farge enn brun med beige skrift så skal jeg bare ha 1... hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Mai 26, 2007 Oppdatering: 2 stk. Tee-skjørt size M - To stickers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Mai 27, 2007 Synd Per Oscar. men det kommer et neste år også /QUOTE] Ja, og da skal jeg være med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Mai 27, 2007 Skal ha shirt og sticker. Men husker ikke str jeg bestillte i fjor.... Tar 1stk i medium+sticker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Mai 27, 2007 Da var lista oppdatert. legger den ut igjen nå. mangler bare noen få til å gi meg riktig størrelse nå. T-shirt / stickers BR Rune Andre Kristensen T-shirt medium x1 + large x1 + sticker x 2 Martin Nyjordet T-shirt medium + sticker Dan Henning Østheim T-shirt medium x 2 + sticker x 2 Hans Strømseng T-shirt large x 2 + sticker x 2 Svein-Erik Bjørnholt T-shirt Medium Tom-Rune Birkeland T-shirt medium + sticker Joachim Næss T-shirt small x 2 + sticker Endre Dahlen 1 stk T-shirt medium + sticker x 2 Lasse B Furuseth T-shirt medium + sticker David Nilsen T-shirt medium x 3 + sticker Rudi Sand T-shirt large x 2 + sticker Vidar Berge T-shirt medium + sticker Cato Risnes T-shirt large + sticker Andreas Westby Tvangstrøye xl Anders Grytten T-shirt large + sticker Kim Andre Antonsen T-shirt medium x 2 + sticker Ole Christian Wold T-shirt large x 2 Geir J Bye T-shirt large + sticker Mattis Wang T-shirt medium Kristian Fromreide T-shirt medium x 2 + sticker x 2 Jon Einar Hagen T-shirt medium x 2 Ketil Falstad T-shirt størst mulig Thomas Sandberg T-shirt large + sticker Rolf Mohn T-shirt medium x 2 Fredrik Olastuen T-shirt ? Cato Torp T-shirt x 2 + sticker x 2 Atle Solberg T-shirt large x 2 + sticker x 2 Pål Havnevik T-shirt large + sticker x 2 Marco T-shirt medium Tom Henning Haga T-shirt xlarge + sticker x 2 De blir bestillt på tirsdag så hvis man ikke har bestemt seg innen da blir det ingen på dere. Evt andre som skal ha må bestemme seg før den tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...