Rudskogen 2007, 1-2 September

Anbefalte innlegg

Jeg kan sikkert ta med meg et speil, så får du sminket deg også, hihi ;)

Hvordan blir det med folk og camping der?

Skal vi kanskje prøve å få til litt mer samlet camp i forhold til Våler?

Speil har man på bilen :P Men en dusj er noe jeg virkelig vil ha. en kveld med alkohol etterfulgt av en natt i telt gjør ikke akkurat godt for kroppslukta :P

Såvidt jeg har skjønt så blir det et mindre område å campe på og en mindre gressplett i forhold til på våler. så de av oss som ikke trekker vogn etter kjerra camper nok ganske tett oppå hverandre. Må jo få det litt sosialt. slå gjerne sammen noen partytelt og for dere som tar med noen musikkanlegg osv spill litt folkelig musikk ;)

EDIT: når det gjelder vasking av bilen er det mulighet for vann med slange inne på området. men noen proff vaskehall er det ikke der. anbefaller å ta det værste før dere durer nedover og ta siste finish på området hvor du får spylt av veistøv og lignende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

EDIT: når det gjelder vasking av bilen er det mulighet for vann med slange inne på området. men noen proff vaskehall er det ikke der. anbefaller å ta det værste før dere durer nedover og ta siste finish på området hvor du får spylt av veistøv og lignende.

Dette stemmer! Det er mulighet for å få spylt av bilen der nede. Men vi oppfordrer folk til å bruke denne vaskeplass med litt omhu, da rudskogen ikke har innlagt klokkanlegg og vi må betale for tømming av septik osv (noe som koster klubben mye penger). Men det er klart at folk skal få vaske bilen sin, bare fint om folk har det litt i bakhodet! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det no drag i helga?? 201 meter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo alle, Rudskogen-deltagere !

Jan Tore arbeider med å få noen kolleger til å kjøre noe splitter nye VW/Audi'er som vil besøke treffet på søndag. Vi hadde besøk av noen på Våler, og dette ga "mersmak" hos de Møller-ansatte. Derfor er det sannsynlig at det kan komme noen "artige" saker til oss på Rudskogen også. Den av medlemmene som kommer dit får oppleve dette "live". Så det er bare èn ting å si: BE THERE ! Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speil har man på bilen :P Men en dusj er noe jeg virkelig vil ha. en kveld med alkohol etterfulgt av en natt i telt gjør ikke akkurat godt for kroppslukta :P

Såvidt jeg har skjønt så blir det et mindre område å campe på og en mindre gressplett i forhold til på våler. så de av oss som ikke trekker vogn etter kjerra camper nok ganske tett oppå hverandre. Må jo få det litt sosialt. slå gjerne sammen noen partytelt og for dere som tar med noen musikkanlegg osv spill litt folkelig musikk ;)

Tenkte jeg skulle invistere i et 3x3m tema telt, jeg har jo fått ansvaret for lokallags-banneret vårt, så må jo ha noe å henge det på :P

Det som igrunn hadde vært kult hadde jo vært å få evt. samlet party-teltene mot midten, om det er noe mulighet for det selfølgelig. Og så slått opp telt rundt det igjen, men det kan vel kanskje bli litt vanskelig iom. at folk vil ha bilene sine i nærheten av teltene..

Hva mener du med folkelig musikk? heh.. sånn disko er lite folkelig for min del ihvertfall :P

Jan Tore arbeider med å få noen kolleger til å kjøre noe splitter nye VW/Audi'er som vil besøke treffet på søndag. Vi hadde besøk av noen på Våler, og dette ga "mersmak" hos de Møller-ansatte. Derfor er det sannsynlig at det kan komme noen "artige" saker til oss på Rudskogen også. Den av medlemmene som kommer dit får oppleve dette "live". Så det er bare èn ting å si: BE THERE ! Hilsen

Bra tiltak dette, blir disse bilene å se på banen som på Våler?

Evt. blir det noe annet enn sist?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da spørs det om jeg har RÅD til å komme..

Spørs om jeg klarer å la være å kjøpe ny bil da.. : eek :

Men.. for all del..

..ta dem med : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle invistere i et 3x3m tema telt, jeg har jo fått ansvaret for lokallags-banneret vårt, så må jo ha noe å henge det på :P

Det som igrunn hadde vært kult hadde jo vært å få evt. samlet party-teltene mot midten, om det er noe mulighet for det selfølgelig. Og så slått opp telt rundt det igjen, men det kan vel kanskje bli litt vanskelig iom. at folk vil ha bilene sine i nærheten av teltene..

Hva mener du med folkelig musikk? heh.. sånn disko er lite folkelig for min del ihvertfall :P

Er med på samling av telt. bilene trenger ikke direkte stå langt unna hvis folk er litt fornuftige.

Folkelig musikk er livatt musikk som ikke er de lokale harry bandene. noen som spiller pleier å finne hakkene i plata rimelig hele kvelden. takk til variert musikk. gjerne Rock og heavy hele kvelden for min del :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje en eller annen som kommer tidlig der kan organisere litt?

Sånn frivillig lissom, heh..

Jeg aner ikke når jeg kommer enda, kommer helt an på de andre dassene som skal være med fra drammen/vestfold ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hva det koster og stille ut bilen. og hva kontigenten er på.

tenket jeg skulleprøve og komme ned med golfen hvis den blir klar, jobber primert for og få den klar tilø gatebil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster kr. 300,- og kjøre 1 dag og kr. 400,- og kjøre to dager

Det koster kr. 100,- å stille ut

Publikum har gratis inngang

Står noen sider tilbake... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det no drag i helga?? 201 meter?

Dårlig med det.

Men dere kommer vel med bilen på lørdag for det? :evil:: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

info om treffet står på hovedsidene og det er der info vil komme om alle ting som skjer i klubben

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

info om treffet står på hovedsidene og det er der info vil komme om alle ting som skjer i klubben

Fra artikkelen:

"Kontaktpersoner

Har du spørsmål vedrørende vårt treff kan du ta kontakt med en av personene under. Vi minner om at vårt online forum ikke er en informasjonskanal for dette arrangementet og kan derfor ikke garantere besvarelse utover denne kontaktinformasjonen:"

Så da kommer vi ikke til å få noe svar framover om noe som helst ting som skjer i klubben gjennom forumet..?? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja..kommer på lørdag:) skal satses da! bytta girkasse 4 ganger på en uke, men ser ut til å fungere nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som vet om det kommer no værstinger i helga??

Tja vet ikke hva som er værsting for deg jeg men denne kommer en tur på Lørdag;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja..kommer på lørdag:) skal satses da! bytta girkasse 4 ganger på en uke, men ser ut til å fungere nå :)

du som kjøpte 80'n i sverige? denne kan bli spenende å se:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var det vettu:) ja..gleder meg til å prøve den på bane selv..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så ut til å fungere den bilen på youtube oxo..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi gleder oss til å se på. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer kanskje to "RS4" sedan 2.7 biturbo ++

Har du mer info om disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir artig ja:evil: .....hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn fra tidligere treff, hvilke av dagene har det en tendens til og komme mest folk / mest biler på banen? Mulig jeg kun får kommet oppover en av dagene pga jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva pakker dere ned?

Skriv opp det dere dytter ned i bagsjen her så kan andre få tips om ting de ikke tenker på eller kansje har glemt å ta med.

Engangs griller

Storm kjøkken

Picknikk kurv

Seng

Dyne/pute/laken

Toalett saker

Håndkle

Stoler

Telt

Regn jakke

Varm jakke

Hjelm

Ekstra sett med sko.

Dobbelt sett med klær/undertøy etc grundet meldt regn.

Bane dekk/jekk/boltetrekker.

Vaske saker til bilen på utstilling søndag.

Mat

Alc

Kjølebagg.

: klø : Sitter fortsatt med følelsen av at noe ikke har kommet med.

Edit:

Caps

Solbriller

Solkrem

Lommelykt.

Lommebok/sertifikat/kort/penger etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn fra tidligere treff, hvilke av dagene har det en tendens til og komme mest folk / mest biler på banen? Mulig jeg kun får kommet oppover en av dagene pga jobb.

Mest folk på banen på lørdag da mange stiller ut på søndag. ca like mange mennesker begge dager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.