Rudskogen 2007, 1-2 September

Anbefalte innlegg

Mulig jeg dukker opp her også våler var jo kanoongøy.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for positivt svar:) Vet ikke hvor mange som kommer,men det er ikke snakk om et stort antall biler,og tviler på at alle de som kommer vil kjøre,men da vet jeg at de som kommer kan få muligheten i allefall:)

Men har du noen priser på banekjøringen og hva det koster å komme inn?

 

Såvidt jeg vet er det vel 100 kr i inngang og 400 å kjøre for "ikke" medlemmer.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer.

Vet ikke om jeg tørr å kjøre, da bilen antageligvis skal selges like etter treffet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... får se om 100'en lever i september enda :D

 

Tenkte dog litt på det som står om at vognkort og vogn skal samsvare, det er vel neppe tilfelle for de fleste av oss? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva blir prisene på inngang og bane kjøringen for de som ikke er medlemmer?Det kommer sansynligvis noen fra den svenske corrado/gti klubben som lurer på dette...:)

 

 

Som jeg lovet tidligere kommer her tilbakemelding på dette: På styremøtet i går avklarte vi følgende:

 

Klubbmedlemmer fra Skandinaviske "søsterklubber" får kjøre på banen på dette treffet på samme økonomiske vilkår som våre medlemmer. Dvs at de ikke trenger å betale medlemskap i vår klubb for å delta, men betaler kun vanlig deltageravgift mot fremvisning av gyldig medlemskort i sin klubb.

 

Dette gjelder klubber som f.eks Audi Club Sweden, GTI-klubben Etc. som er relatert til VW og Audi.

 

Vi kommer ikke til å sende offisielle invitasjoner til disse klubbene pga at vi regner med nok av "egne" biler på banen uansett, men de som finner veien hit allikevel er hjertelig velkomne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan man medle seg på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke melde deg på - bare møt opp!

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg lovet tidligere kommer her tilbakemelding på dette: På styremøtet i går avklarte vi følgende:

 

Klubbmedlemmer fra Skandinaviske "søsterklubber" får kjøre på banen på dette treffet på samme økonomiske vilkår som våre medlemmer. Dvs at de ikke trenger å betale medlemskap i vår klubb for å delta, men betaler kun vanlig deltageravgift mot fremvisning av gyldig medlemskort i sin klubb.

 

Dette gjelder klubber som f.eks Audi Club Sweden, GTI-klubben Etc. som er relatert til VW og Audi.

 

Vi kommer ikke til å sende offisielle invitasjoner til disse klubbene pga at vi regner med nok av "egne" biler på banen uansett, men de som finner veien hit allikevel er hjertelig velkomne :)

 

 

 

 

Takk for det!Godt vi fikk avklart det!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat snakket med lederen for Corrado Club Sweden,og fått vite at de ikke har noen egne klubbkort...Håper det løser seg uansett,de kommer med noen biler høres det ut som,og alle snakker svensk og kjører corrado: eek : så tilhørighet til klubben er jo ikke vanskelig å skjønne iallefall: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er en liten gjeng fra Stavanger som kommer til å kjøre bort på fredagen, det byr vel ikke på noen problemer og fyre opp teltet inne på området når vi kommer fram da? Eller er det satt opp ulike retningslinjer i forhold til camping osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dette treffet skal jeg dra Torsdag eller tidlig tidlig fredag for å sikre meg god campingplass.

Skal også rekke å shine bilen før jeg kjører inn på campen.

 

Joachim: du slenger deg vel med ? ;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det blir mulig å campe på gocarten der oppe i år?

 

Var jo dagsløp eller hva det het der i fjor, det virket triveligere å campe på plenen rundt den enn på campingen, der var det stort sett bare "skrått" underlag liksom..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det blir mulig å campe på gocarten der oppe i år?

 

Var jo dagsløp eller hva det het der i fjor, det virket triveligere å campe på plenen rundt den enn på campingen, der var det stort sett bare "skrått" underlag liksom..

 

Ja, håper virkelig det går an å campe på go-carten : eek : ??

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det folk pleier å campe da? Er jo litt arti og være en "samling" me folk da...blir det noe grillings/fest på kvelden på lørdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer en tur også, får se om jeg orker å pine bilen rundt banen igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det folk pleier å campe da? Er jo litt arti og være en "samling" me folk da...blir det noe grillings/fest på kvelden på lørdag?

 

Litt div hvor vi får camp plass. Varierer fra år til år har jeg på følelsen. Håper på go cart plassen i år. Men uansett hvor vi camper så camper vi samlet og det blir en heidundranes fest både fredag og lørdag kveld.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt div hvor vi får camp plass. Varierer fra år til år har jeg på følelsen. Håper på go cart plassen i år. Men uansett hvor vi camper så camper vi samlet og det blir en heidundranes fest både fredag og lørdag kveld.: rock :

 

Støtter den! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi gjør krav på samme "tomta" som i fjor! Oppå dollaråsen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ikke se noe i terminlista på hjemmesidene deres om at det skulle være noe mer enn klubbtreffet den helga.. Så kanskje det er mulighet for GoCart bana: ja :

Men det gjenstår jo å si til sjefen at den helga.. Da er jeg NØDT til å ha fri.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel utleiekart der hele helgen som vanlig,så jeg kan aldri tenke meg at vi får campe der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ses vi på vei nedover denne gangen å da Trond G?

Du husker vel en gullfarga Audi 90 2,2E på vei til våler...hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...blir det noe grillings/fest på kvelden på lørdag?
På VACN-treff er det aldri fest eller alkohol på lørdagen :rolleye:: smil : Hehe er jo campen og grilling/festen som er halve moroa på treff !!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har utrolig lyst til å prøve bilen min på banen... men er redd den ikke er sprek nok i forhold til andre biler.

det er vel ikke noe krav til hk i bilen?

jeg kjører en audi 90 2,3 20v

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har utrolig lyst til å prøve bilen min på banen... men er redd den ikke er sprek nok i forhold til andre biler.

det er vel ikke noe krav til hk i bilen?

jeg kjører en audi 90 2,3 20v

 

Den har mer enn nok Hk den bilen der og den er sprek nok.

Jeg ratter etter beste evne en lik bil rundt på treffene til VACN og har det kjempegøy.

Er ingen Hk begrensing hverken nedover eller oppover.

på Vålertreffet til VACN var det en derby med ca 50Hk? (husker ikke helt) som hadde det utrolig gøy så med dine 170 får du det nok like morsomt.

 

Møt opp og ha det gøy på banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.