Rudskogen 2007, 1-2 September

Anbefalte innlegg

jeg har utrolig lyst til å prøve bilen min på banen... men er redd den ikke er sprek nok i forhold til andre biler.

det er vel ikke noe krav til hk i bilen?

jeg kjører en audi 90 2,3 20v

 

 

Har kjørt fra både det ene og det andre med en slik bil både på ACR og på Vålerbanen. Grei motor, men den må ha litt turtall.. :) Bilen ligger som en klegg på veien med skikkelig understell og gode dekk.

 

 

Utrolig utgjort at jeg er på sørligere breddegrader når treffet avholdes. : dum : Vålertreffet var ett kjempetreff, og skulle gjerne ha hatt med meg ett til i klubbens regi..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror nok at jeg dukker opp :)

har utrolig lyst til å få prøvd meg på banen.

håper det er flere sandefjordinger som skal.

hvor mye koster det totalt for hele helgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ses vi på vei nedover denne gangen å da Trond G?

Du husker vel en gullfarga Audi 90 2,2E på vei til våler...hehe

 

LOL, var det deg det, hehe, husker det ja, jeg hadde jo bare vært å mappet hos ES den natten, bor jo sørover vet du :)

 

Hadde litt trøbbel med pluggene nedover, hakket på max trykk, følte det hjalp når jeg justerte litt på trykket, hvis ikke hadde jeg nok kjørt forbi dere en gang og ikke ti.. Forundret meg igrunn at dere ikke stoppet og slo av en prat, så "gnomete" som jeg var :P Hadde sovet tre og en halv time på trer netter der, kjørt 200 mil snaut, huff, derfor jeg var trergt på banen lørdag, trengte søvn, øynene så vel ut som bremselys tenker jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss en har med seg en kompis/dame som ikke er medlem i klubben, Kan disse kjøre bilen min uten å måtte melde seg inn og betale en formue??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LOL, var det deg det, hehe, husker det ja, jeg hadde jo bare vært å mappet hos ES den natten, bor jo sørover vet du :)

 

Hadde litt trøbbel med pluggene nedover, hakket på max trykk, følte det hjalp når jeg justerte litt på trykket, hvis ikke hadde jeg nok kjørt forbi dere en gang og ikke ti.. Forundret meg igrunn at dere ikke stoppet og slo av en prat, så "gnomete" som jeg var :P Hadde sovet tre og en halv time på trer netter der, kjørt 200 mil snaut, huff, derfor jeg var trergt på banen lørdag, trengte søvn, øynene så vel ut som bremselys tenker jeg :D

 

Hehe... langtur på deg da :)

 

Første gangen jeg så deg, svingte du ut på veien med bakluka oppe :P

Så litt søvning var du nok... hehe

 

Prøvde jo å gi litt motstand en gang,.... varte jo ikke så lenge :D

 

Hehe, ja skulle ha stoppa.... var i tankene... men ble bare ikke gjort:o

Får ta det igjen neste gang ... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss en har med seg en kompis/dame som ikke er medlem i klubben, Kan disse kjøre bilen min uten å måtte melde seg inn og betale en formue??

 

X-en kjørte 1 heat i bilen min på Våler i fjord og dama skulle gjøre det samme på Våler i år. (Men bilen sprutet olje før det ble aktuelt i år)

Så skal du ha med 1 dame som skal prøve 1 heat i DIN bil mens du sitter på så har hvertfall ikke jeg betalt noe for dette. Men skal du ha med dame/kompis som skal banke runder hele dagen/helgen så må seff de betale som alle andre.

Men ser ikke noe grund til å betale for at dama de skal prøve bilen 4 runder og så av banen.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med camping der?

Gokartbanen eller noe annet??? :confused:

 

Drøy måned til treffet så kjekt å ha litt tid til å planlegge for en gangs skyld.... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøver enda en ny løsning på dømmingen på dette treffet jeg.

 

Nå vil jeg at alle de som kunne tenke seg å være med som dommere på treffet sender med en pm med kontaktinfo, så vil jeg ta kontakt med dere når treffet nærmer seg.

 

De som ikke melder seg som dommere mister også retten til å klage på dømmingen etterpå! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med camping der?

Gokartbanen eller noe annet??? :confused:

 

Drøy måned til treffet så kjekt å ha litt tid til å planlegge for en gangs skyld.... : rolleyes

 

Dette er jeg også veldig spent på. Håper vi får ligge på hele området sånn som i fjor. Er det fare for regn så ville jeg unngått gokarten da den har en tendens til å bli oversvømt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøver enda en ny løsning på dømmingen på dette treffet jeg.

 

Nå vil jeg at alle de som kunne tenke seg å være med som dommere på treffet sender med en pm med kontaktinfo, så vil jeg ta kontakt med dere når treffet nærmer seg.

 

De som ikke melder seg som dommere mister også retten til å klage på dømmingen etterpå! ;)

 

Fornuftig, da slipper vi det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

De som ikke melder seg som dommere mister også retten til å klage på dømmingen etterpå! ;)

 

Skal du slippe klaging på dømming må klassen "Bilen min" opprettes. Alle vinner : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ann for ikke medlemmer å komme? Å betale for inngang istedet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det, koster 400.- kroner å komme inn, på kjøpet får man 1 års medlemsskap i VACN klubben.. ;) (koster vel kanskje litt mer, men du ser poenget mitt?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det, koster 400.- kroner å komme inn, på kjøpet får man 1 års medlemsskap i VACN klubben.. ;) (koster vel kanskje litt mer, men du ser poenget mitt?)

 

Her klager folk som bare det på at Gatebil suger folk for penger når de har treff...Er dette noe bedre da: rolleyes

Kunne jo være at noen kunne tenke seg en tur på rudskogen bare for å titte, som ikke har noe med noen bilklubb å gjøre....(Bedre med 10 som betaler en hundrings enn 1 som betaler 400)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvis noen lurte, så er svaret ja, jeg synes alle disse klagene på at alt er for dyrt er helt unødvendige, man gjør alt av fri vilje. Har man ikke råd, holder man seg hjemme, men la vær å klage, det hjelper så lite :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her klager folk som bare det på at Gatebil suger folk for penger når de har treff...Er dette noe bedre da: rolleyes

Kunne jo være at noen kunne tenke seg en tur på rudskogen bare for å titte, som ikke har noe med noen bilklubb å gjøre....(Bedre med 10 som betaler en hundrings enn 1 som betaler 400)

 

Jeg har en mistanke om at Ben var litt spøkefull i innlegget sitt, og samtidig forsøkte å rekruttere et nytt medlem.

 

Selvsagt er det fritt fram å komme å se på uten å melde seg inn i klubben. Jeg er litt usikker på om det er helt gratis, men det er uansett ikke snakk om mer enn 100kr for å komme inn begge dagene. Jeg regner med at noen som har mere kontroll på dette kommer med korrekte opplysninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en mistanke om at Ben var litt spøkefull i innlegget sitt, og samtidig forsøkte å rekruttere et nytt medlem.

 

Selvsagt er det fritt fram å komme å se på uten å melde seg inn i klubben. Jeg er litt usikker på om det er helt gratis, men det er uansett ikke snakk om mer enn 100kr for å komme inn begge dagene. Jeg regner med at noen som har mere kontroll på dette kommer med korrekte opplysninger.

 

Hehe, i orden....er bare litt mett av å høre på alle som klager over hva ting koster. Det er uansett ingen av disse treffene som overgår en heftig byrunde hva kostnader angår, men det er det ingen som husker dager derpå : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd det norske land er så sinnsykt landstrakt!

 

Hadde vært artig å kommet på hovedrteffet iår!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en mistanke om at Ben var litt spøkefull i innlegget sitt, og samtidig forsøkte å rekruttere et nytt medlem.

 

Selvsagt er det fritt fram å komme å se på uten å melde seg inn i klubben. Jeg er litt usikker på om det er helt gratis, men det er uansett ikke snakk om mer enn 100kr for å komme inn begge dagene. Jeg regner med at noen som har mere kontroll på dette kommer med korrekte opplysninger.

 

Ok, uansett er det verdt det :-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har man som de fleste av oss inne her: Bil som hobby, Så har man faktisk et problem om man skal klage på at det går med noen hundre kroner for å komme seg på treff :) Er da fa.. ikke halv bensintank engang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med camping der?

Gokartbanen eller noe annet??? :confused:

 

Drøy måned til treffet så kjekt å ha litt tid til å planlegge for en gangs skyld.... : rolleyes

 

Ja?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg har fortsatt kun en person som har sagt seg villig til å stille som dommer på dette treffet. Jeg skulle gjerne hatt 8-10 til, så det er bare å melde seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kollega Kenneth og jeg tar turen!

Spørsmålet er bare om jeg orker å bo i telt i september, det spøker litt for overnattinga...

 

En annen ting: Det hadde vært sinnsykt moro å kjøre på bana, men med min stakkarslige 1,6l med turtallsperre på 5000 er risikoen for en "kjedelig" opplevelse ganske så høy.: haha :

Kommer nok til å angre hvis jeg ikke kjører... Hmmm... Låne bort hjelm, anyone?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gry: hjelm kan du få for en tusenlapp hos bl.a. Kollevold på Lierskogen. Det er ikke rare turen ifra Drammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg har fortsatt kun en person som har sagt seg villig til å stille som dommer på dette treffet. Jeg skulle gjerne hatt 8-10 til, så det er bare å melde seg.

 

Det er dommer til utstillingen på søndag du tenker på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.