Cruising uten mål og mening....

Anbefalte innlegg

Noen som kunne tenke seg å bare kjøre litt sammen og vekke litt oppsikt ? :) Kunne kanskje tatt noe i sammenheng med klubb treffet i august? Møtes i Moss f.eks og ta noen runder der og så kjøre til Rudskogen sammen, så sant det blir overnatting da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er klar for begge deler Knut.

 

Håpe på bra vær på lørdagen da, så vi får grilla litt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får satse på det vel.. Jeg har vært framme med vinkeslipern og tatt en liten visitt hos Norsk Stål, så tønnegrillen er klar :)

 

Hadde vært moro å kjørt innover til Rudskogen sammen på lørdag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende forslag!

Cruising uten mål og mening er generellt en god ting....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på den der!!Får prøve og dra med noen av de andre gutta i Moss!!Vi er litt trege!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det vi kun gjort var og kombinert dette med årets street meet som er den fredagen.... da kommer alle grom gutta...High Octane som lager bil filmer skla visst komme ditt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen dum ide`... Selv får jeg nok ikke vært med på noe cruising på fredag eller lørdag, men kommer på Rudskogen på søndag...

 

Kan ikke Nikolai eller noen andre ta tak i dette da så det blir noe av uansett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra gutter !

Ta noen bilder og lag litt tekst, så det kan komme i klubbavisen. Da blir dette bra reklame for lokallaget deres.

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel alltids få knipset noen bilder!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med jeg å,

men vet desverre ikke når dette på Gardemoen starter engang, men det vet vell dere andre, eller så tror jeg at Roy.G. Hansen har oversikt over dette...:)

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på å cruise litt før rudskogen eller streetmeet! skal på begge. Selv om jeg pleier å henge med på follo treffa, så bor jeg jo i son. Er jo bare 5minutter til moss

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har i utgangspunktet bare tilgang på banen på søndag da vi leier banen, jeg vet ikke om dere kan komme inn for å ligge over der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny info i linken over...(dere har vell sett det alt tenker jeg men...)

 

Er det noen som har tenkt å komme på lørdagskvelden da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å vekke litt liv i denne tråden igjen jeg.. Skal vi få til noe slikt en kveld eller? Ta det nå før alle "glisene" rundt om havner i garasjer, eller for min del får på vinter"sko" ? Kunne kombinert det med en liten fotosession så vi kan legge ut litt bilder på lokallagssiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir med jeg tror jeg :) fått skilter på bilen nå.. skal justere forstillinga på mandag, så etter det er jeg klar.. vi får følge med litt på værmeldinga da..kjipt å cruise i regn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi to.. :) Hvis vi kan få til noe i likhet med første lokallagstreff så hadde jo det vært vanvittig moro!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ting og tang klaffer litt mer enn kjempe bra, så er jeg med også, men det kommer litt ann på når da... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klaffe litt mer enn kjempe bra? Dvs? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har solgt motoren min, og får da ny til helga, hvis denne da bare er til å sette i uten større omgjøring, så er jeg med....

 

(litt dårlig forklart, i posten over kanskje...:) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på dette også sikkert et par andre kamerater med vag av meg som blir med også:D

fått starta opp bilen idag med nye delene på håper jonus kan mappe den føre helga så er den på veien igjenn:D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det ikke koker bort i kålen som sist, så kan vi vel prøve å få til noe en dag om ikke så lenge? Hva med en dag i slutten av neste uke, eller evnt neste helg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beste er vel hvis du sier en fast dato og klokke slett så kommer dem som det passer for:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å møtes kl 18.30 på SmartClub førstkommende onsdag da? Så kan vi jo ta det derfra, om vi kjører en runde til Moss, eller kanskje nedom brygga i Fredrikstad som vi gjorde ved første lokallagstreff..

 

SmartClub til onsdagen da! Gi lyd om det passer eller ikke passer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.