Cruising uten mål og mening....

Anbefalte innlegg

Er mørkt klokka 8 så det blir jo litt sent.

er stereo i den ja. han kjøpte halvparten av annlegget jeg hadde i en bmw 5 serie.

det som står i den bilen er: 2stk kicker firkanta 15"

3 focal frontsett 165 v2. en kicker 4 kanaler og en kicker 2 kanaler.

spiller bra i såpass liten bil.

alt annleget er tilsalgs han skal enten ha turbo bil ell bygge seg nytt annlegg:D

lurte litt på og sette i 6stk cadense 12"

står bøtte seter i bilen med 4 punkt belte så bak setet er ubrukelig. kan jo like gjerne bruke plassen til annlegg fant vi ut:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg regnet med, men da får dere ta en runde uten meg.. Er hjemme klokka åtte dersom dere blir så lenge, men regner vel ikke med det da... Hadde det vært utopia frontsett så skulle jeg vurdert det.. Må oppgradere litt lyd selv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere mot formodning skulle finne på å være så gale at dere blir til åtte ;) , kunne noen ha sendt meg en sms da? Isåfall så kommer jeg så fort det bare går med 10v`n ;) hehe.. Mob.nr står i signaturen min.. Jeg har ikke tilgang til nett i helga....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til den plassen som avtalt jeg og noen andre så ser vi om det dukker opp flere folk: rolleyes

sender deg sms iløpet av kvelden så har du nr mitt. hvis du skulle være hjemme tidligere så kan du gi beskjed:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.