Cruising uten mål og mening....

Anbefalte innlegg

Den er grei for meg hvertfall. håpe at andre henger med også da.

jeg kjenner ingen av dere andre her i klubben, men håper at vi blir kjent med hverandre etter hvert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres ut som en plan! Count me in! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppers! Da kommer det iallefall to stk som jeg heller ikke kjenner da, og er jo alltid moro å bli kjent med nye folk :) Ses til onsdagen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Østfold!

Hvorfor ikke ta Cruisingen TORSDAG inn til Oslo og Ulevål stadion da?

 

 

På vegne av Oslo lokallag ønsker jeg Østfoldmedlemmene velkommen til Oslo og Ullevål stadion.... :P :p :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kunne vi jo alltids gjort.. Jeg tenkte uansett å ta meg en tur inn jeg, så om flere henger seg på så er det moro.. Jo fler jo bedre, og om noen kan veien så er det enda bedre :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veien: Ta av ved Tusenfryd, kjør innover mot Ryen, hold dere på Ring 3 til dere passerer Sinsenkrysset, fortsett forbi Storo, inn i Tåsentunnelen, dere passerer Ullevål stadion, ta av Ring 3 ved avkjøringen til Rikshospitalet. Ta til venstre i første rundkjøring slik at dere kjører under Ring 3, ta så til venstre i neste rundkjøring, slik at dere komme inn på ring 3 andre veien, hold dere i høyre felt og sving direkte av Ring 3 igjen. Dere vil da se oss på parkeringsplassen ved stadion. GOD TUR.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Arne! Da ses vi på torsdag..

 

Vi kjører på med "cruising" som planlagt på onsdag, og de som føler for det blir med innover på torsdag.. Den er grei den karer ? :);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvertfall med på onsdagen. får håpet været er bra hvertfall den dagen:D

torsdag må jeg nok stå over, dårlig med peng og en bensin tørst turbo motor og tung høyre fot :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da ses vi iallefall på onsdag i Råde da :) Hvor turen går kan vi vel finne ut når vi møtes, alt ettersom hvem som dukker opp osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump..

 

Flere som er interresert imorra? 18.30, SmartClub i Råde.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dessverre, øverste festet på den ene dempern har tatt kvelden :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo tråkig da.... Får håpe vi blir noen som møter iallefall da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må dessverre melde frafall jeg også, da det er møte på jobben i morgen kl.20.00... Med møteplikt! :mad:

 

Men ang. torsdag? Hvor og når?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag, da var planen å kjøre innover til Oslo lokallag, men jeg kan desverre ikke det. Er sykdom i familien så da får de som evnt ønsker å dra innover imorra kanskje bli enige her... Ser uansett ikke ut til at interessen var så stor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser dårlig ut for meg og. jonus skal mappe bilen min idag av alle dager:(

prøve igjenn til uka ell søndag?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel ta det til uka da ja.. Vet ikke om det er noen andre som kommer til å møte jeg, men får vel ta en tur bort å se.. Søndag kan passe bra, men da må det bli på dagen.. Kvelden er jeg opptatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som i det hele tatt har tenkt å ta turen idag? Hvis ikke så dropper jeg å ta turen til SmartClub etterpå....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke at det er noe vitsi for deg og ta en tur bort idag..

søndag klokka 3. f.eks. noen som har fått sammen bilene til da?:D

 

får nok med et par kamerater den dagen og.

må jo være flere i distriktet her som vil ta en tur ut med bilen og snakke litt med andre medlemer vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag klokka 3 da :) Samme sted? Eller nærmere Fredrikstad hvis det bare blir oss fra denne kanten? Kunne prøvd å få knipset litt bilder, kanskje noen fartsbilder også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde hvert kult og prøvd og fått til noen kule bilder ja..:cool:

Er vel ikke vitsi og dra helt til smart club hvis det er bare folk fra fredriksted\sarpsborg som dukker opp. kan vi ikke ta borg storsenter. så håper vi at flere har mulighet denne dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo ,da sier vi Borg Storsenter på søndag klokka 3.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag høres bra ut! Var på Råde i går men der var det jo ikke mange... Har ikke internett nå om dagen, bare når jeg er på besøk hos andre ... :mad:

 

Blir kanskje å lufte -77 polo`n til helga, det er snart 1 år siden den har blitt kjørt noe større en på gården der den står...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg droppet å dra på onsdag siden jeg ikke hadde hørt noe fra noen andre om at de hadde tenkt seg dit... Uansett, dere får møte på søndag dere, jeg kan desverre ikke..

 

Er som jeg nevnte ang oslo igår, sykdom i familien, og nå har dette blitt værre enn forventet så da må jeg melde pass på søndag, med mindre det blir senere på kvelden.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når klokka passer det for deg?

fått med meg noen andre biler også: golf 3gti. audi 100 med s2 motor og en s2.

må få dem til og melde seg inn i klubben også:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. passer kanskje klokka åtte. men det er kanskje sent?

Skal nemlig en tur til Lillehammer i helga, og på vei hjem må jeg innom Riksen`.. Det kan fort ta litt mer tid enn at jeg klarer å være der til tre..

 

Åtte er det for mørkt da?

 

Flere medlemmer er alltid moro! Er det den golfen du snakket om med et stOOrt anlegg i? Er litt bilstereo-freak selv så det kunne vært moro å sett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.