Anbefalte innlegg

er det noen som har funnet ut hvor skivene kan kjøpes? jeg sendte mail til rollerslitz.se og spurte, men de måtte ha mål på skivene osv for deretter å lage de fra "scratch" : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ser at audi s4 2.7t har 320X30 mm skiver.. noen som vet om dette kan passe på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tviler på at de skivene passer..

Du får sende mail til han svensken vi handlet av for å få mål på skivene. Si at du var med på ett slikt gruppekjøp, referer til meg siden jeg var over og henta kitene. Mulig han har noen skiver på lager også faktisk..

Addressa hans er vr6t@yahoo.se

 

Han er en veldig sympatisk og trivelig fyr, men han sitter nok litt hardt på diverse mål.. ;) Jeg tegna opp brakettene i CAD før jeg monterte de, men selvfølgelig har jeg hatt hiddenkræsj i ettertid, så de tegningene på brakettene er borte.. :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ok! brakettene er ikke så viktige for meg egentlig, det er heller om det går an å få tak i nye skiver. har sendt en mail til han nå..

 

det går vel an å få et firma som kan dette til å ta korrekte mål av skivene mine før jeg evnt tar de i bruk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det og ble jo gjort her.. Men de målene forsvang i samme pc-havariet..

Det er stor mulighet for at jeg faktisk demonterer mine iløpet av litt tid fremover her nå, da kunne jo jeg tatt mål av mine. Siden bilen min ikke skal brukes på noen år, bare pusles og stelles med.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg være med om det blir noe nytt gruppekjøp på dette kittet =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det noe nytt gruppekjøp på dette settet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke i min regi vertfall.. Men hvem som helst kan jo dra i gang noe slikt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bremsene montert på 200n.. de passa fint!

 

Men, hovedgrunnen til at jeg bumper denne er følgende:

 

Noen her som har kjøpt dette kittet som er med på å handle inn ett sett med reserveskiver? Jeg har vært i kontakt med svensken som ordner dette (skal sies at det snart er 1 år siden), og han kunne da ordne 2 skiver for 3000sek + frakt. Det kan være smart å handle inn før svensken gir seg, eller om skivene ikke blir laget\solgt mer.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen av dere som har disse bremsene som har mulighet til å ta mål av bremseskiva?

 

Diameter på skiva.

Totalhøyde på skiva, dvs fra felgens anleggsflate till baksidan på skiva..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved første øyekast så det ut som EBC turbogroove skiver, ellers ville jeg gjettet på Zimmermann-skiver. Der har dere ihvertfall et par alternativer til skiveprodusenter skulle det ikke være mulig å oppdrive de originale lengre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.