VACN treff på ACR - Planleggingstråd

Anbefalte innlegg

Mest sannsynlig klar.. ;)

 

Etter å ha kjørt fra Ålesund til Narvik på vinterføre..med bil på henger..skal det være ren fornøyelse å kjøre på tørr asfalt "kun" til Mo I Rana ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt å ha noen lokale for "hands on" tinger, samt at de har mulig erfaring med aktuelle sammarbeidspartnere.

 

De har også lokalkunskap som en på Toten sikkert ikke har......

 

De kjenner kanskje de riktige personene på de riktige stedene også..... Jeg kjenner feks ikke en kjeft i Mo og vet ikke en gang forskjellen på Mo og Rana om det er noen forskjell og hva annet enn Mo i Rana finnes det egentlig...... bla bla bla

 

Got it? Hjelper med lokalkunskap mao.

 

Jeg kan godt hjelpe til med dette, men syns vi skal roe ned reka til vi får datoen på de treffa som mest sannsynlig er benka for 2008 slik at et treff på ACR ikke blir ned nedprioritert av de som SKAL på våler/rudskogen osv osv

 

Syns de som kunne tenke seg å jobbe for dette kanskje kunne melde sin interesse til meg feks? As good as any i guess? Så samler vi sammen navna som er interisert i dette og tar det derifra med hjelp av ett MSN møte feks?

 

Det er helt rett det som Helge skriver, vi trenger noen som har lokalkunnskaper i Mo i Rana, og som kjenner folk som kan stå på. Feks. lag og foreninger som vil tjene penger på pølsebod salg og div.

Lista er lang, og det trengs folk!

 

Noen fra Mo som er intr i dette da?

For å si det slik, jeg orker ikke dra dette i gang til en stor skala, hvis det ikke er noen som er med. Jeg og Helge vil nok klare å samkjøre allt som skal ordnes, men 2 er for lite.

 

Når det gjelder hvordan ting burde gjøres, tar jeg kontakt med styret og Jan-Andre Tærud, som har organisert treff mange år på rad med stor suksess!!

 

Så da er det vel egentlig bare opp til dere:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ACR er en fantastisk bane, og har vært der på Sommertreff mange ganger.

Kommer garantert, og drar med flere folk. No problem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan alltids være med i planlegging/gjennomføring, men dog uten lokalkunnskaper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ACR er en fantastisk bane, og har vært der på Sommertreff mange ganger.

Kommer garantert, og drar med flere folk. No problem

 

har ikke du noe lokalkunskap der da?

trenger folk til dette...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke du noe lokalkunskap der da?

trenger folk til dette...

 

Hva tenker du på da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er jo ute etter folk som har litt lokal kunskap for å få gjennomført dette treffet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda er det ingen som har sendt noen PM.........

 

Uten aktiv deltakelse fra lokale medlemmer tror jeg det blir en del vanskeligere enn nødvendig å arrangere ett treff der. Ikke det at jeg tviler på at det lar seg gjennomføre, men alikavel......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper at noen har anledning til å organisere noe der oppe :)

Hadde virkelig vært morro med et vacn treff der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvilken "lokalkunnskap" er dere ute etter?

Må nokk utdype litt her.

Vet jo godt hvor banen er, hvordan det ser ut og hva som er der.

Send meg en PM eller ring, så klarer jeg sikkert å hjelpe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som trengs er folk med kjennskap til bil-miljøet, forhandlere, banen osv.

 

Alt er nødvendig for at dette skal lykkes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvilken "lokalkunnskap" er dere ute etter?

Må nokk utdype litt her.

Vet jo godt hvor banen er, hvordan det ser ut og hva som er der.

Send meg en PM eller ring, så klarer jeg sikkert å hjelpe.

 

Enig. Kan ikke noen (feks Ken arne, du som er så godt i gang ;)) Komme opp med en konkret liste over hva som må\bør være på plass, som eventuelt kan skjekkes opp?

 

I tillegg har jo Rana Racing Security(Som nevnt tidligere) god lokalkunnskap til banen og området forøvrig da de har assistert flere treff der oppe med akkurat slike ting. De har vel også flaggvakter med mer, og kjenner sikkert til feks ett idrettslag eller to som er villige til å selge vafler og burgere og kanskje bidra med å rydde litt.

 

Har stor tro på at dette skal ordne seg jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig. Kan ikke noen (feks Ken arne, du som er så godt i gang ;)) Komme opp med en konkret liste over hva som må\bør være på plass, som eventuelt kan skjekkes opp?

 

I tillegg har jo Rana Racing Security(Som nevnt tidligere) god lokalkunnskap til banen og området forøvrig da de har assistert flere treff der oppe med akkurat slike ting. De har vel også flaggvakter med mer, og kjenner sikkert til feks ett idrettslag eller to som er villige til å selge vafler og burgere og kanskje bidra med å rydde litt.

 

Har stor tro på at dette skal ordne seg jeg..

 

Rana Racing Security er ett must for å arrangere treff på ACR. de stiller med Teknisk kontroll, flaggvakter( blir endel vakter når 18 poster over 3km+ bane skal dekkes) de har også sykebil og bergningsbil. Hvis noen tar kontakt med dem, så er nok de villige til å dele informasjon, og/eller kan være med å arrangere. Rana Racing Security består kun av Meget ivrige ildsjeler som lever og ånder for banekjøring. Jeg og Kristian Lydersen kan nok hjelpe til med noe. Men jeg er meget opptatt i jobb så tørr ikke ta på meg så mye. Har snakket med Kristian om dette og vi er jo en 10 medlemmer som er villig til å trå til litt.

 

ang. antall besøkende kan dere nok regne med minst 50 biler bare lokalt, som ikke er medlemmer. Har mye folk hær som har rene Banetreff biler, som kjører på banen hver gang det er treff. Går jo ann å høre med BMWCCN om å ha noe medarrangement. de har også samarbeid med den norske og den svenska Porche-klubben. BMW klubben har arrangert treff der i mange år med greit oppmøte. hadde nok blitt dritbra hvis klubbene hadde samarbeidet litt. Trenger ikke gjøre det så stort første året. De fleste blir nok fornøyd bare de får prøvd seg litt på banen.

 

PS. til de som skal hit for å kjøre på banen. Ha med mye dekk. banen spiser dekk pga en meget spesiell asfalt som gir ett helt sinnsvakt grep. Er mange "driftere" som har kommet hit fra Rudskogen. de får ikke til noenting pga en meget høy gjennomsnittsfart og godt grep. Litt motorsterke biler passerer greit 200km/t på bakstrekka.

 

Men lykke til, og ta gjerne kontakt med meg eller andre lokale hvis det er noe dere lurer på.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare beklage, men jeg får nok ikke tid til dette treffet, hvertfall ikke på stående fot. Har altfor mye å henge fingrene i om dagen, så det lar seg nok ikke gjøre.

 

Men jeg tror nok med litt drahjelp at dere klarer dette med glans!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe det blir noe av dette treffet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo fullt mulig å leie banen en dag eller to.

Trenger ikke gjøre så mye utav det, men det forutsetter jo at det kommer litt folk, slik at summen pr.person ikke blir så høy.

Kan godt sjekke pris, og hva dem krever for at vi skal få kjøre der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo fullt mulig å leie banen en dag eller to.

Trenger ikke gjøre så mye utav det, men det forutsetter jo at det kommer litt folk, slik at summen pr.person ikke blir så høy.

Kan godt sjekke pris, og hva dem krever for at vi skal få kjøre der.

 

Fint om du orker å skjekke hva de krever for at vi skal leie banen iallefall. Regner med Rana Racing security kan hjelpe oss litt med det vi trenger, så hadde jo vært gøy å hørt hva de vil ha som lønn for strevet også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rana Racing Security tar ca 15 - 20.000kr for en hel helg. da tar de teknisk og banemannskap. Ambulanse må man leie Rana Røde kors til... vet ikke pris på dette enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper vi havner på 50-60K for en hel helg.

Hvor mange kommer tror dere?

Kan fort bli dyrt pr.person, og hvem skal stå for et evt tap?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke noen sende en mail til f.eks BMWCCN og høre litt om hvordn de gjør det og kostnader da? De har treff annethvert år har jeg hørt. (Skal ikke ha i år)

En kompis som er medlem der sa det gikk ann å spørre banekomiteen v/tim røsand, eller nordlandsavdelinga v/robert nilsskog

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar vi 500,- må vi greie 120stk... hvis prisen havner på 60000,- men skulle jo hatt en sikkerhet i bakhand...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel noen aktive medlemmer på Mo i Rana, Stig og Kristian. Veit ikke hvor aktuelt det er for disse å trø til? Kan være behjelpelig, men har ingen erfaring med noe slikt. Lokallaget i Bodø bør vel kanskje melde seg her. Det er vel kanskje noen ildsjeler som har mulighet. Vi må ikke la denne dø. Kjempemulighet dette.

 

Har vel en Mats Fagerdal også, som er Moderator her på forumet.Noen kunne ha gosnakket med han kansje? Han er vel ifra mo i rana også!

 

Ellers så synes jeg dette er en KJEMPEGOD idè, har vært på ACR 3 ganger tilsammen, di 2 siste årene. Har aldri beveget meg ut på banen. Men opplevelsen og være der oppe på ACR er bare positivt!

 

Synes det og få arrangert et VW Audi treff der oppe, har vert konge! Tar gjerne turen oppover igjen!

 

Håper noen ildskjeler drar iland dette, for dette er en kjempegod idë!! Stå på !: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange medlemmer har vi i Trøndelag, Nordland, og Troms?

Dette vet vel styret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk svar fra ACR i dag, og det koster 55.000,- for leie av baneanlegget en helg.

Dagsleien er 31.500,-

Så kommer flaggvakter i tillegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe med å sette opp budsjett til et slikt arrangemang?

Trenger hjelp nå dersom dette skal la seg gjennomføre.

Kun tre ledige helger igjen på ACR i 2008.

7-8 juni

28-29 juni

23-24 august

Ledige søndager:

20 juli

27 juli

31 august

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.