VACN treff på ACR - Planleggingstråd

Anbefalte innlegg

Treffet burde jo legges litt unna Sommertreff, da det sikkert skal en del folk på det treffet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe med å sette opp budsjett til et slikt arrangemang?

Trenger hjelp nå dersom dette skal la seg gjennomføre.

Kun tre ledige helger igjen på ACR i 2008.

7-8 juni

28-29 juni

23-24 august

Ledige søndager:

20 juli

27 juli

31 august

 

 

 

Som nevnt mange ganger tidligere. Jeg tror absolutt ikke 2008 er året for ett VACN @ ACR.

 

2009 derimot, tror jeg blir meget bra. En arbeidsgruppe burde bli satt sammen slik at dette går knirkefritt.

 

Jeg kan som tidligere nevnt godt være med på dette, men jeg bor latterlig langt unna : rolleyes

 

7-8 juni tror jeg kommer tett opp imot våler

 

28-29 juni høres veldig VACN Nordvest ut

 

23-24 august (3 eller 4 hælja i august pleier å være VACN Bergen Treffet)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er prisene vi kom frem til i Bodø gatebil når vi regnet på det :

 

Nå er så å si alle tallene på plass for dette treffet.

 

Flagg poster teknisk ca 7000 pr dag

 

ambulanse ca 5500 pr dag

 

bana ca 32000 pr dag

 

folk på kjøkkenet/kantina 5000,-pr dag + -

 

men altså 50 000 pr dag sån grovt regnet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er prisene vi kom frem til i Bodø gatebil når vi regnet på det :

 

Nå er jo pakkeprisen på hele helga litt lavere (50.000 vs 32.000x3). Kan det være en tanke at Bodø Gatebil kunne tenke seg å hjelpe til, eventuelt arrangere dette treffet sammen med VACN da? Om en åpner for andre biler i tillegg burde det jo komme en god del folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste er vel kanskje å vente til 09.

Arbeidsgruppa bør etableres snarest, og bestilling av baneanlegget bør også gjøres i nermeste framtid.

Et samarbeid mellom VACN, Bodø Gatebil, Rana Gatebil og Mosjøen Gatebil kunne fort blitt en suksess!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann =) sitter selv i styret i Rana Gatebil og vi har allerede om noen dager alt klart til vårt første treff som blir siste helgen i Mai, kommer med egen tråd om dette senere, men hvis dere trenger hjelp og eller erfaringer hjelper jeg gjerne til :) PM hvis spørsmål

 

Mvh Martin Jensen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke Melhus gatebil treff på ACR siste helg i mai?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste er vel kanskje å vente til 09.

Arbeidsgruppa bør etableres snarest, og bestilling av baneanlegget bør også gjøres i nermeste framtid.

Et samarbeid mellom VACN, Bodø Gatebil, Rana Gatebil og Mosjøen Gatebil kunne fort blitt en suksess!!

 

Enig i at man burde vente til 09.

Vi er gjerne med å arrangere treff på ACR, og et samarbeid med VACN, rana gatebil og mosjøen gatebil hadde vært dritbra :)

Det blir jo ikke et vacn treff da, så om man kan vente støtte fra klubben for å arrangere et helt ordinært treff spørs jo..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke Melhus gatebil treff på ACR siste helg i mai?

 

Har hørt om mange "klubber" som sier de har leid banen mange helger i sommer, men har selv liste over utleide helger osv og da er den nok vi som har banen =)

Men hvis det skal settes ihop en "gruppe" som skal lage treff til f.eks 09 er jeg interessert i å være med! vi opererer iallefall med litt snillere priser enn det som står ovenfor her =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å samarbeide med den svenske Audi klubben? Ingen muligheter der? Ellers Porsche klubben?

Personlig så har jeg lite til overs for å se "silengsgutta" bruke hele banebredda på rettstrekkene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å samarbeide med den svenske Audi klubben? Ingen muligheter der? Ellers Porsche klubben?

Personlig så har jeg lite til overs for å se "silengsgutta" bruke hele banebredda på rettstrekkene..

 

Gatebil handler ikke bare om breisladd da ;)

Hos oss er det stort sett grip, ettersom de fleste har fwd ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen driftere i Mosjøen Gatebil heller. Bare entusiaster inn til beinet.

Tenkte på samarbeid mellom VACN og de lokale klubbene her nord pga å få med flere folk som kan jobbe litt lokalt med å arrangere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter også i styre i Rana Gatebil.

Jeg er også behjelpelig med på å arrangere VACN treff på ACR...

 

Hadde vært skikkelig morsomt! ;)

 

Kom igjen gutter, dette klarer vi!!!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi Har tross alt nordens beste baneanlegg her oppe på ACR...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mening er at man burde vente til 2009 med ett treff, da man kan få ordnet alt på forhånd og ikke no stresstreff hvor alt bare blir krøll..

 

Uansett så har jeg vært på Sommertreff flere ganger og kunne gjærne tenkt meg ett treff uten 100vis av japsebiler som prøver å få til sladder på den sinnsvake asfalten banen har...

 

Er med dønn på ett VACN treff på ACR iallefall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva blir det til folkens. skal vi sette igang med en komite som jobber for et treff i 2009.

Siden vi nok må søke nå for å få midler. Eller kanskje sku ha søkt for 3-4år siden, for å være sikker.

 

Men er dere med på en komite om ACR 2009

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva blir det til folkens. skal vi sette igang med en komite som jobber for et treff i 2009.

Siden vi nok må søke nå for å få midler. Eller kanskje sku ha søkt for 3-4år siden, for å være sikker.

 

Men er dere med på en komite om ACR 2009

 

 

 

Det blir nok ett veldig aktuelt tema og en del diskusjon rundt dette i år. Er iallefall en av tingene jeg ønsker at klubben skal få gjennomført iløpet av 2009. Og da som ett treff VACN arrangerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja. men kan vi ikke sette sammen en komite nå. så det faktisk blir gjennomført

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja. men kan vi ikke sette sammen en komite nå. så det faktisk blir gjennomført

 

Vi skal ha ett styremøte i slutten av Mai. Vi får snakket litt om det da.

 

Det vi kommer til å trenge , som nevnt/etterlyst tidligere, er Lokale VACN medlemmer. Og i denne tråden er det heldigvis noen som har sagt seg villig til å gjøre en jobb. Men som sagt. La nå det nye styret få prate sammen litt. Så skal jeg i allefall gjøre det jeg kan :) Kryss fingrene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har mai gått...

 

 

 

Fant dette bildet på bilforumet, til inspirasjon. Merkelig hvordan holdningen i denne klubben er i forhold til alle andres med tanke på oppmøte og kjørelengde for å møte opp på treff..

 

Dette viser jo hvor mange Club-Honda klarte å samle der oppe, tipper langt under halvparten av disse er bosatt nord for dovre. Hondaklubben er også en langt mindre klubb enn vår, og de hadde vel bare treff på selve banen èn dag. Alikevel har de ingen problemer med å få 60-70 biler på banen..

 

 

PS; ACR Tar imot bestillinger for neste år allerede i september, så om dette skal bli noe av bør det skje noe snart..

 

36.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal ha ett styremøte i slutten av Mai. Vi får snakket litt om det da.

 

Kommet frem til noe ?:)

2009 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei begge to.

 

Nei, det har vi ikke. Dette pga at vi på det styremøtet ble enige om å gjøre oss ferdig med denne sesongen, før vi jobber med ACR. Ganske mye nå for tiden.

 

Så det står nok for tur på ett av de neste møtene. Vi oppdaterer så snart vi har konkret info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har et medlem i bodø gatebil som stilte på hondatreffet, og mange av dem som stilte der hadde kjørt langtur for å få kjøre på acr.

 

Syns det er merkelig at hondaklubben er villig til å kjøre langt for å komme på treff, mens i denne klubben så kvier folk seg for å kjøre mer enn 2-3 timer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har et medlem i bodø gatebil som stilte på hondatreffet, og mange av dem som stilte der hadde kjørt langtur for å få kjøre på acr.

 

Syns det er merkelig at hondaklubben er villig til å kjøre langt for å komme på treff, mens i denne klubben så kvier folk seg for å kjøre mer enn 2-3 timer..

 

Vel , Har du vært på vintertreff Fks: i Funesdalen?

 

Kan ikke akkurat påstå at folk kvier seg for å kjøre dit :) og det ligger ikke sentralt akkurat....

Og med såpass bra oppmøte langt F.... i skauen i sverige , så blir et nok et bra oppmøte på ACR også :)

Bare og se positivt på det :) , fin tur - bra bane - festvillige nordland`s folk :D

 

Kan vel ikke regne med at "alle" som møter på våler stiller opp på ACR , men det kan jo bli et skikkelig bra treff fordi :)

 

Gå for Hovedtreff på ACR i 2009 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.