VACN treff på ACR - Planleggingstråd

Anbefalte innlegg

Som jeg forsøkte å si så stopper vi denne diskusjonen om nord/sør nå ellers blir tråden stengt pga offtopic.

 

For ordens skyld er det ingen vits i å ringe hverken hit eller dit for å sjekke priser. En representant fra styret har allerede gjort dette og på bakgrunn av det satt opp ett kostnadsbudsjett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg Joachim at tråden blir fort litt mye offtopic når denne debatten trekkes inn, men på den andre siden sett synes jeg faktisk debatten bør taes nå, i denne tråden eller i en ny tråd for den del.

Vegard har mange momenter jeg er svært enig etter straks ti år som medlem fra nord.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg Joachim at tråden blir fort litt mye offtopic når denne debatten trekkes inn, men på den andre siden sett synes jeg faktisk debatten bør taes nå, i denne tråden eller i en ny tråd for den del.

Vegard har mange momenter jeg er svært enig etter straks ti år som medlem fra nord.

 

Jeg ser absolutt poenget ditt Morten, men jeg er ikke enig i at debatten bør tas i denne tråden.

 

Er det ett ønske om å debattere ressursbruk Nord vs Sør får det bli i en egen tråd.

 

Dette er en planleggningstråd om VACN-treff på ACR og som sagt før så har vi nå kommet dithen at dette tas opp i styret som en egen sak.

 

Om jeg kan skyte inn en fotnote til debatten her, så består styret også av medlemmer "nordfra". Og på den humoristiske siden så er medlemmer "nord for sinsen" faktisk overrepresentert i styret :) Så se ikke så sort på ting :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser absolutt poenget ditt Morten, men jeg er ikke enig i at debatten bør tas i denne tråden.

 

Er det ett ønske om å debattere ressursbruk Nord vs Sør får det bli i en egen tråd.

 

Dette er en planleggningstråd om VACN-treff på ACR og som sagt før så har vi nå kommet dithen at dette tas opp i styret som en egen sak.

 

Om jeg kan skyte inn en fotnote til debatten her, så består styret også av medlemmer "nordfra". Og på den humoristiske siden så er medlemmer "nord for sinsen" faktisk overrepresentert i styret :) Så se ikke så sort på ting :)

 

Da er vi egentlig enige vi to :)

 

Vi har tro på styret, stå på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nieda, Vegard, det "MÅ" ikke bli underskudd. Men hva skjer hvis det blir det ? Det er det som er saken. Det går dårlig å gå rundt "med lua" i etterkant og samle inn penger til underskuddet. Derfor må det settes opp et realistisk (ikke for optimistisk) budsjett PÅ FORHÅND slik at et eventuelt underskudd (betaling til leverandører av varer og tjenester) kan dekkes. Klubbens rennomè har alltid vært god fordi vi har kunnet betale regningene våre, spesielt i etterkant da en ser hvor store kostnader det har vært. Det er lov å være optimistisk, at du tror dette vil gå med overskudd, bevares. Allikevel tror jeg nok jeg har de fleste "i ryggen" når jeg hevder med en viss realisme at overskudd i denne sammenheng ikke er spesielt sannsynlig. Lykke til ! Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper bare beslutningen blir tatt uten å henge seg opp i treffet vi hadde der for 10 år siden eller så da medlemsmassen var 1/4 av hva den var nå, det har skjedd "litt" både i bilmiljøet i området og i klubben generelt siden den gang..

 

Høres heller ikke ut på meg som noen i styret noen gang har vært der oppe og sett anlegget i levende live, utifra meldingene som kommer frem her. Selve baneanlegget er mange ganger bedre enn Vålerbanen, både hva selve banen og fasilitetene rundt angår. Å feks snike seg inn vil jeg si er umulig, anlegget er som sagt bygd for å kunne holde F1-løp...

 

Spørsmålet er om det er velvilje nok fra resten av klubben til å prøve noe nytt og faktisk være med på å støtte oppunder ett slikt treff ved å delta. Det er mange som kjører mange mil for å møte opp på Våler og Rudskogen-treffene, hvorfor skal ikke det kunne gjelde den andre veien? Hva avstand angår har det flere ganger blitt fraktet biler oppover via trailere og toglinje til en fornuftig pris, så avstanden burde ikke være noe problem bare noen velger å engasjere seg og se på mulighetene som fins isteden for å se problemene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvordan de andre treffene i denne klubben blir arrangert nå for tiden. Blir det tatt inn mye penger i forkant av treffene? Tenker f.eks på vintertreff og andre små treff. Er budsjettene mindre.

 

Kan nesten virke som om siden dette er ett "nytt" sted må man starte der klubben var på nittitallet, for å være sikker på at ikke det blir underskudd? Selvfølgelig må det lages ett budsjett som må være så reelt som mulig. Dette er vel en selvfølge og aldri vært noe tema. Det jeg vil frem til er at det må ikke være noe forskjell på dette treffet og de andre. Hvis ikke ett slikt treff er økonomisk forsvarlig er det vel ikke aktuelt å ha det uansett.

 

Det kan vel også sies at det er ganske mange treff i løpet av sesongen på ACR, så vi som bor nærmest får uansett brukt banen. Se dette heller som en mulighet i stedet for en belastning for klubben. Kunne vært supert å fått flere til å komme opp for å oppleve ACR. Det er også flott å kunne få treffe disse artsfrendene som bor så langt unna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet for klubben er vel at den anslår at den største delen av klubbmedlemmene kommer fra østlandet siden det er mest folkerikt der og at disse er blitt bortskjemte med korte avstander til treff og dermed vil hoppe over et treff på ACR. Spesielt hvis det ikke er et hovedtreff. I tillegg er det mange som ikke kjører på bane, de bare stiller ut, og da er det spesielt vanskelig å få de til å kjøre 100 mil istedet for 5-10mil. For de som kjører på bane så er det bare å prøve en gang på ACR. Etter det klager du ikke over at det er 100 mil å kjøre, men over hvor kjedelig det er å kjøre på Våler og Rudskogen : smil :

Klarer man å lokke alle "værsting" bilene til ACR så kommer resten + publikum også slik som på Gatebil. Været kan man ikke styre hverken her eller der så det er likt. Fordelen med ACR når det gjelder banekjøring er at asfalten der føles som den gir bedre feste når det er bløtt i forhold til Rudskogen og Våler, men det hjelper vel dessverre lite for publikum :)

 

PS! Hva gjøres hvis et treff på Våler eller Rudskogen går i minus? Kan samme framgangsmåte benyttes på ACR hvis det treffet går i minus : klø :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våler-/Rudskogen-treff i minus ?

Ja, de går faktisk i minus, MEN dette er det på forhånd tatt høyde for i budsjettet !

Hovedårsaken til at et hovedtreff på Våler går i minus er at leien av banen er fordoblet de siste årene, samtidig som klubben spanderer mat (middag med èn flaske drikke) til medlemmene. Andre, som ikke er medlemmer betaler ca det maten koster og får en billett som kvittering. Inngangspengene for tilskuere er dessuten ikke satt særlig opp for å dekke økte utgifter, derfor går dette med "beregnet" tap. Dere som har vær medlemmer en stund kan selv lese dette i de regnskaper som er sendt ut. Der står de forventede utgifter og inntekter i budsjettene for arrangementene. Dessuten er tallene oppgitt for REGNSKAPET for de samme arrangementene. Altså er det lagt "helt åpent" for alle medlemmer å se hvordan dette gjøres, om det går med PLUSS eller MINUS. Det er av denne grunn jeg forundres over hvor lite mange forstår av de regnskapstall som blir sendt ut, og store deler av denne debatten som ikke har NOEN TING med "NORD/SØR-problematikken" å gjøre, egentlig.

 

Med andre ord: Skal dere ha synspunkter på økonomien i treffsammenheng, er det nærmest en forutsetning at dere forstår hva som skjer ved slike arrangementer som totalt har en ramme på mellom 100.000,- - 200.000,-. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper bare beslutningen blir tatt uten å henge seg opp i treffet vi hadde der for 10 år siden eller så da medlemsmassen var 1/4 av hva den var nå, det har skjedd "litt" både i bilmiljøet i området og i klubben generelt siden den gang..

 

Høres heller ikke ut på meg som noen i styret noen gang har vært der oppe og sett anlegget i levende live, utifra meldingene som kommer frem her. Selve baneanlegget er mange ganger bedre enn Vålerbanen, både hva selve banen og fasilitetene rundt angår. Å feks snike seg inn vil jeg si er umulig, anlegget er som sagt bygd for å kunne holde F1-løp...

 

Spørsmålet er om det er velvilje nok fra resten av klubben til å prøve noe nytt og faktisk være med på å støtte oppunder ett slikt treff ved å delta. Det er mange som kjører mange mil for å møte opp på Våler og Rudskogen-treffene, hvorfor skal ikke det kunne gjelde den andre veien? Hva avstand angår har det flere ganger blitt fraktet biler oppover via trailere og toglinje til en fornuftig pris, så avstanden burde ikke være noe problem bare noen velger å engasjere seg og se på mulighetene som fins isteden for å se problemene.

 

 

Slik at det ikke er noen missforståelser ute å går. Vi ønsker for alt i verden å få til ett treff på ACR. Problemet er at vi må gjøre dette riktig. Vi kan ikke bare spy ut med penger.

 

Jeg har snakket med alt og alle der oppe, slik at alt av priser er hentet inn.

 

Ja, det er velvilje nok.

 

Vi har også dialog med transportløsninger av bil via tog ol.

 

Joachim vil oppdatere denne tråden så snart vi har noe _nytt_ å komme med. Inntil vidre håper jeg at diskusjonen ikke tar av i feil retning ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har full tillitt til at styret håndterer denne saken på beste måten, og det synes jeg kritikerne også burde ha.

I motsetning til hva mange synes å tro så er økonomi KJEMPEVIKTIG ved så store arrangement, å ha god og realistisk økonomityring er alfa og omega i slike sammenhenger.

Og nettopp god økonomistyring er vel det grunderne og tidliger styrer skal ha all honnør for alltid å ha hatt.

 

Bor selv i Mo I Rana og å fått til et skikkelig klubbtreff på ACR hadde jo vært helt fantastisk, men det er mange aspekter som må taes i betraktning.

Det er jo det som er ACR-banens store problem ellers også.

For å si det slik så hadde nok ikke banen vært der den er i dag om det ikke hadde vært for at distriktet er i besittelse av så eksepsjonelt mange motor-ildsjeler som det vi er.

Der er ikke for ingen ting at f.eks. norges første asfaltbane var Røssvoll Motorstadion i Mo I Rana.

At ACR-banen befinner seg her oppe er jo helt naturstridig, og det som ligger som en bremskloss for hele banen er jo nettopp beliggenheten.

Ikke for det vi har alt som behøves : et nydelig anlegg i Europaklasse som ingen andre anlegg i Norge kommer i nerheten av, infrastrukturen er på plass og ellers alt som behøves , MEN : vi mangler det vesentligste for å drive et slikt anlegg med overskudd, nemlig befolkningsmasse.

I Rana kommune bor det jo faktisk bare 25000 mennesker og av den grunn har det jo bl.a. vist seg å være ulønnsomt å arrangere STCC her oppe.

Realiteten er nå en gang bare sånn at for store motorarrangemang så er man avhengig av både et stort nok deltaker og publikumsantall.

 

Oppfordrer derfor alle som tror at dette er noe som treneres i styret til å la styret jobbe ferdig denne saken i fred, uten å til stadighet komme med usaklige innspill.

 

Viljen til å få dette til er jeg helt sikker på er til stede, da jo alle bilentusiaster i Norge selvfølgelig har lyst til å oppleve Norges beste bane LIVE .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha lest gjennom tråden virker det som styre ha "som vanlig" god kontroll på dette. Så nå håper jeg bare på positive oppdateringer underveis i prosessen.

 

Jeg ønsker meg veldig at vi får til ett treff på ACR for klubben, men ønsker ikke at dette skal gå på bekostning av klubbens økonomi eller rykte.

 

Har vært både på ACR, rudskogen og våler. Ingen tvil om at ACR er den beste bana å kjøre på. Uten tvil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg fornyet medlemskapet, og håper at klubben kan satse litt her nord også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme her.....:)håper på treff i nord: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

betaler medlemskap om det blir treff i nord;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våler-/Rudskogen-treff i minus ?

Ja, de går faktisk i minus, MEN dette er det på forhånd tatt høyde for i budsjettet !

Hovedårsaken til at et hovedtreff på Våler går i minus er at leien av banen er fordoblet de siste årene, samtidig som klubben spanderer mat (middag med èn flaske drikke) til medlemmene. Andre, som ikke er medlemmer betaler ca det maten koster og får en billett som kvittering. Inngangspengene for tilskuere er dessuten ikke satt særlig opp for å dekke økte utgifter, derfor går dette med "beregnet" tap.

 

 

Nå er jeg ett ferskt medlem, og vet ikke hva som er praksisen i klubben her. Men jeg har litt kjennskap til en del andre klubber og foreninger.

Og når de arrangerer noe som er "i fare" for å gå i minus, da kutter man på de utgifter man kan..

Så da må jeg jo bare spørre.. Klubben går med minus tall på hovedtreffet, noe alle tydlig vis vet. Hvorfor kuttes det ikke ned på utgiftene? Ta for eksempel drikken til maten. Hvorfor kan ikke medlemmene betale drikken selv??? Det er vanlig praksis veldigg veldig mange plasser.

Og hva ordnes til av mat? Er det restaurant eller?? Kan det gjøres billiger???

En gedigen grillfest er jo veldig sosialt og mer kontaktskapende enn å sitte på langbord på en restaurant..

 

 

Og hvorfor reguleres ikke bilettprisene litt opp??? Ikke nødvenigvis store hopp opp, men en liten sum.

De sier jo tross alt at "alle monner drar". :)

Får meg ikke til å tru at det er noen som liker å planlegge noe som man vet nesten sikkert ender med røde tall allerede før det arrangeres....

Må jo gå ann å kommer nærmere sorte tall..

 

Dette er som sagt spørsmål, ikke ment som noe kritikk..

Bare lurer. :)

 

 

Så til det tråden her egentlig handler om. :)

 

Hvordan er situasjonen i forhold til klubb-treff på ACR?

Kan noen av de som sitter enten i styret eller planleggingsgruppa kommet med en tilbakemelding om hva som skjer??

Info om hvem som evnt jobber med samen, slik at man vet hvem man skal kontakte hvis man har gode idéer/forslag... :)

 

Nina, Bodø

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg ett ferskt medlem, og vet ikke hva som er praksisen i klubben her. Men jeg har litt kjennskap til en del andre klubber og foreninger.

Og når de arrangerer noe som er "i fare" for å gå i minus, da kutter man på de utgifter man kan..

Så da må jeg jo bare spørre.. Klubben går med minus tall på hovedtreffet, noe alle tydlig vis vet. Hvorfor kuttes det ikke ned på utgiftene? Ta for eksempel drikken til maten. Hvorfor kan ikke medlemmene betale drikken selv??? Det er vanlig praksis veldigg veldig mange plasser.

Og hva ordnes til av mat? Er det restaurant eller?? Kan det gjøres billiger???

En gedigen grillfest er jo veldig sosialt og mer kontaktskapende enn å sitte på langbord på en restaurant..

 

 

Og hvorfor reguleres ikke bilettprisene litt opp??? Ikke nødvenigvis store hopp opp, men en liten sum.

De sier jo tross alt at "alle monner drar". :)

Får meg ikke til å tru at det er noen som liker å planlegge noe som man vet nesten sikkert ender med røde tall allerede før det arrangeres....

Må jo gå ann å kommer nærmere sorte tall..

 

Nina, Bodø

 

Jeg har vel egentlig ikke så godt grunnlag på å svare på dette innlegget, men når klubbens overskudd har gått oppover de siste årene ser jeg ikke noen problemer med at treffene går i minus. Kontigenten skal tross alt brukes til noe den også. At dette ikke kommer nord like mye til gode som sør er jo litt synd, så jeg håper det kommer et treff på acr en eller annen gang. Åpnes det opp for de andre merkene i konsernet vil det jo muligens komme litt fler også :)

 

At det er lave billettpriser gjør jo at folk tar seg en tur innom, vi vil da vel heller ha "tilskuere" enn at det skal bli sett på som dyrt å komme inn? Prisene på gatebil er nesten ene og alene grunnen til at jeg ikke drar dit. Nå er det langt til gatebilnivå for klubbens del enda da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vel egentlig ikke så godt grunnlag på å svare på dette innlegget, men når klubbens overskudd har gått oppover de siste årene ser jeg ikke noen problemer med at treffene går i minus. Kontigenten skal tross alt brukes til noe den også. At dette ikke kommer nord like mye til gode som sør er jo litt synd, så jeg håper det kommer et treff på acr en eller annen gang. Åpnes det opp for de andre merkene i konsernet vil det jo muligens komme litt fler også :)

 

At det er lave billettpriser gjør jo at folk tar seg en tur innom, vi vil da vel heller ha "tilskuere" enn at det skal bli sett på som dyrt å komme inn? Prisene på gatebil er nesten ene og alene grunnen til at jeg ikke drar dit. Nå er det langt til gatebilnivå for klubbens del enda da.

 

Det jo mye bedre at man prøver å få alle treff og liknende til å gå nærmest mulig null, for det åpner jo flere muligheter til mere aktivitet uten at det går ut over medlemskontigenten (økning).

Kontigenten betaler vi for mye annet enn bare treff. Skal jo gå til administrasjon, styrehonnorar, regnskap, premier, osv.

Ett treff som har sterk nok økonomi til å "bære" seg selv må jo være helt ideelt for absolutt alle parter. :)

Samt at når det er plusstall, kan mann jo heller bruke de pengene som eller var satt av til å dekke underskuddet til andre ting.

Helt uttav det blå, leie inn noen som kan kjøre ett skikkelig show, holde konsert på kvelden, flere klasser med flere gode premier osv osv.

 

 

Jeg tenker ikke på kjempestore hopp i bilettprisene. Men se for deg hvor mye mer penger det hadde kommet inn hvis alle hadde betalt 10-20 kr mer??? :)

 

Du nevner de andre merkene i VAG-konsernet.. Må si meg enig der.

Klubben er jo åpen for alle som liker Audi og VW, men det er ikke noen medlemskrav at man må eie en slik bil.

Så det burde jo egentlig ikke være noen problem for å åpne for andre VAG-biler på treffene.

Med plusstall i regnskapet, så er det jo i alle fall ikke noen økonomiske problemer med å ha flere klasser på ett treff.

Det er jo ikke noe problem å skille Audi, Seat, Skoda og VW fra hverandre. :)

Og det er jo mange slike biler rundt om i landet. :)

Nå er det sikkert en del som kommer til å protestere på dette, men det er jo bare en realitet man må innse. Penger trenger man uansett hva man driver med.

Er jo ingen som sier man må endre på klubben selv om man lager flere klasser på ett stort treff. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Nina, det er helt OK at noen spør. Siden jeg har hatt innlegg tidligere, kan jeg forsøke å forklare litt.

 

For å vite sånn ca om arrangementet vil gå i vesentlig minus, i null eller pluss, settes de relativt fast utgiftene opp. Det er baneleie, sikkerhetsutstyr (flaggvakter, brannslokningsapp, osv), premiering, Pr-fremstøt i lokal presse (?), utgifter til de som skal hjelpe til som kanskje ikke er medlemmer osv. For rimelig greit arrangement koster dette f eks kr 150.000,-.

 

Inntekter kan være at banekjørerne betaler en "bane-fee", og at andre tilskuere betaler inngangsbillett f eks pr bil m/fører og pr pers. ellers. Det er ikke lett å få noen til å betale særlig mer enn kr 500,- for å bruke banen med egen bil. Dersom vi sier 60 deltagere, har vi kr 30.000. Publikummere ellers kan kanskje være 200 stk à kr 100,- f eks så har du kr 20.000, tilsammen kr 50.000,-. Ergo et tap/minus på kr 100.000,-. Det er ikke uvanlig at klubben går såpass i minus på Våler eller Rudskogen, selv med langt flere deltagere og tilskuere. Men så kommer det store spørsmålet :

 

Hvis det skal "slippes inn" folk med andre bilmerker for å øke deltagelsen, kan kanskje minusen bli noe redusert, men ikke helt. Altså vil Ikke-medlemmer, med andre bilmerker, bli "subsidiert" med klubbens penger ! Det er det sikkert mange (medlemmer) som ikke ville like særlig. En annen utfordring er sikkerheten. Biler og medlemmer har vi en viss kontroll med. De har enten forhjuls- eller fire-hjulstrekk. Andre deltagere vil sannsynligvis ha bakhjulstrekk og følgelig ha et annet kjøremonster på banen. Vi har sett mye "kjekkaseri" på Gatebil-arr. Det skal veldig lite til før noen kan ødelegge hele arrangementet ved pøbelaktig oppførsel, f esk ved å "drite i" de pålegg som de som håndhever banesikkerheten forsøker å holde. Det kan lett bli utrivelig for medlemmer med ganske fine biler som de har lagt ned mye arbeide i, når "gærningene" setter i gang uten omtanke for andre enn seg selv.

 

Vel, det er bare noen "gammel-manns"-tanker, men er fortsatt gyldige, og bør være med i planleggingen.

 

For å kunne hjelpe til med eventuelt tap/minus, ville det vært langt bedre om lokallagene i og omkring ACR hadde arrangert mindre treff på forhånd, muligens tjent litt penger på disse og bygget opp et "reservefond" som hadde vært nyttig for å dekke en del av et eventuelt underskudd. Klubben ville da sannsynligvis lettere kunnet legge inn en "garantisum" i tillegg og som takk for innsats og entusiasme. Det er nemlig slik klubben er startet (i 1993), med mindre arrangementer, salg av klubb-trøyer og oppbygging av en reserve lenge før vi leide Rudskogen en lørdag, første gang i 1995. Heldigvis fikk vi strålende vær, det kom ganske mange skuelystne, og vi gikk faktisk med overskudd og ikke rørte de oppsparte kr 50.000,- vi hadde som sikkerhet.

 

Lykke til, hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å ha skrevet det litt tydligere så ønsker jeg ikke at det åpnes for biler annet enn innen VAG-konsernet, altså de merkene som vi kan risikere å se i Funäsdalen i år. Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Lamborghini, Bugatti, Porsche (og Scania.) Medlemskap i klubben er en selvfølge, vil nå tippe at det er flere i klubben som ikke bare har VW eller Audi. Eksempel. Aner ikke om eier er medlem fremdeles jeg men.

 

Et samarbeid med Porsche klubben kan også være en mulighet å tenke på, da først og fremst på ACR? Vært på treff på vålerbana og de er mange som møter opp for å kjøre. Det er ihvertfall entusiaster som ikke er ute etter å bruke opp mest mulig bakdekk rundt bana.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er slutten av januar ferdig, Har dere hatt møtet og diskutert treff på ACR?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble merkelig stille her. Referat fra møtet hadde gjort seg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg ut en link som funker da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg ut en link som funker da;)

 

Ahh.. Mulig den ligger i en lukket kategori i Troms lokallags-delen på forumet. Jeg ser sikkert den kategorien fordi jeg er i hovedstyret.

 

Kort fortalt så ser ihvertfall Troms og Nordmøre med Helge Fredriksen i spissen på mulighetene for å arrangere ett treff på ACR i løpet av sommeren. Sannsynligvis blir det i midten av Juli.

 

Grunnen til at det ikke er kommet noe informasjon om det enda er da at de enda er litt i planleggingsfasen og må få på plass litt ting først :)

 

Men, det er ihvertfall vilje for og jobbes nå med ett treff også på ACR.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.