Nytt prosjekt.... (Kekos Audi 80)

Anbefalte innlegg

Heisann...

 

Nå har jeg kjøpt meg enda en bil. Etter så mange år med volkswagen, så gikk jeg over til en audi. Fikk et kjempetilbud om å kjøpe denne bilen, og jeg kunne ikke si nei. Det dreier seg om en '88 mod Audi 80. Dette er en USA utgave. Den ble importert fra USA i 1997. Det er en 2,0 liter med insprøyting. Den har masse ekstra utrsyr: elektriske vinduer,el.speil, armlene både foran og bak. Den har t.o.m cruise-control...

Tenkte at jeg skal sette den inn over vinteren og pusse den helt opp.

Det som er ødelagt på den er:

- dempere foran

- håndbrekke vaier

- ulyd når jeg skifter gir(den er jeg ikke helt sikker på hva det kan være)

- hull i eksos fremme

 

Bilen er nettopp påkostet 10 000. Det er ny clutch på den og de har fikset opp noen andre små ting...

 

Gleder meg masse til å begynne på den. Her er det par bilder av den. Noen forslag på hva jeg kan gjøre med den?

 

 

PS! Håper at jeg selger golfen snart....

p7250002.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styling er jo en smakssak, men jeg synes leppa som Kamei har laget er pen til den. Synd den er så dyr...

Bilde fra NBS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fin ut den, Keko. Det er mye du kan gjøre med den, det finnes vanvittig mye styling etc, og i tillegg kan du jo bygge morsom motor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Jensen

Styling er jo en smakssak, men jeg synes leppa som Kamei har laget er pen til den. Synd den er så dyr...

Bilde fra NBS

Hmm mye er det for noe sånt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis :D

 

Venter i spenning på resultatet : gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Hmm mye er det for noe sånt?

Den koster rundt 3.000,- hos NBS, som ikke er kjent for å ha de snilleste prisene i landet. Har ikke sett den på noen andre nettbutikker da. Man kan sikkert være heldig og finne noe fint noe til en litt mer passende pris. 3.000 for ei leppe liksom... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Jensen

Den koster rundt 3.000,- hos NBS, som ikke er kjent for å ha de snilleste prisene i landet. Har ikke sett den på noen andre nettbutikker da. Man kan sikkert være heldig og finne noe fint noe til en litt mer passende pris. 3.000 for ei leppe liksom... : klø :

Damn. Får jo en hel fanger for det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kjøper jo halve fangeren da... Og så bør den jo lakkeres attpåtil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ikkesant... Litt kjipt...

 

Forslag til styling ellers kan være en grillist f.eks? Vet at man kan få en list med ramme rundt Audi ringene i grillen. Lakkert i bilens farge så blir det veldig pent i mine øyne ihvertfall. Og for all del, styr unna kamei-grillen! Hvis du ikke synes den er lekker da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis Keko....

 

Uvant og ikke kikke etter Golfen da... he he. endelig kommet deg hjem fra det store utland eller???

 

Da er det quattro, turbo og masse gøy som vi har i vente fra deg fremover.... He he..

 

Mulig jeg vil selge nå snart jeg og... Har heller lyst på S6 2,2 turbo, og denne gang på HVITE skilter. :D

 

Tidemann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Tidemann Berg

Grattis Keko....

 

Uvant og ikke kikke etter Golfen da... he he. endelig kommet deg hjem fra det store utland eller???

 

Da er det quattro, turbo og masse gøy som vi har i vente fra deg fremover.... He he..

 

Mulig jeg vil selge nå snart jeg og... Har heller lyst på S6 2,2 turbo, og denne gang på HVITE skilter. :D

 

Tidemann

 

 

HEHE!!! Lei av å stroppe ungen til dama på en autopall for å så kalle det nyttelast baki S4'n?

 

Greit å ha litt seter man kan fylle opp med alt søppelet som man ikke gidder å ha forran... skal bare se baksetet mitt til tider :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søppel er ikke noe problem, det forsvinner lett mellom forsetene og gitteret, hadde en opprydning der om dagen, trodde ikke det var mulig å få plass til så mye piss...

Vi har vært 7 stk i den jævla bilen, så det er ikke noe i veien med plassen, men lovligheten og sikkerheten kan vi snakke en annen gang om, men det var heldigvis bare 2 km... Eller så brukte jeg den som flyttebil for ei venninne, 2 fulle biler så var alt med så nær som sofa og veggseksjon. he he, hun hadde ikke så stor leilihet da... Men seter hadde absolutt vært greitt. Det er ikke så greitt med en liten familie og bare 2 seter... Har en 85mod golf2 og som jeg skal pusse opp litt. Iallefall få på veien, det er hennes bil....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Tidemann Berg

Da er det quattro, turbo og masse gøy som vi har i vente fra deg fremover.... He he..

 

Keko skrev ikke noe om at den var quattro... :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, vet og det, men det stopper vel ikke Keko. Alt kan bygges, og Keko er vel ikke den som gir seg når han først er i gang kjenner jeg han rett...

 

 

Tidemann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Tidemann Berg

Har heller lyst på S6 2,2 turbo, og denne gang på HVITE skilter. :D

 

Er det sedan vi snakker om da eller Kenneth?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, aller helst avant, men sedan kan gå til nød det og.... vil du bytte???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond trenger baksete til smårolling! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det jeg og trenger... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ÅÅÅååå. bolle i ovnen nå? Nei, skal for all del ikke bytte med deg, må beholde min nå...

 

Til nøds?

 

Sedan er helt klart stor nok til smårolling det og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke bolle i ovnen ennå heldigvis. Men hun jeg er sammen med har en sønn på 3 år fra før. Så det begynner å bli dyrt å leie bil, eller slitsomt å smiske med de gamle hver gang jeg skal noe med alle sammen. Og sette inn baksetene i min utgår, siden det koster 96k nå og 64k etter 17.desember... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg i gang med å skru bilen fra hverandre og slik ser den ut nå. Legger også ved noen bilder av den stylingen som skal monteres på bilen...

dscf0001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nytt bakfanger...

dscf0007.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.