Nytt prosjekt.... (Kekos Audi 80)

Anbefalte innlegg

Ble veldig bra dette... Gleder meg til jeg får begynt på min... blir fett med senking bortsett fra at den fangeren er UMULIG når bilen mister noe cm klaring.. Når jeg senket min stod bilen på fanger når jeg jekket den ned, måtte legge klosser under hjulene, hehe!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Wilthil

Ble veldig bra dette... Gleder meg til jeg får begynt på min... blir fett med senking bortsett fra at den fangeren er UMULIG når bilen mister noe cm klaring.. Når jeg senket min stod bilen på fanger når jeg jekket den ned, måtte legge klosser under hjulene, hehe!!!

 

 

Det er sant. Har allerede problemer med å komme frem med bilen pga fangeren foran. Men bilen roper om senking bak. Heligvis er senkesettet justerbart, så jeg skal prøve å gjøre det beste ut av det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe pen bil.vurderte å kjøpe sånn fanger til gammle 80n min men glad jeg ikke gjorde det for den hadde blitt alt for lav;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarte ikke å vente til helga. Nå er bilen sluppet betydelig ned. Gleder meg til å prøvekjøre den senere ikveld...

 

Bilder kommer!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var på Telemarkstur i dag og den den annledning tok jeg 1 kjempefint bilde av kekos bil og et nesten kjempefint :D

 

For Keko var dette "jomfruturen" hans med bilen da den ellers bare har gått fra garagen til jobben i noen uker... Dette er første gang han har fått testet den på langtur. Tror gutten var litt fornøyd og!!

 

Merk hvor fin bilen ble etter senking :D

keko_audi1.jpg

 

Bildet tatt fra siden. Skulle ønske veien var breiere slik at jeg hadde fått med meg hele bilen :P

keko_audi2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å fy feite flate... Det der ble bra... Hvordan går det med fronten etter senking da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut, men; :)

 

-orange blinkers på sidene

-minipotte. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først vil jeg takke for en kjemperespons på denne tråden og alle de gode rådene som jeg er fått gjennom dette prosjektet...

 

Når det gjelder fangeren, så er den hel enda. :D Får se hvor lenge det holder. Har ingen planer om å kjøre denne bilen om vinteren. Da skal jeg puttre rundt med en 1982 mod. Polo.

Har fremdeles en del ting jeg skal gjøre med audien.

Når det gjelder de orange blinkers på sidene, så er jeg helt enig med deg Knut Arne. De er grusome. Planen er å felle in blanke Golf 4 blinkers der. Det er noe jeg skal gjøre snarest mulig.

Når det glelder eksosen, så er jeg kjempefornøyd med den. Hadde effektanlegg, med 2 x 4" stusser bak på golfen. Man ble ganske lei av den brumme lyden når jeg skulle på langtur. Nå går det endelig an å snakke i bilen, så jeg tror at jeg beholden denne eksosen inn til videre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Zeljko Memic

Planen er å felle in blanke Golf 4 blinkers der. Det er noe jeg skal gjøre snarest mulig.

 

: ja :

 

Du kan jo bare endre stussen da.. Den ser bare så liten ut i den fangeren bak der.. Det var det jeg mente.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen 100mm stusser liggende. Tenkte selv å ha en slik på 90n min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp!

 

Som vanlig har du vært flink, å det har jo godt bra unna også.....

 

kjempe bil......

 

mvh

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SUKK!: gråter :

Fikk vite idag at denne bilen er blitt vrak etter en voldsom kræsj. Så bilder av den og det så ikke pent ut. Håper at det gikk greit med eieren som også er medlem her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oisann, har du noe link? I dag det skjedde? Håper det gikk bra ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid synd når sånn skjer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.