Nytt prosjekt.... (Kekos Audi 80)

Anbefalte innlegg

Ny front. Skal ha både leppa under og lista over lyktene.

uten navn.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok bra detta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tok ikke mange dagene før den bilen var demontert nei... LOL :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Det tok ikke mange dagene før den bilen var demontert nei... LOL :D

 

Neida, det tar ikke lang tid. Idag ble bilen ribbet innvendig. Skal legge inn nye ledninger til annlegget og alt av interiøret skal renses før jeg setter det inn igjen. Det blir ganske fint i bagasje rommet hvis jeg får det til slik som jeg har planlagt. Har også handlet ny sub og forsterker. Mangler bare ny spiller og kondesator.

Nye dempere,opphengskula og br.klosser er også på plass nå...

 

Bilder kommer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært litt treig med oppdatering av prosjektet mitt. Det har skjedd masse i det siste.

Nye dempere foran er på plass,opphengskula v.s. foran, caliptre bak, skyver bak og br.klosser. Har også byttet alt av reimer. Det ble en annen front på bilen, fordi den første som jeg fikk passet ikke på fangeren min (grunnen til det er fordi det er en USA utgave). Har også skaffet meg ny spiller og kondesator. For to timer siden rullet bilen inn i lakkboksen og skal lakkeres ikveld.

Slik ser den ut nå...

før lakkering.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og siste for idag... Bilder av nylakkert bil kommer snart....

lakkboks3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kva slags fangar er den bakfangaren? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spanands det der Keko, hva gir du for lakkering igrunn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge Keko.......... Venter spent på nye bilder.!! Må få litt interiør bilder og... Ser faktisk ganske strøken ut den bilen, oppi motor og diverse..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KEKO!!!!!!!!!!

 

Må få en oppdatering her nå....

 

BILDER!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lakkboksen der så litt friskere ut enn det gamle skroget som er på jobben min...

Men kom igjen med litt nytt materiell her da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden Keko glimrer med sitt fravær her, så tar jeg sjansen på å poste et bilde av halve bilen hans :)

keko.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo veldig fint ut, sukk, har lyst på ny lakk jeg og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ordens skyld så må det nevnes at han har bare lakkert fangerne og hekkspoileren i denne omgang. Hellakkering kommer på et senere tidspunkt.

 

Og grunnen til at jeg ikke har bilde av hele bilen er at det ikke var plass nok til å få tatt bilde av hele bilen, pluss at fronten ikke var montert når jeg var der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett høydehus jo... :D

 

Regner med Keko får orden på det når ting kommer til normalen igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer jeg med en liten oppdatering på prosjektet. Hatt en del sykdom i famillien i tillegg til dårlig vær her på sørlandet, slik at jeg ikke fikk tatt noen fine bilder av bilen... Her er det noen smakebiter. Takker for stor interesse og respons på dette lille prosjektet mitt. Det er fremdeles en del små sjønnhets feil på bilen, men de skal rettes opp når bilen skal helakkeres. Hvis alt går ettet planen så skjer det til sommeren...

audi1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det blinklys med cruise-funksjon, eller vanlig parklys du har i hjørnet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så meget bra ut Keko, mangler bare lakk på dørhåndtak og sidelister(eller ta de av).. Og litt seriøs senking.

 

Men hva er det som er mellom skjermen og bakfangeren rett bak venstre hjulbue?? Ser ut som det er noe plast eller noe som er blitt lakket..

 

Må få litt innvendige bilder og av anlegget nå da!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Er det blinklys med cruise-funksjon, eller vanlig parklys du har i hjørnet?

 

Jeg kan likegodt svare på dette, siden det var meg som gjorde koblingene.

 

USA-modellene (som denne bilen er en av) har både parklys og blinklys i blinklyshusene originalt fra fabrikk, fordi parklys i USA skal være oransje. Siden Keko monterte fanger med Golf 3-blinklys foreslo jeg at han kunne ha parklys i de hvite blinklysene i stedet for de vanlige pærene inne i hovedlysa (som er skiftet fra USA-spec til H4)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig kom fint vær til sørlandet. Da var det bare å gå ut og knipse noen flere bilder av bilen. Har også skaffet meg Koni justerbart senkesett igår...

 

Det blir en del å gjøre til helgen...

audi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.