Anbefalte innlegg

Par spørsmål:

 

"Chrome cluster rings"/Chrome ringer til speedo... Hvem har dette?

 

Hvem er best på varer fra FK Automotive. Skulle hatt noe fra dem, men finner ingen som fører det.

 

Ringene:

IMG_0065.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilt... takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser bra, men en pirkke jobb å montere, har montert det i Polo`n, mått splite glasset noe som ikke var lett. Plus minne var håndlagde, slik at jeg måtte små justere dem og polere dem selv.

 

I alle fall lykke til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var litt jobb ja, men da er dem i alle fall installert og alt gikk bra... Her er resultatet:

ring1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og et oversiktsbilde som også viser den nylig installerte skreddersydde girposen og girkule :P

ring2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så meget bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått installert tacho ringer (alu fra tachoringe.de) på min bil også. Bilder (tatt med mobil...).

 

Før:

169.jpg

 

Under arbeid:

170.jpg

 

Etter:

171.jpg

 

Synes det ser bra ut, enda bedre i virkeligheten enn på bildet.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AKKURAT det jeg har letet etter jo !! :) Blir nok bestilt ringer til min S4/S6. Har sågodt som solgt 90en min med motoren nå :) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Et bedre bilde av resultatet:

ble kjempe pent:)

 

grattis!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Whee! Velkommen i klubben, Bjørn! hehe.. Grattis med ringene.. blir enormt pent! ... sikker på du ikke bil ha A4-instrumenter i stedet? :D:cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg beholder instrumentene mine som de er jeg. Det ser skikkelig bra ut i mørket også. De hvite nålene lyser ut av spissen slik at en ser det glinser i ringene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok på bilen min snart også tenker jeg da jeg fikk instruks av BB hvordan dette gjøres. Får gå inn og bestille nå tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye kom disse ringene på når du fikk dem? så dem kostet 55 euro.. + mva/toll?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slapp mva/toll - de ble sendt som rekommandert brev eller noe. Betalte €55 + frakt. Det tok ca 1,5 uke fra jeg bestilte til jeg fikk dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen

sender de alltid rekommandert?

 

Har bare bestilt fra de en gang så det vet jeg ikke, Andreas kan kanskje fortelle om hvordan hans ringer ble levert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Har bare bestilt fra de en gang så det vet jeg ikke, Andreas kan kanskje fortelle om hvordan hans ringer ble levert?

 

Jepp, sitter med samme erfaring... Slapp toll og tull jeg også. Enkelt å greit egentlig. Tok ca. 1,5 uke før jeg hadde varene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at AS eller BB lager en guide om montering og legger det ut på webben :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tysk er gresk for meg så kanskje jeg lager når jeg bytter på min.

Kanskje= ekstrem teflonhjerne som ikke husker lengre enn 5 min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.