Anbefalte innlegg

Er det å montere slike ringer på audi 80 GTE 85 mod ? eller tar det seg ikke ut ?

noen som vet ? tips hvor kjøpe ? :)

 

 

se to tre poster lenger opp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I morgen går jeg løs på montering av chrome ringer i min bil, det jeg lurer på er, må jeg koble av batteriet på bilen før jeg napper ut pluggen til speedometeret?

for å feste ringene har jeg gjordt klar noe som heter X-film som er en dobbelsidig teip på en måte, bare at vi har den som meter vare på rull på jobben, er nokså tynn samt at den har veldig sterk klebe effekt.. blir da alu. mot plast, noen som har troen på den? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet? : rolleyes drar snart frem skrujernet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En skal vel i prinsippet koble fra batteriet når en jobber med elektrisk på bil, da skjer det ikke noe galt hvis en skulle koble noe feil eller kortslutte noe. Det er vel ikke så farlig for det du skal gjøre, jeg gjorde det ikke hos meg.

 

Teipen fungerer sikkert greit, det er ikke så mye som skal til for at ringene skal sitte. Det eneste er at flaten mellom ringen og speedometeret er ganske smal men det går sikkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok da går jeg i gang.

har allerede montert x-filmen på ringene, la det på og skar rundt med en tapet kniv : ja : bilder kommer nok senere i kveld viss jeg får det til :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har tips på fjerning av glasset til speedoen? sitter som bare pokker : bh : har allerede klart å lage en liten sprekk i det : bh :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var ringene mine montert... fikk ikke så bra bilder av dem desverre, men ser utrolig bra ut in real life :D

 

IMG_1454.jpg

 

IMG_1458.jpg

 

IMG_1466.jpg

 

IMG_1468.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøpte du ifra Glenn Ove?

 

Fant noe på ebay jeg, kom på totalt 25 Euro. Bestilte og fikk det nå idag.

Tynn folie til å lime på bare, ikke no skikkelig alu-ringer akkurat...

 

Skuffet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk denne her:

http://www.blaue-schalter.de

 

Bestilte selv fra disse, polert aluminium valgte jeg, betalte da 250,- kr inkl. frakt. disse er frest ut i 1.5mm alum.plate.. passformen er ikke helt 100% men det legges ikke merke til.

 

Det var en ebay auksjon på disse, men fant dem ikke igjen.. linken postet før i denne tråden var død.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Andere Artikel des Verkäufers" og du finner alle auksjonene hans.

 

Nå har jeg kjøpt samma som deg, tvi tvi..

 

Noen som har ei datter e.l. som samler på klistermerker? har no fine krom-lignende merker. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper du blir fornøyd, det ble vertfall jeg... og til halv pris av andre leverandører : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser såfall bra ut i bilen din!

 

Jeg fikk med folie til nåler og diverse annet i instrumentet, kanskje jeg kan kombinere de to setta. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo en ide det ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er også aluringer montert i bilen min...

 

Men kan ikke si jeg er imponert over bling faktoren..

Pussa av de med papir og opererte med latexhansker.. (så ut som den rektum-doktoren der jeg vasa rundt)

Nå har ikke jeg sett andre sine ringer i "real life" så det kan ende det skal være sånn...

 

Men forbedring, det ble det... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.