Anbefalte innlegg

Da har jeg fått montert ringer og det ble bra forskjell! : ja :

 

Før:

dsc01964 small før.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Olerud

ferdig i bil..

 

Mye jobb eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jarle Skau Stubberud

Mye jobb eller?

 

Nei det var ikke det.. Det som tok tid var å vente litt på at limet skulle sette seg litt... Instrumentet tok jeg ut på 5 min.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jarle Skau Stubberud

Mye jobb eller?

 

Se på uret :D

 

20 minutter

 

hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer 2002 mod A4 TQ med disse orginalt, eller har tidligere eiger montert det inn i min?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sigbjørn Røst

Kommer 2002 mod A4 TQ med disse orginalt, eller har tidligere eiger montert det inn i min?

 

Tror det er orginalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Marius Eriksen

Jeg skaffer Tacho ringer sett.

Priser: 350 for 2 store + 2 små

400 for 4 små.

 

Bestill på tlf 900 74 002

 

Da har jeg bestillt Tacho ringer av deg, dettte må jo være det letteste å billigste alternativet skulle man tro.. Ring eller send en sms til nummeret over, så ordner mannen resten..

"As easy as it can be"...

 

Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg ringer å.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Olerud

Nei det var ikke det.. Det som tok tid var å vente litt på at limet skulle sette seg litt... Instrumentet tok jeg ut på 5 min.. :)

Korleis fikk du ut instrumentet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet

Korleis fikk du ut instrumentet?

 

Du tar bare av det lille dekselet som sitter over rattstammen (trekker det til deg).. Så skrur du ut de 2 skruene du ser og så kan du dra forsiktig ut instrumentet.. Når du har rattet helt ut og ned får du snudd på instrumentet sånn at du får av alle kontaktene bak... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Håkon Olerud

Du tar bare av det lille dekselet som sitter over rattstammen (trekker det til deg).. Så skrur du ut de 2 skruene du ser og så kan du dra forsiktig ut instrumentet.. Når du har rattet helt ut og ned får du snudd på instrumentet sånn at du får av alle kontaktene bak... :)

Thanks! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg også montert ringer!

Det ble helt konge. Endre bedre i virkeligheten enn på bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor kjøper dere ikke disse ringene på Ebay????

 

Fikk tak i til 90'n til Per Åge og A4'n til Anders,

Begge settene hadde stålringer til alle målerne, samt "ring" rundt info-displayet i midten.

(A4-settet betår av 7 deler, 6 ringer og en firkant, og 90 var vel 4 pluss avlang-firkant mener jeg på, eller mulig det var 6 ringer der og.. husker ikke...

 

Totalt kom det på 512 kroner inklusiv frakt for begge settene.

 

Dette var også "kjøp nå-priser" så om du gidder å vente på auksjoner, så kan du sikkert få det enda billigere...

 

Kan poste opp litt linker om noen vil ha... skal prøve og få tatt bilder av både 90'n og A4'n og få lagt ut bilder av det ferdige resultatet der og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner du til Golf Mk III så tar jeg gjerne i mot, VDO Instrumenter.. er ikke regga på e-bay og forstår lite av det så viss du fant så gi meg en pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner du til Golf Mk III så tar jeg gjerne i mot, VDO Instrumenter.. er ikke regga på e-bay og forstår lite av det så viss du fant så gi meg en pris.

 

Sjekk denne her:

 

 

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=72996&item=7939291381&rd=1&tc=photo

 

der har du krom-ringer til Golf III til 13.95 euro skal ha 2.5 eller 4 euro for å sende (total ca 150 norske kroner, slipper moms og på så lave beløp)

 

DSCN0637.JPG

 

Du kan jo eventuellt kombinere med denne her: (ligger på 19.99 euro nå og kjøp nå prisen er 25.99 dvs ca 250 norske kroner med frakten, dersom du får han til å skrive ned prisen på kvitteringen, så slipper du moms på den der og...)

 

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=72996&item=7939291381&rd=1&tc=photo

 

b476fa70d02d171cc7980d91898b0da5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til mk3?

 

Beklager Glenn, mente bare at jeg har ringer på min bil.. sorry

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor kjøper dere ikke disse ringene på Ebay????

 

Fikk tak i til 90'n til Per Åge og A4'n til Anders,

Begge settene hadde stålringer til alle målerne, samt "ring" rundt info-displayet i midten.

(A4-settet betår av 7 deler, 6 ringer og en firkant, og 90 var vel 4 pluss avlang-firkant mener jeg på, eller mulig det var 6 ringer der og.. husker ikke...

 

Totalt kom det på 512 kroner inklusiv frakt for begge settene.

 

Dette var også "kjøp nå-priser" så om du gidder å vente på auksjoner, så kan du sikkert få det enda billigere...

 

Kan poste opp litt linker om noen vil ha... skal prøve og få tatt bilder av både 90'n og A4'n og få lagt ut bilder av det ferdige resultatet der og..

Kor fann du set med ring til å ha runft FIS?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det å montere slike ringer på audi 80 GTE 85 mod ? eller tar det seg ikke ut ?

noen som vet ? tips hvor kjøpe ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.