Er det dette som er sinkslipp (bilde)

Anbefalte innlegg

Samme sa min forhandler, han sku no skjekke det opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får blåse litt liv i denne tråden igjen. Fikk GO fra møller/jessheim auto på boblene mine. Bilen ble levert inn i dag til demontering/lakk. Bytter bakfangeren i samme slengen siden den fikk seg en parkbulk for litt siden. Bir en uke med spent venting på resultatet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyt liv til tråden igjen. Liten boble på bakluka mi (sinkslipp). Dekkes på garanti, skal inn 8 des. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her. Boblene på taket var i følge Grenland Auto ikke sinkslipp, men rust... De mente at jeg skulle få dekt dette + en dør som har begynt å ruste noe alvorlig i ene hjørnet foran. Fikk dessuten se et skriv fra VAG hvor de sto at det var garanti på sinkslipp, men da bare 5 år på Audi og 6 år på VW... Det var dessuten en utvidet garanti relatert til en slitasje fra dørlister nede på dør som var 10 år.... mener jeg å huske. Men jeg må bare vente i 3 - 4 uker jeg også. Må dessuten dekke alle sinkslipp selv når de eventuelt tar taket og ene døra. Kjøpte Audi fordi de en gang var virkelig gode på galvanisering, men..... sukk?

 

Fikk ordnet dette hos Grenland Auto. Lakket taket + fikk ny dør.... For en stund tilbake:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.