Sommertreff 24-26 aug: Kolonne/Camp?

Anbefalte innlegg

Da var årets første sommertreff ferdig, og planleggingen av neste er allerede i gang :D

 

På de siste treffene har jeg vært en del av Tevo Dekk-crewet, men til høsten nå kommer jeg til å kjøre egen bil oppover. Da har jeg også tenkt og campe oppå selve området der da det virker som folk er forholdsvis fornøyd med det. Litt støy må man vel påregne, men sånn er det jo bare :)

 

Tenkte derfor å sjekke ut om hvor mange det er som har interesse av å være med i en kolonne oppover, og samtidig om hvem som kan tenke seg å campe oppe ved selve banen. Siden jeg kommer til å kjøre kassebil så har jeg plass til litt diverse skrot som grill, partytelt etc.. Kunne jo tatt med lokallagsbanneren og hengt opp også :D

 

Så, hvordan er stemningen for dette? Veit ikke helt om det er gunstig og kjøre oppover på Torsdagsettermiddag/kveld, eller grytidlig på Fredag jeg men.

 

Oppdatert info ang Sommertreff August 2007

 

Skal du bare inn som enkeltperson, koster dette 150,- pr pers.

Skal du ha med bilen inn på området/utstilling koster det totalt 300,- for deg og bilen.

For 600,- så får du med deg selv og bilen inn, og kan i tillegg herje på banen.

 

For alle som skal være med i kolonna oppover til sommertreff 24-26 August så starter vi fra Bunnpris Nidarvoll klokka 18:00 TORSDAG 23 August. Dvs at man må møte opp FØR 18:00! Deretter planlegges det å campe på campingplass i hytter, eller hotell for de som måtte ønske dette. Det er for å slippe å rigge telt og masse utstyr for bare ei natt.

 

Deretter kjører vi oppover på banen Fredagsmorgen, og slår opp leir inne på baneområdet. Det er selvfølgelig muligheter for å joine kolonnen, selv om du skal bo på hotell hele helga.

Når det gjelder Nord-Trøndere og eventuelt andre som måtte føle for å slå seg med, så er det bare å melde sin interesse i tråden, eller sende meg en PM så kan vi avtale å møtes underveis.

 

Presiserer nok en gang at det er lurt å melde sin interesse for hytte/campemuligheter slik at vi kan bestille dette, mens det er igjen noen! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en grei plan ja:) Kan jo henge meg med fra Stjørdal jeg. Vet ikke om det blir med Bora eller Audi 100 enda men:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er jo klart at man kan ha litt telefonisk kontakt og plukke opp eventuelle intresserte etterhvert som man beveger seg nordover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jo snakket med de i NordTrøndelag også da. om de kunna hengt seg på underveis:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjansen for at noen av oss fra Verdal/levanger henger oss på er ganske stor, helst torsdagskvelden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man reiser på Torsdagen, fremfor grytidlig på fredag, er man avhenging av overnatting torsdag>fredag også da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på både camp og sannsynligvis felleskjøring tipper jeg. Dette blir knallbra :) Bil og fører er klar som ett egg for en helg på banen.

 

Angående avgang foreslår jeg torsdags ettermiddag, men da må man finne ett sted å overnatte, da banen ikke åpner før fredag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg og Gunn er klare som et egget for vårt første treff så langt nord : rock :

Sef. blir det camp og overnatting på bannen. Henger med på kolone vi car3.gifcar2.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg klarer å beholde lappen såpass lenge så ser jeg ikke bort fra at jeg kan gi meg med på denne galskapen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig vi skulle reservert en plass da? Så vi kunna fått stilt opp alle biler fra lokallaget sammen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig vi skulle reservert en plass da? Så vi kunna fått stilt opp alle biler fra lokallaget sammen?

 

Tviler på at det er mulig egentlig, virker som det er litt "førstemann til mølla" så lenge man ikke har stand.. Men om vi sørger for å dukke opp i god tid og eventuelt har forhåndsbetalt, bør vi komme inn forholdsvis fort.. Er jo bare å kjøre ned til camp-området og finne egnet område rimelig fort.

Så er det bare å plassere biler og telt for å "kapre" litt av plassen :)

 

Bilene blir vel og komme og gå litt uansett, etterhvert som folk skal utpå banen eller ned i sentrum :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar oppover på torsdagen slik at alt er klart til portene åpner fredags morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at det er mulig egentlig, virker som det er litt "førstemann til mølla" så lenge man ikke har stand.. Men om vi sørger for å dukke opp i god tid og eventuelt har forhåndsbetalt, bør vi komme inn forholdsvis fort.. Er jo bare å kjøre ned til camp-området og finne egnet område rimelig fort.

Så er det bare å plassere biler og telt for å "kapre" litt av plassen :)

 

Bilene blir vel og komme og gå litt uansett, etterhvert som folk skal utpå banen eller ned i sentrum :)

 

Er førstemann til mølla ja, men dersom man er der tidlig (dvs når de åpner portene) er det ikke noe problem å finne seg en bra plass. Best å finne en litt utenfor allfarvei så man slipper festbusser og andre idioter som bare er der for fylla :)

 

Jeg var der en time etter at de åpnet på sist treff og da var det masse plass ledig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar oppover på torsdagen slik at alt er klart til portene åpner fredags morgen :)

 

Men dere blir vel å sove på hotell regner jeg med? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men dere blir vel å sove på hotell regner jeg med? ;)

 

Ja du vet eldre folk med gikt og telt passer ikke sammen : smil : : smil : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å kjøre opp på torsdagen. Skal overnatte til venner der oppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som stemningen er størst for å kjøre oppover på Torsdag da, for så og campe på et eller annet sted i Mo natt til Fredag? Forsåvidt greit nok for min del det hvertfall :-)

 

Men hvor mange er det som ser for seg å campe oppe ved banen da? Selv har jeg gått til innkjøp av nytt telt, og vurderer å dra med partytelt oppover om det er noe stemning/behov for det.. Som sagt vært litt moro å fått rigga en liten "trøndercamp".

 

Kan også nevne at sommertreff planlegger og dele campen i to, dvs at de som har interesse for å feste og drikke til klokka seks på morran, for ett eget område.. Dvs man trenger ikke å være redd for nattesøvnen, fordi om man sover oppe på banen. Bli med da folkens! :-)

 

Dette gjelder jo forsåvidt andre lokallag som skal oppover også. Antar at dere i NT blir å finne på partycampen men.. ;) ;) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tut og kjør! :D Camping ved banen er en selvfølge..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

/me skrive søknad til madamen med 4 eksemplarer med på trykk å stempel

jeg å vil bli med ;): bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

/me skrive søknad til madamen med 4 eksemplarer med på trykk å stempel

jeg å vil bli med ;): bh :

Jeg kan være anstand, om det hjelper :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

/me skrive søknad til madamen med 4 eksemplarer med på trykk å stempel

jeg å vil bli med ;): bh :

 

Ta hu med vel?? Kanskje enklere det, eller kanske ikke : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem skal passe ungene da ;)

tilatelse er vel fått , da er det bare resten som skal til ;)

er det noen gode hotell som kan anbefales da ? eller er det anbefalt med telt ? (såfall må enn vel investere i et hehe )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ha med fruen for første gang på banetreff. Håper å få henne litt mer bitt av bassillen da(For tiden mye klaging på timer å skru på bil). Kanskje det blir lettere å få tilatelse til å reise neste gang :)

 

Noen som vet hvor langt det er fra sentrum av mo og ut til banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skogly Overnatting er ett veldig bra sted å overnatte om man ikke må overnatte på hotell, var der på vårtreffet. Veldig rolig og ordentlig sted, kun 2 minutter fra banen. Har en del campinghytter + Leiligheter.

 

Ellers bruker man fort 20 minutter til sentrum..

 

 

PS; Påmeldingen er begynt.. ;) Er 'bare' 200 plasser til banekjøring + 50 som kan kjøpes i porten, men det ble fullt på allerede fredag i vår..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått meldt på "mafia" bilen, så dette blir første gang jeg kjører på ACR, så det blir konge. : rock : Får håpe det er en bane som er beregnet på "litt større" biler også da.... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.