Sommertreff 24-26 aug: Kolonne/Camp?

Anbefalte innlegg

skal vel gå med "litt" større biler der ja.

håper bare bilen blir "klar " til acr så en får kjørt litt. har en reg reim ++ som trenger en skift først: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem skal passe ungene da ;)

tilatelse er vel fått , da er det bare resten som skal til ;)

er det noen gode hotell som kan anbefales da ? eller er det anbefalt med telt ? (såfall må enn vel investere i et hehe )

 

Jeg har bodd båpde på Hotell og Camping, og synes begge deler var helt greit :)

Selv tenkte jeg å campe oppe ved banen hvertfall, så det kanskje ble litt mere sosialt enn hva det har vært tidligere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

der hadde vi den ja ;) takk til Vidar. blir litt : faint : i hodet på morran.

som i andre tråden ;) er på meldt no hvertfall penga er på tur over å vi er vel en 2-3 stk som ska oppover å campe å banen. kjørings blir det vel også forhåpentligvis brum brum ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

der hadde vi den ja ;) takk til Vidar. blir litt : faint : i hodet på morran.

som i andre tråden ;) er på meldt no hvertfall penga er på tur over å vi er vel en 2-3 stk som ska oppover å campe å banen. kjørings blir det vel også forhåpentligvis brum brum ;)

 

Da får vi passe på å holde kommunikasjon i orden da, så kan dere slenge dere på når vi kjører på Torsdag? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men still dere opp så dere vises da. Så kan vi resten som ikke kan starte før fredagsmorgen prøve å parkere ved dere:)

(Om det er noen som skal campe på den vanlige campen da?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får vel ikke traska meg oppover før fredags morgen /formiddag jeg heller så.

er det mange timer oppover da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

40 mil, 6-7 timer i godt driv.. :)

 

Vi vil vel være ganske synlige, lokallagsbanneret skal vel opp? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

40 mil, 6-7 timer i godt driv.. :)

 

Vi vil vel være ganske synlige, lokallagsbanneret skal vel opp? ;)

 

50 mil til banen fra Trondheim. Bruker å bli ca 8t med matstopp underveis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du har selvfølgelig rett. :o Har kjørt til Mosjøen en par ganger og er noe opphengt i det. :) Er ca 10 mil fra mosjøen og videre til storforshei. (Der banen ligger..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jasså det er såpass. hvor tidlig har dere tenkt å starte på fredag ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og ikke minst.. HVOR mange er det som faktisk blir med på Torsdag etter jobb nå da? Da må dere gi LYD fra dere, ellers så er det lite vits å prøve å arrangere noe samkjøring her :)

 

Vidar; Vurderte å dra med noe partytelt for å henge lokallagsbanneren på ja. Eventuelt drite i teltet og bare ta med banneren.

 

Jeg har iaffal tenkt å campe inne på baneområdet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har kommet frem til følgende:

 

Avgang: torsdag 23.aug kl. 18.00 fra Bunnpris på Sluppen.

Overnatting natt til fredag: Campingplass med hytter så vi slipper å rigge telt der for ei natt.

 

Holder på å sjekke alternativer for campingplasser. Jeg antar vi må være raske her for å få plass så alle som skal henge på bør melde sin interesse snarest så vi får sjekka opp tilgjengelige campinger.

Meld om det er mest interessant med hytte eller teltplass så vet vi det.

 

OG FOR Å GJENTA I STORE BOKSTAVER:

 

-- DE SOM IKKE SNAREST MELDER SIN INTERESSE HER KAN VI IKKE PLANLEGGE FOR MTP OVERNATTING TORSDAG TIL FREDAG --

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sover i telt..

 

Skjekk skogly overnatting, er ca 5 minutter nord for banen.Seriøs plass med trivelige eiere. Jeg er med på felleskjøring, men henger meg på dere fra mosjøen, da jeg er der uken før treffet. :)

 

http://www.skoglyovernatting.com/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjekk skogly overnatting, er ca 2 minutter fra banen. Seriøs plass med trivelige eiere. Jeg henger meg på dere fra mosjøen, da jeg er der uken før treffet. :)

 

http://www.skoglyovernatting.com/

 

Dvs du er med på overnatting natt til Fredag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Natt til fredag mener du? ja :) natt til lørdag er vel banen åpen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Natt til fredag mener du? ja :) natt til lørdag er vel banen åpen..

 

Såklart mener jeg det.. Hva snakker du om? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til å starte tidligere på torsdag(etter lunch ca kl 13) for å komme oppover i rett tid. Kjekt å få lagt om dekk og ryddet bil osv uten å bruke halve natta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til å starte tidligere på torsdag(etter lunch ca kl 13) for å komme oppover i rett tid. Kjekt å få lagt om dekk og ryddet bil osv uten å bruke halve natta :)

 

Jepp, 12-13 tia er passe tid å dra:) Eirik kjører vel sammen m oss dene gangen også.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så det er klart.. Er det virkelig INGEN som skal overnatte på banen? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er planen min å overnatte på banen fredag til søndag hvertfall.

vi er en liten gjeng (forhåpentligvis ) som skal oppover å prøve lykken. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så det er klart.. Er det virkelig INGEN som skal overnatte på banen? : klø :

 

Jo'o! ;)

Fredag-søndag e d banen som e tingen. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til hvordan mann skal betale forhåndspåmeldte etter at betalingsfristen (17aug) har gått ut? Gjøres i Porten?

Vudere å bli med alikavel, men avreise for min del blir ikke før i 14 tiden på fredagen da..... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok flere som ikke kan dra før fredagen gitt, om det blir på formiddagen eller etter vanlig jobb tid vet man ikke enda , må ta det litt som det kommer hehe. moro skal det no bli uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til hvordan mann skal betale forhåndspåmeldte etter at betalingsfristen (17aug) har gått ut? Gjøres i Porten?

Vudere å bli med alikavel, men avreise for min del blir ikke før i 14 tiden på fredagen da..... :(

 

Tror ikke det er noe problem, er masse plass enda. Går an å betale i porten, ja. :) I verste fall vet jeg av minst èn som har betalt banekjøringa som ikke kommer med bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg finner ut at jeg skal oppover, så blir det umiddelbar avreise etter at skolen er slutt, dvs kl 14. hvis jeg nå bestemmer meg for det da : rolleyes.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.