Sommertreff 24-26 aug: Kolonne/Camp?

Anbefalte innlegg

Da er det vel like før vi reiser fra Meråker. Ble litt frafall av de som skal være med. Vi er tre personer på to biler. Så spørs om det blir å pakke alle i en bil. Frykter det blir å kjøre Citroen oppover: grønn : : grønn :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som var der oppe så nok at jeg og frøkna (les bil & dame) manglet. Begge blei slått ut av sykdom tors/fred : syk :: do :

og gikk derfor glipp av dette : bh ::(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Latterlig oppmøte fra klubben som forventa :P

 

Var bare så vidt jeg kom meg i vei selv, da A4'en nok en gang ikke ble ferdig :]

Hoppa dog i kassebilen og møtte Vidar oppe i Mo i Rana Fredags morgen.

 

Tross i mye regn var det ei jævlig bra helg synes jeg :-)

Blir nok å stikke oppover til vårtreffet 08 også, men da blir det vel kun meg selv tipper jeg.

Eventuelle intresserte kan jo såklart slenge seg på, men gidder neppe å prøve å arrangere noe :]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var med jeg da;) Men jeg kom meg ikke med på kolonnen eller noe. Men har vært på acr de tre siste gangene nå. Så blir nok jeg fortsetter med det:) Var et bra treff, selv om det var litt vått til tider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var der jeg med , våt men morro. Skal hvertfall gjenntakes til våren eller høsten, Da med ekstra dekk i bagasjen : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banen sliter gummi ja..

 

 

Nesten like greit at det var såpass fuktig Fredag og Lørdag, så det gikk an å kjøre litt uten å bruke opp så mye dekk. Ryktes forresten at Orginale bremseklosser er ubrukbare til banekjøring, mine gikk fra 1-1.5cm belegg til 0.05mm i løpet av fredag og lørdag.. :rolleye: Fikk heldigvis tak i nye etter noen telefoner og litt flaks.

 

Tross været var det en bra helg, fikk kjørt en del runder på banen, mye rart å se... Helgens Høydare var da en A6 Avant 2.7TT kom bak meg og ble værende der, ikke tale om at han skulle gi seg, han skulle forbi. Frisk kjøring med den type bil : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk smertelig erfare at UFO bremser duger IKKE på bane hvertfall. de MÅ skiftes før neste gang, selv om skivene er ganske ny.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.