Anbefalte innlegg

hadde eg visst om någe elle kjent t någen så holdt på med sånn sko eg ha tatt fatt i det..

men har verken peiling på koss eg sko fått begynt på et sånt prosjekt, og ikkje har eg kontakter innenfor det helle! : dum :

 

Men hadde vært kjempe gla om någen hadde kont gjort det.. siden Stavanger treffet e rett rundt hjørnet.. og det nærme seg høst.. folk trenge någe varmt å ha på seg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har oversendt en forespørsel på pris og evt leveringstid hos et profileringsfirma. Er det mange som ville kjøpt? Det er forespurt en hettegenser i dette tilfellet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har fått mulighet for å bestille klær, litt info ligger her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=88392

Hvorvidt disse prisene er riktige gjenstår å se, men trodde ikke de ville avvike så veldig.

 

Har noen en plan på evt logo, bør dette komme snarest. Pga av at vi skal få dette igang, er forespørsel om bruk av Ålesund Lokallags logo oversendt til en kontaktperson der oppe, men har ikke fått svar enda.

Andre logotyper som hadde vært interessange er feks "sverdene i Hafrsfjord med VACN logo seff, omriss av "stavanger-regionen" (lik oslo og mjøsregionen?), andre forslag som er enklere? kom igjen nå da...dette bør være enkelt og gjennomførbart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Beklager sent svar, har vært på ferie. Men ja, jeg har en del kontakter i den bransjen og kan bestille/lage logo og trykke dette på ønskelig plagg.

 

Er det 2 uker til treffet her? Kan høre med hvor raskt jeg kan få tak i klærne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Woohoo!!! :D Du er kongen Arne!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra!

Då blir det gang på dette! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker ikke for å være store responsen desverre, men folk har det vel travelt for tia.. : rolleyes

Blir det like god respons på treffet blir det gøy... : klø :

 

Her er iallefall et forslag..

VACNSTAVANGERFORSLAG1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dritfett forslag dette: rock :

ganske så lokalt preg på denne ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vert altfor mye å gjøre på jobb, så har ikke hatt sjangs å sette meg ned å designe noe enda desverre: mad :

Men var et bra forslag du hadde der, Øyvind!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det va ett bra forslag det!

men kunne tenkt å hatt det på ryggen i stede, og bare ein liten logo av selve vw-audi på bryste liksom..

Elle e eg heilt off nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det va ett bra forslag det!

men kunne tenkt å hatt det på ryggen i stede, og bare ein liten logo av selve vw-audi på bryste liksom..

Elle e eg heilt off nå?

 

Eg e enige i den eg og ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e enige i den eg og ;)

 

x2 : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt vanskelig å få bilder på nettet der de viser ryggen av en hettegenser (iallefall i farten..)

tanken var jo et ryggmerke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenge mg på eg og å seie x3 : smil :

 

Hadde vert kanon me d bilde på ryggen : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du Øivind... Nå begynne responsen å bli bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du Øivind... Nå begynne responsen å bli bra ;)

 

Ja nå ja.. det er jo klær vi snakker om.. de går vel bananas om vi slenger på ei "gukki" håndveske med VACN logo de kan ha litt verktøy i :P

Men hvilken logo skal vi satse på?? Ålesund sin logo som er stilren og tøff, eller sverdene som er mer lokal-patriotisk (og veldig mye brukt..).. men som sagt, har noen bedre skillz og tøffere motiv, så kom med de i en fei.. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fryser... vi setter frist til 1.september.. deretter tar en ansvarlig opp en evt bestilling..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil ha ei eg o øivind sjøl om d står stavanger på den:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan bli bra, eg e me eg. ;) Må bare være jente størrelser og. Dama må jo og ha. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil ha ei eg o øivind sjøl om d står stavanger på den:)

 

Det er jo bare helt sinnsykt kult det da : rock : Kopervik(ing) som er Stavanger-patriot : eek : klart du skal få en Johnny, skulle bare mangle ;)

 

Vi kan jo alltids prøve med både sparkebukse og opp til str big-boy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja nå ja.. det er jo klær vi snakker om.. de går vel bananas om vi slenger på ei "gukki" håndveske med VACN logo de kan ha litt verktøy i :P

Men hvilken logo skal vi satse på?? Ålesund sin logo som er stilren og tøff, eller sverdene som er mer lokal-patriotisk (og veldig mye brukt..).. men som sagt, har noen bedre skillz og tøffere motiv, så kom med de i en fei.. :tilber:

 

Syns d va litt stiligt me sverdå eg då : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk, det var det beste jeg kunne slenge sammen.. så hvis dette blir det endelige motivet, er det nødt til å komme noen som har peil på logoer inn på banen.. for de logoene som er på utkastet er bare rølp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.