Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått mail fra leverandør med bilder osv.

 

Skal mekke sammen bilder senere i kveld med logoer osv.

 

Så da kan dere få se hva som kan bli tilbudt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som har logoer osv i EPS format eller AI format?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sverdene i EPS, dette er råmaterialet, så de trenger skrift og logoer fra vacn..

fonten som blir brukt er vag-rounded-bold, bare i tilfellet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at det er endel yngre medlemmer, og vi har endel medlemmer som er med på gøy (deriblandt megselv), samt medlemmer som ikke er hverken pengesterke eller synes at det er greit å betale i masser for "reklameklær". Jeg har et ønske om at ikke dette skal ta helt av, for vi snakker om et profileringsprodukt vi personlig skal betale for, og mener da at en jakke til ca 1000,- spenn er i meste laget.

 

En ting er en hettegenser, t-skjorte, caps, nøkkelringer og kulepenner etc, men hadde vært fint om vi prøvde å holde økonomi, fornuftighet og realitet sammen. Vi ikke spre dårlige vibber, og jakkene er kule, og forslagene er veldig gode, men det blir ikke mange bestillingene om det blir dyrt. Personlig legger jeg grensa på ca 500,-, bikker det over dette, synes jeg vi går over en grense der økonomi blir et større tema enn å ha et enkelt "symbol" som viser at vi er en gjeng med bilintereserte gutter og jenter, som holder til i samme lokallag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at det er endel yngre medlemmer, og vi har endel medlemmer som er med på gøy (deriblandt megselv), samt medlemmer som ikke er hverken pengesterke eller synes at det er greit å betale i masser for "reklameklær". Jeg har et ønske om at ikke dette skal ta helt av, for vi snakker om et profileringsprodukt vi personlig skal betale for, og mener da at en jakke til ca 1000,- spenn er i meste laget.

 

En ting er en hettegenser, t-skjorte, caps, nøkkelringer og kulepenner etc, men hadde vært fint om vi prøvde å holde økonomi, fornuftighet og realitet sammen. Vi ikke spre dårlige vibber, og jakkene er kule, og forslagene er veldig gode, men det blir ikke mange bestillingene om det blir dyrt. Personlig legger jeg grensa på ca 500,-, bikker det over dette, synes jeg vi går over en grense der økonomi blir et større tema enn å ha et enkelt "symbol" som viser at vi er en gjeng med bilintereserte gutter og jenter, som holder til i samme lokallag.

 

Jeg er enig i veldig mye av det du skriver....og en del av dette kommer til å sette begrensninger når det gjelder antall som ønsker å kjøpe.

 

Det enkleste blir å bestille en pakke med jakke, t-skjorte og genser. Grunnen til dette er gjennom samtaler med de som leverer dette så blir prisen billigere både pr. plagg og ikke minst så blir trykkeri kostnadene mindre pr plagg.

 

Alternativt så er det jo mulig å bestille f.eks 20 ekstra gensere og 20 t-skjorter som kan selges utenom.

Da har de som ikke har så veldig mye penger kjøpe en genser eller t-skjorte.

 

Men som du skriver så er det ikke mange som vil ha "reklame klær" og det skjønner jeg godt.

Jeg ønsker heller ikke å ha jakke med hele ryggen av logoer. Derfor ser jeg for meg "reklame" som ikke er alt for sprangende, spesielt ikke på jakken. Genseren og t-skjorten kan ha litt mer "reklame".

 

Håper å få til noen bilder senere i kveld....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor finner jeg den marin alpin jakken på nett? Vil gjerne ha denne uten noe trykk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha : rock :

 

Så kom igjen folkens : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er muligens interisert i en pakke om det ikke blir FOR dyrt (med mindre jeg lærer meg å drite penger i nærmeste fremtid, men heller tvilsom det da.....:P )

 

Rundt 1500,- bør jo gå. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Da har jeg noen forslag liggende og håper jeg får litt konstruktiv skryt eller kritikk.

 

Har prøvd å holde logoer litt diskre og små for å ikke få for mye bling bling : vinke :

 

Dette er kun forslag på en pakke med jakke, hettegenser og t-skjorte.

 

Er åpen for forslag på logoer osv....

jakke-vacn.jpg

hettegenser.jpg

t-skjorte.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns det ser bra ud eg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes dette er veldig bra, men som sagt tidligere, jeg tror prisen for denne pakken vil overstige ethvert budsjett for det gjennomsnittlige medlem her i klubben. Det er også snakk om flere som vil kjøpe både til seg selv og til en evt samboer/kone/mann/barn, og vil da fort ut med ca kr 3000,-.

Uten å blande meg inn i den enkeltes økonomi, mener jeg at det koster for mye, og er redd for at de som ikke har råd til dette vegrer seg for å si sin mening eller føler at dette blir en belastning.

 

Innkjøp av ekstra t-skjorter tror jeg kan bli en "delikat sak", da dette blir et utlegg som sannsynligvis må kjøres på privat initiativ da lokallaget ikke sitter på denslags økonomiske friheter såvidt meg bekjent. Privat innkjøp er ok til videresalg, og salg med evt overskudd bør i tilfelle gå uavkortet til lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller er jeg helt ute å kjøre her? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes dette er veldig bra, men som sagt tidligere, jeg tror prisen for denne pakken vil overstige ethvert budsjett for det gjennomsnittlige medlem her i klubben. Det er også snakk om flere som vil kjøpe både til seg selv og til en evt samboer/kone/mann/barn, og vil da fort ut med ca kr 3000,-.

Uten å blande meg inn i den enkeltes økonomi, mener jeg at det koster for mye, og er redd for at de som ikke har råd til dette vegrer seg for å si sin mening eller føler at dette blir en belastning.

 

Innkjøp av ekstra t-skjorter tror jeg kan bli en "delikat sak", da dette blir et utlegg som sannsynligvis må kjøres på privat initiativ da lokallaget ikke sitter på denslags økonomiske friheter såvidt meg bekjent. Privat innkjøp er ok til videresalg, og salg med evt overskudd bør i tilfelle gå uavkortet til lokallaget.

 

Etter å ha lest innlegget ditt så blir jeg litt usikker på om jeg "gidder" å gjøre dette.

 

Dette hadde jeg gjort ved å bruke min fritid og jeg har familie, hus og hage som tar tid. Men alikevel så ser jeg at jeg kan ha mulighet til å gjøre det. Jeg måtte også ha stilt min økonomi til rådighet for å kunne betale for klærne til leverandør. Rett og slett gjøre noe for felleskapet!

 

Jeg har gjort noe lignende før og vet av erfaring at det å levere ut ting og det å få inn penger er en prosess som har en fellesnevner, og det er TID!!!! : bh : *

Det passer liksom ikke alle å treffe de en plass og levere ut alt samtidig. Noen ønsker å komme hjem til meg for å hente tingene, mens andre ønsker at jeg skal komme og levere.....

Igjen noe som tar TID og tilfeldigvis så er det MIN fritid det da snakkes om: dum :

 

 

Når du skriver at lokallaget ikke har denslags økonomiske friheter til å gjøre ett slikt stunt som dette her så må det gjøres på lokal frivillighet. Og det var det jeg tenkte jeg kunne bidra med!!!

Med andre ord stille min fritid og penger tilgjengelig for at dere kan få noen klær med klubb logo på.

 

Prismessig så kan jeg være enig i at det kan bli vel dyrt for mange. Men med tanke på at jeg skal organisere dette i min fritid så ønsker jeg og gjøre det litt enkelt også for min del.

Selvfølgelig så kan jeg gjøre det slik at det er disse 3 plaggene vi kan bestille så kan de som ønsker det enten velge alle plaggene eller bare 2 plagg, eller noen ønsker kanskje bare hettejakke.

Resultatet vil bli mye mer salg, men også en del ekstra arbeid siden det vil bli mer salg.

Og igjen så er det min fritid det snakkes om her, siden lokallaget ikke har muligheten til dette.

Men hvis dere ønsker å kunne bestille bare 1 eller 2 ting eller kanskje hele pakken, ja da er det den måten vi må gjøre det. Jeg ønsker jo selvfølgelig at flest mulig skal få klær osv.

 

Når det gjelder ett eventuelt overskudd som du nevner og at dette bør tillfalle lokallaget så er jeg både enig og uenig. Enig i at lokallaget får penger, uenig siden det ikke blir overskudd. Grunnen til dette er ganske enkelt at siden jeg har valgt klær med kvalitet som tåler vask etter vask så koster de litt mer, og siden alle snakker om pris så hadde jeg sett for meg at på en totalpakke med jakke, hettegenser og t-skjorte så ble "overskuddet" +/- 50 kroner. Dette hadde jeg tenkt skulle dekke mine utgifter, som telefon, bensin, det å hente varene på posten, det å levere de ut til dere osv osv osv. (Har allerede snakket med leverandøen i over 45 minutt med mobilen)

 

Slik jeg hadde tenkt meg så skulle jeg gjøre dette på min fritid, men jeg har IKKE tenkt å tape penger på dette!!!!!!!!!...........planen er å gå i "break even".

Her må jeg stille mitt navn til disposisjon og betale på forskudd til leverandør, mens i verste tilfelle så kan jeg ende opp med skjegget i postkassen hvis noe uforutsett skulle skje.

 

 

I denne tråden så er det mange som har lyst på klær og det er det jeg har prøvd å hjelpe til med.

Og har tenkt at jeg kanske har "overtatt" hele tråden i det siste, og det har aldri vært meningen å overta tråden fra noen andre. Grunnen til at jeg overtok er at jeg selv kunne tenkt meg noen klær, men det kom liksom ikke noe konkret som var bra nok.

Hvis noen mener at jeg har "stjålet" tråden eller noe så gi beskjed så trekker jeg meg fint tilbake.

 

Lang melding dette her men følte at det var på tide å si noen ord om mine tanker bak dette slik at ingen tror at jeg kommer til å tjene på denne saken.

 

Men igjen...føler noen at jeg har gått vel fort fram og bør trekke meg så har jeg ingen problemer med å gjøre dette. Alt for felleskapet : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha lest innlegget ditt så blir jeg litt usikker på om jeg "gidder" å gjøre dette.

 

Det er ikke poenget å rakke ned på det du ønsker å bidra med.

 

Det jeg ønsker å gi beskjed om er, å ikke overstige en økonomisk forsvarlig kostnad slik at det blir et fåtall som kan være med på bestillingen. Jeg er også redd for at de som ikke har økonomi til dette, ikke vil gi beskjed, men heller holde seg unna, og det er ikke gunstig for fellesskapet.

 

Videre er det for ikke ønskelig at hverken du, jeg eller klubben skal være økonomisk ansvarlig for dette.

 

Dette hadde jeg gjort ved å bruke min fritid og jeg har familie, hus og hage som tar tid. Men alikevel så ser jeg at jeg kan ha mulighet til å gjøre det. Jeg måtte også ha stilt min økonomi til rådighet for å kunne betale for klærne til leverandør. Rett og slett gjøre noe for felleskapet!

 

Jeg har gjort noe lignende før og vet av erfaring at det å levere ut ting og det å få inn penger er en prosess som har en fellesnevner, og det er TID!!!! : bh : *

 

Helt klart tid er en faktor nesten ingen klarer å få nok av idag..

 

Det passer liksom ikke alle å treffe de en plass og levere ut alt samtidig. Noen ønsker å komme hjem til meg for å hente tingene, mens andre ønsker at jeg skal komme og levere.....

Igjen noe som tar TID og tilfeldigvis så er det MIN fritid det da snakkes om: dum :

 

Nok engang, tid er det lite av, men er helt klar over at dette kan la seg gjøre.

 

Når du skriver at lokallaget ikke har denslags økonomiske friheter til å gjøre ett slikt stunt som dette her så må det gjøres på lokal frivillighet. Og det var det jeg tenkte jeg kunne bidra med!!!

Med andre ord stille min fritid og penger tilgjengelig for at dere kan få noen klær med klubb logo på.

 

Tror ikke det er aktuelt å forhåndsbetale klær til folk som bestiller, av hensyn til deg, meg og klubbens medlemmer generelt, så anbefaler jeg ikke at det blir lagt ut penger såfremt det ikke er penger du har råd til å tape.. Det har enkelte ganger en tendens til at ønsket "vil ha" er større enn muligheten til "å betale", tror selvfølgelig ikke at dette gjelder her, men det er nå engang sånn i dagens samfunn, at iblandt så skjer ting økonomisk.

 

Prismessig så kan jeg være enig i at det kan bli vel dyrt for mange. Men med tanke på at jeg skal organisere dette i min fritid så ønsker jeg og gjøre det litt enkelt også for min del.

Selvfølgelig så kan jeg gjøre det slik at det er disse 3 plaggene vi kan bestille så kan de som ønsker det enten velge alle plaggene eller bare 2 plagg, eller noen ønsker kanskje bare hettejakke.

Resultatet vil bli mye mer salg, men også en del ekstra arbeid siden det vil bli mer salg.

Og igjen så er det min fritid det snakkes om her, siden lokallaget ikke har muligheten til dette.

Men hvis dere ønsker å kunne bestille bare 1 eller 2 ting eller kanskje hele pakken, ja da er det den måten vi må gjøre det. Jeg ønsker jo selvfølgelig at flest mulig skal få klær osv.

 

Det er akkurat dette som er hele essensen i min sak. Det er ikke ønskelig at man skal sette medlemmene i en slik posisjon at det er kr 1500,- +, eller ingenting.

Det bør være rom for at en som bare har lyst på ei t-skjorte skal få muligheten for det, og den som vil ha full pakke, skal selvfølgelig få det. Om dette vil ta så forferdelig mye lengre tid, er vel noe usikkert, men dette vet du nok mer om enn meg.

 

Når det gjelder ett eventuelt overskudd som du nevner og at dette bør tillfalle lokallaget så er jeg både enig og uenig. Enig i at lokallaget får penger, uenig siden det ikke blir overskudd. Grunnen til dette er ganske enkelt at siden jeg har valgt klær med kvalitet som tåler vask etter vask så koster de litt mer, og siden alle snakker om pris så hadde jeg sett for meg at på en totalpakke med jakke, hettegenser og t-skjorte så ble "overskuddet" +/- 50 kroner. Dette hadde jeg tenkt skulle dekke mine utgifter, som telefon, bensin, det å hente varene på posten, det å levere de ut til dere osv osv osv. (Har allerede snakket med leverandøen i over 45 minutt med mobilen)

Er fullstendig klar over at dette kan mistolkes kraftig. Her er det ikke en 50-lapp det er snakk om, men det kan finnes folk som kan se sitt snitt i å kjøpe inn billige plagg og selge dem med kraftig fortjeneste. Sett foreksempel at det var ett medlem her som fikk muligheten til å fikse dette på jobben og betalte 30 kr pr plagg inkl trykk, og solgte dette til 150 kr pr stk, og putta alle pengene i egen lomme. Jantelov eller ei, jeg synes ikke det er kult. Dette er noe som bør være dugnadsbasert til alles beste, og om noen ikke ønsker dette, så bør de heller ikke stille. Dette er det store å hele når man driver med klubbarbeid, enten det er korps, speideren eller VACN. Har vært aktiv med i mange slike. og er det enda med korps, og fellesnevneren er kr 0,- i kompensasjon, dette pga at det er til fellesskapets beste.

 

Slik jeg hadde tenkt meg så skulle jeg gjøre dette på min fritid, men jeg har IKKE tenkt å tape penger på dette!!!!!!!!!...........planen er å gå i "break even".

Det er helt ok..

 

Her må jeg stille mitt navn til disposisjon og betale på forskudd til leverandør, mens i verste tilfelle så kan jeg ende opp med skjegget i postkassen hvis noe uforutsett skulle skje.

 

Her igjen må det finnes en safe metode for å unngå nettopp dette. Der har jeg sett metoder som er bortimot bombesikre. Forskuddsbetaling, og med en gitt betalingsfrist, når pengene er innbetalt for bestilte varer, går ordren over til trykkeriet.

 

 

I denne tråden så er det mange som har lyst på klær og det er det jeg har prøvd å hjelpe til med.

Og har tenkt at jeg kanske har "overtatt" hele tråden i det siste, og det har aldri vært meningen å overta tråden fra noen andre. Grunnen til at jeg overtok er at jeg selv kunne tenkt meg noen klær, men det kom liksom ikke noe konkret som var bra nok.

Hvis noen mener at jeg har "stjålet" tråden eller noe så gi beskjed så trekker jeg meg fint tilbake.

 

Det har blitt mange ønsker om klær, og det er jo kjekt. Om det skal være klær som skal brukes i alle anledninger, eller at det skal være et plagg man kan tre over hodet når man skal på treff, er nok en diskusjon som blir lang og bred.

Derfor var utgangspunktet en hettegenser, men valget var på logo. Nå har det kommet mange andre klær man kan velge i, og det er jo bra, men det drar fokuset vekk fra logoen.

Når logoen er i boks, kan man bruke logoen på alt fra nøkkelringer til kjeledresser, og kanskje streamere for å ha i bakruta på bilen??

 

Lang melding dette her men følte at det var på tide å si noen ord om mine tanker bak dette slik at ingen tror at jeg kommer til å tjene på denne saken.

 

Helt greit, men ønsker ikke at mine innlegg skal missforstås på noe vis her, hverken når det gjelder økonomi eller opplegg generelt.

 

Men igjen...føler noen at jeg har gått vel fort fram og bør trekke meg så har jeg ingen problemer med å gjøre dette. Alt for felleskapet : vinke :

 

Dette er vel egentlig ikke noe tema, da alle forslag som har kommet, er veldig bra forslag.

Men om det er denne logoen som blir endelig er vel usikkert enda, da iallefall jeg venter på flere logo-forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pjuuhhhh!!! Her va det mye lesestoff på ein gong...(får faen ikje gjort jobben min.)

 

Eg e jaffal klar for ein hettegenser te å ha på treff o.l

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden klærne ser ut til å bli det miste problemet.

 

Så er det logoen som jeg tror blir utfordringen.

 

Her er mitt forslag og håper at andre kan komme med forslag.

Så snart vi får den på plass så kan jeg sende en forespørsel på pris innkludert trykking og porto.

 

Så får vi se hvordan prisene blir og hvordan responsen her på forumet.

forslag-logo.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. enten så har jeg blitt komplett sveiseblind, ellers så har vi to tenkt i samme bane.. Denne logoen minner vitterlig om den som er postet på side 3.. men men.. :confused:

 

Dessuten hadde vært greit om det sto at vi tilhørte VW Audi-Club Norwegen også.. så de ikke tror vi tilhører Stavanger Fekteklubb, om det finnes noe sånt.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var mye fremm og tilbake i denne tråden nå. Så da får jeg vel hive meg på og forvirre litt jeg og.

 

Jeg syns personlig at den jakken til 850 kroner pluss vil bli altfor dyr. Jeg hadde sett for meg en flees jakke, eventuelt en wind stopper flees med trykk på. Disse er gode og ha på og er etter hva jeg forstår billige...

 

Hettegenser og t-skjorte ser det ut som de fleste er enige med tanke på pris, så det er jakken som er casen her.

 

Ser at ett av ankepunktene til kenneth på å kjøpe en dyr jakke er at den skal holde bedre i vask osv. Men da lurer jeg på. Hvor ofte vasker du egentlig en jakke??? Kan ikke si at jeg vasker mine hver 14 dag, men det er kanskje meg. Jeg har blant annet en flees jakke som jeg fikk av fjetland når jeg kjøpte bil der. Det er helt garantert noe billig greier med enkelt trykk på. Den har jeg vaska mange ganger, og ser enda like bra ut... Bare en idee...

 

Så var det fortjeneste og litt sånn som ble nevnt. Jeg mener ALT overskudd skal gå til klubben. Er veldig enig i det øyvind sier at alt som blir gjort i en klubb er på dugnads basis. Bare min mening igjenn.

 

Og så til det som jeg har forstått er noe av det viktigste. Jeg er vel ikke den beste i å komentere logoen da jeg helt garantert ikke kan lage en bedre, men jeg kan da komme med innspill. Jeg syns det siste forslager ser litt rart ut jeg. Litt for simpelt. Og så syns jeg det er alt for mye hvitt i det. Hva med å skrive stavanger lokallag i hvit i stede for å ha hvit ramme rundt skriften. Tror det hadde sett mye tøffere ut... Ikke meningen å disse noens arbeid her, men dette er min mening...

 

Vil og helt på slutten her si at jeg er veldig klar for å kjøpe lokallags klær og syns ideen er bra. Men kun om økonomien ikke blir helt vill. Er selv student og har ikke sjans å kjøpe "reklame" jakke til 1000 kroner. Kunne selv tenkt meg en hettegenser og en flees jakke hvis det blir aktuelt...

 

Edit: Syns denne logoen er meget bra jeg da!

untitled.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. enten så har jeg blitt komplett sveiseblind, ellers så har vi to tenkt i samme bane.. Denne logoen minner vitterlig om den som er postet på side 3.. men men.. :confused:

 

Dessuten hadde vært greit om det sto at vi tilhørte VW Audi-Club Norwegen også.. så de ikke tror vi tilhører Stavanger Fekteklubb, om det finnes noe sånt.. : rolleyes

 

Du er ikke sveiseblind....;)

 

Det er samme logo men med en ramme rundt. Syntes det så litt mer gjennomført ut.

(men det er jo min mening da:rolleye: )

 

Grunnen til at det ikke står VW Audi-Club Norwegen er at den logoen står på venste bryst (som er på samme siden som hjertet...hehe), mens tanken med den logoen jeg lagde er at den skal stå på armen.

Med andre ord så ser alle at du er medlem av kubben mens logoen på armen viser hvilket lokallag du er med i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I svarte....idet jeg skulle legge inn mine logoforslag klikket hele sulamitten og nå finner jeg dem ikke igjen: klø :

Skal prøve og finne dem og slenge dem ut i løpet av morgendagen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns personlig at den jakken til 850 kroner pluss vil bli altfor dyr. Jeg hadde sett for meg en flees jakke, eventuelt en wind stopper flees med trykk på. Disse er gode og ha på og er etter hva jeg forstår billige...

 

Hettegenser og t-skjorte ser det ut som de fleste er enige med tanke på pris, så det er jakken som er casen her.

 

Ser at ett av ankepunktene til kenneth på å kjøpe en dyr jakke er at den skal holde bedre i vask osv. Men da lurer jeg på. Hvor ofte vasker du egentlig en jakke??? Kan ikke si at jeg vasker mine hver 14 dag, men det er kanskje meg. Jeg har blant annet en flees jakke som jeg fikk av fjetland når jeg kjøpte bil der. Det er helt garantert noe billig greier med enkelt trykk på. Den har jeg vaska mange ganger, og ser enda like bra ut... Bare en idee...

 

Så var det fortjeneste og litt sånn som ble nevnt. Jeg mener ALT overskudd skal gå til klubben. Er veldig enig i det øyvind sier at alt som blir gjort i en klubb er på dugnads basis. Bare min mening igjenn.

 

Og så til det som jeg har forstått er noe av det viktigste. Jeg er vel ikke den beste i å komentere logoen da jeg helt garantert ikke kan lage en bedre, men jeg kan da komme med innspill. Jeg syns det siste forslager ser litt rart ut jeg. Litt for simpelt. Og så syns jeg det er alt for mye hvitt i det. Hva med å skrive stavanger lokallag i hvit i stede for å ha hvit ramme rundt skriften. Tror det hadde sett mye tøffere ut... Ikke meningen å disse noens arbeid her, men dette er min mening...

 

Vil og helt på slutten her si at jeg er veldig klar for å kjøpe lokallags klær og syns ideen er bra. Men kun om økonomien ikke blir helt vill. Er selv student og har ikke sjans å kjøpe "reklame" jakke til 1000 kroner. Kunne selv tenkt meg en hettegenser og en flees jakke hvis det blir aktuelt...

 

Edit: Syns denne logoen er meget bra jeg da!

 

Denne logoen er jo egentlig helt lik den jeg har foreslått bortsett fra at denne har en ramme rundt, som jeg igjen mener gir en litt mer helhetlig logo.

 

Du skriver at logoen er meget bra, men jeg mener den er litt for stor siden dette er en "reklamejakke". Denne løsningen er litt diskre og gjør at jakken ikke får reklame preg og gjør det lettere å kunne bruke den til hverdag og ikke bare til treff. Slik jakken er designet med logoer osv gjør at alle kan se hvem du tilhører uten at det står på "hele ryggen".

 

Når det gjelder eventuelt overskudd så vil det ikke bli overskudd. Meningen her er å kjøpe skikkelige klær som holder lenge og som er av god kvalitet. For å holde prisene nede så blir de solgt videre for kostpris + noen få kroner for å dekke kostnader som den som tar seg av dette. Er ikke rett at den som frivillig tar seg på dette oppdraget skal sitte igjen med utgifter som ikke blir dekket. Tenker da på telefon utgifter, bensin osv : bh :

 

Det er mine meninger : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I svarte....idet jeg skulle legge inn mine logoforslag klikket hele sulamitten og nå finner jeg dem ikke igjen: klø :

Skal prøve og finne dem og slenge dem ut i løpet av morgendagen..

 

de svirrer nok ute i saiberspeis en plass.. let og du finner!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt enig med Kenneth med logoplasseringer og størrelser, men jeg likte bedre logoen uten ramme rundt! Jeg er også for en kvalitetsjakke og syns den blå var helt KONGE! Jeg er ikke fan av fleece, da dette ikke egner seg veldig bra i regn! Men det regner jo aldri her, så det går vel bra...: rolleyes

 

Nå har det seg sånn at man er ikke nødt til å kjøpe jakken visst man syns den blir for dyr! Da kan man heller kjøpe en t-skjorte eller en jumper, så blir "alle" fornøyd!:)

 

For meg er det viktig at det er kvalitet! Blir dette forandret og folk finner ut at dem vil heller kjøpe billige klær å trykke på så er jeg ikke interessert lengre!

 

Når det gjelder utgiftene til Kenneth for at han gidder å gjøre alt dette, så betaler jeg lett 10-20 kroner ekstra for at han skal få dekket dette!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder utgiftene til Kenneth for at han gidder å gjøre alt dette, så betaler jeg lett 10-20 kroner ekstra for at han skal få dekket dette!:)

 

Det gjør jeg også uten problemer....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.