Anbefalte innlegg

Heilt enige. Syns at dårr va mange bra forslag her og konne godt tenka meg å kjøpa viss det blir någe av. For di som klage på økonomien så kan di jo ønska seg te jul:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, la oss ta d som en julepresang til oss selv!!!!! :D En fantastisk god unnskjyldning for å handle ei jakke eller noe syns jeg.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke noe interesse for å få våres egen lokallags genser eller noe lenger? Eventuelt er det mulig for meg å lage min egen genser. Hehe.. Får vell ikke noe pes for d??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig klar for genser jeg iallefall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var kul den, flaks at det var flere farge alternativ og...;) Litt kult å ha navnet sitt under og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

andre som er intr.???? skal forhøre meg litt ang genseren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hørte jeg meg raskt rundt og det er ikek noe problem å få bestilt disse genserene til vårt lokallag også hvis noen er intr. Prisen vil bli 450,- pr. genser. Genseren vil bli like de som er i linken, med navn, endret lokallgsnavn. Hvis noen er intr kan de jo gjerne si ifrå innen neste uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha... muligens to stykk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg å må slenge meg på dette her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mr Roulund, hva har du kommet fram til?

Ettersom du er så godt igang, prisen er ok, og motivet på genseren er upåklagelig, ser jeg ingen problemer med at du bare kan fortsette denne bestillingen.

 

Skulle du ha behov for støtte/hjelp, er det bare å sende en PM til meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mr Roulund, hva har du kommet fram til?

Ettersom du er så godt igang, prisen er ok, og motivet på genseren er upåklagelig, ser jeg ingen problemer med at du bare kan fortsette denne bestillingen.

 

Skulle du ha behov for støtte/hjelp, er det bare å sende en PM til meg.

 

Godt igang ja. Hehe.. Det vil snart komme en bestillingstråd med bilder og info om hvordan vi gjør det. Innen imorgen håper jeg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kommet noen bestillingstråd her eller?? ønsker å handle meg 2 stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har desverre ikke det enda. Venter enda på mer info. Det vil komme med en gang jeg får vite noe mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg ikke får tak i han som skulle fikse dette for oss har jeg tatt på meg jobben på egenhånd. Er nå i kontakt med flere firmaer rundt i landet slik at vi kan få dette rimligst mulig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg ikke får tak i han som skulle fikse dette for oss har jeg tatt på meg jobben på egenhånd. Er nå i kontakt med flere firmaer rundt i landet slik at vi kan få dette rimligst mulig.

 

 

Bra jobba!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at noen tar initiativ. Blir nok klær på meg og ja! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg ikke får tak i han som skulle fikse dette for oss har jeg tatt på meg jobben på egenhånd. Er nå i kontakt med flere firmaer rundt i landet slik at vi kan få dette rimligst mulig.

 

 

Du e jo greie kjell.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.