Vestfold: Lokallagstreff 5. juli

Anbefalte innlegg

Hei på dere! : vinke :

 

Selv om jeg er relativt ferskt medlem og nokså ukjent for de fleste er jeg frekk nok til å starte tråd om treffet til neste torsdag. Ja, jeg har faktisk tenkt å stille opp denne gangen - ikke bare har jeg fri fra jobb (slik som seilende arbeidskollega Kenneth også har), men det hadde i tillegg vært hyggelig å tatt en siste titt på flere av dere før jeg pakker sakene og emigrerer til Drammen lokallag.

 

Men - er det mulig å kunne gjøre noe annet enn å sitte inne på Peppe's?

Da forrige treff var lagt på en dag både Kenneth og jeg kom hjem fra sjøen (hvor mye energi har man da...) orket rett og slett ingen av oss å møte opp hos Kepler for litt "stell"... :o

Nå vet jeg jo at Ben nettopp har blitt småbarnspappa, og naturlig nok er fokuset et helt annet sted enn på bil :D

 

Derfor sparker jeg ballen videre og lurer på om det er noen i lokallaget som har forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ben er vel 'litt' opptatt med mini-Ben, men det går selvfølgelig an å sitte UTE på Peppes i stedet? :D

Vi snakket vel såvidt på Kepler om å treffes et annet sted enn Peppes for en slags sommeravslutning, men ingen meldte seg.. Noen som har andre forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Folkens!

 

Målet ER å treffes på go cart banen lørdag 27 juli, der møter vi telemark lokallag for litt ivrig bane kjøring.. Når dette er over er det avgårde til hagefest (sted ikke bestemt enda), for så å okkupere peppes utover kvelden..

 

Skal ringe go cart banen så fort jeg får baby hjem fra sykehuset.. (idag eller imorgen)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men torsdag førskommende da? Tipper pizzagjengen har gått sulten lenge nok nå.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som vil møtes på peppes gjør det.. :)

Jeg har desverre litt for mye på tallerken de neste 2 ukene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Skjønner det! :D

Flere enn undertegnede, konemor og martin som kommer, så kan jeg gjerne fikse bord der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar gjerne en beta på peppes... jeg er forsåvidt med på det meste!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg får det til hvis ikke den siste valpen blir hentet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår 12Juli Gocart banen andebu klokken 18.00. Jeg tar med meg folk fra telemark.

 

Kombinerer det med lokallagsmøte deres .

 

Høres det ok ut?

 

Sitat Andebu gocart bane;

Lengde: 1027m

Bredde: 8-9m

Kerbs: Røde og hvite etter FIA/CIK reglene

GPS: N 59° 19.800' E 10° 08.000'

Tidtaking: AMB Orbit 3

Magnetstriper: 3 stk Ved utkjøring av depot passeres to striper før den som ligger ca 10m etter passering av start/mål

Kiosk/Kafeteria: Åpent mandag, onsdag og lørdag såfremt vi har kioskpersonell tilgjengelig

Toalett: Egen wc brakke for damer og herrer

Handicap toalett: I kafeteriabygget, inngang ved toalettbrakken

Dusj: Kun ved nasjonale løp er dusj tilgjengelig

 

Tider åpent for vanlige folk;

Tidskjema: Sommer (Tider det er mulig å leie banen)

Tirsdager fra 1500-2000 (1400 - 2100)

Torsdager fra 1500-2000 (0900 - 2100)

Fredager fra 1500-2000 (0900 - 2100)

Lørdager fra 1400-2000 Stor pågang ring for info

 

ref; http://nafgokartvestfold.no/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på Peppes torsdag jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både torsdag 12. juli (egentlig jobb, men skal på festival) og lørdag 28. juli (overtagelse rekkehus) utgår for min del med høye kneløft. Torsdag 5. juli er som sagt siste gang med Vestfold-laget, før jeg flytter til Drammen...

 

BTW: Er det noen som skal på treffet til torsdag som kunne tenke seg å hjelpe meg med justering av coiloversene bak? Skulle ha fått den litt opp igjen, da den er svææært lav bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyller 40(!) 12, men det er jo i og for seg en vanlig torsdag, så det er ikke umulig hvis været er bra..

5. blir det pizza uansett, så vi finner sikkert en som kan hjelpe til med justering bak hvis du har med justeringsverktøyet, Gry! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyller 40(!) 12, men det er jo i og for seg en vanlig torsdag, så det er ikke umulig hvis været er bra..

5. blir det pizza uansett, så vi finner sikkert en som kan hjelpe til med justering bak hvis du har med justeringsverktøyet, Gry! :D

 

Glimrende :) Må bare sørge for at BS Bildeler får ut finger'n og finner "the missing part" for meg innen treffet...

Noe jeg nettopp har fått beskjed om må kjøpes utenom? : klø : Får ta meg en tur på Biltema for anskaffelse av stor skiftenøkkel... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dette aner jeg ikke hvordan ser ut, faktisk! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...men pizza og juging blir det på torsdag åkkesom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med til torsdag om det blir bra med respons herfra. Hvor mange er vi ? Meg og sjaføren( kjæresten) kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser vel ut til at vi blir en 8-10 stykker om alle som sier de skal komme dukker opp.

 

BE skulle bestille bord tror jeg.. vi snakka i hvertfall om det herom dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jenter...jeg kommer !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørers bra ut. Hadde vært supert om folk dukket opp:) Stå utenfor peppes og beundre hverandres biler :) Alltid like kos det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar nok turen om været er fint og bilen starter ! Håper bare at jeg ikke blir mobbet igjen som jeg gjorde når jeg besøkte dere på kelber bilpleie :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt dere stiller mannsterke for jeg trenger hjelp med den ene coilovers'en bak... hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på å ta en tur da jeg er hjemme på "ferie" dersom det ikke er noe jobbing :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar nok turen om været er fint og bilen starter ! Håper bare at jeg ikke blir mobbet igjen som jeg gjorde når jeg besøkte dere på kelber bilpleie :P

 

Mobbet?! : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir jo knækanes! Tenkte jeg skulle lure med setetrekket også, men ho jobber, så det får bli en annen gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mobbet?! : eek :

 

 

Sikkert bare fordi han ikke ville ha pizza! Men denne gangen skal han vel ha litt mat?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.