Vestfold: Lokallagstreff 5. juli

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt bord til 14pers (er aldri problem å utvide..) kl 19 på Peppes i Tønsberg. Det står nok på navnet mitt da damen i Oslo måtte ha det på en person.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres veldig bra ut, får håpe vi må utvide bordet da:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert bare fordi han ikke ville ha pizza! Men denne gangen skal han vel ha litt mat?!

jeg er fult klar for pizza jeg ! Har vell igrunn ikke noe valg, blir vell mobbet igjen om jeg ikke spiser :P

 

 

Jeg kommer så sant dynamoen kommer imorgen. Og det skal den gjøre. Så da blir det full fart med skruing når jeg er hjemme fra jobb så full fart til vestfold !

 

Er nok for dumt og ankomme møte hos dere nok en gang uten audièn gitt:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer jeg oxo, så klart... er jo en måned siden sist jeg spiste...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole og jeg tar oss en langtur. Så får vi utvidet lokallagskontaktflata ytterligere:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole og jeg tar oss en langtur. Så får vi utvidet lokallagskontaktflata ytterligere:).

 

Jepp, jeg har klart å okkupere vaskeriet på ett tidligere tidspunkt i morgen : rock :

 

Så jeg er med : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir jo knækanes! Tenkte jeg skulle lure med setetrekket også, men ho jobber, så det får bli en annen gang.

 

S e t e t r e k k e t ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S e t e t r e k k e t ?

 

 

Det beste er at hu lyder navnet :klapp::glad:: haha :

 

Ser ut til at det blit ille folksomt i morra! Blir morro! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig morsomt at folk vil møte opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel ikke se bort ifra at jeg tar en liten pause fra min flotte lille sønn og tar en pizzabit, får kutte ned litt på skrytinga og juginga så det ikke tar så altfor lang tid for min del..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel ikke se bort ifra at jeg tar en liten pause fra min flotte lille sønn og tar en pizzabit, får kutte ned litt på skrytinga og juginga så det ikke tar så altfor lang tid for min del..

 

Hadde vært fint med hvertfall ett fjes jeg har møtt tidligere :) Og ta med bilder av avleggeren, så kan du jo skryte om han?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vakent til folksomt det skulle bli da! Jaja, får håpe været tar seg litt opp!

 

Gry, du tar med værktøy?! Så kan vi få bytta radiatoren min mens vi er igang : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jøjje så mange lokale helter, kansje jeg skal ta en tur bort og se hva alt oppstyret er omm også da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å komme..

Knall hyggelig gjeng å spise pizza sammens med og praten går løst etterhvert, selv for de som ikke har vært med tidligere..

 

Ben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dynamoen min ligger da selfølgelig på stokke omlastningssentral som den gjorde igår også... så rart jeg ikke har fått den...

 

Så blir igrunn passe uaktuelt for min del og komme på en 250cc firehjuling helt til larvik.... selv om den gjør 110km/t på hvite skilt.....

 

Så dere får kose dere ! Kommmer sterkere tilbake !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel ikke noe nytt at posten i Norge er tregt. Bestiller selv ett og annet og gjerne fra utlandet, gjerne express. Det kommer fort til Norge, men deretter......

Er det ingen andre fra Larvik som kommer på møte ikveld som kunne plukket deg opp ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel ikke noe nytt at posten i Norge er tregt. Bestiller selv ett og annet og gjerne fra utlandet, gjerne express. Det kommer fort til Norge, men deretter......

Er det ingen andre fra Larvik som kommer på møte ikveld som kunne plukket deg opp ?

 

Holder til i Porsgrunn jeg.... ingen fra porsgrunn som jeg veit som skal værtfall.... og som sagt, og kjøre firehjuling fra porsgrunn til møtet på e18 er passe uaktuelt:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det ikke møte på meg alikevell. Fikk krise innkalling til barnevakt. Så fikk desverre ikke kommet:( ser framtil 12.juli :D hva skjedde på treffet? bare koselig pizza snakk ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når ble det plutselig snakk om 12 Juli??

Når vi var på kepler snakket vi om 27 Juli.. Stor forskjell..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ben: ta en prat med Lars Erik, for dere har skrivi hver deres dato ang gocart...

 

Hyggelig treff i dag, må vel være oppmøte rekord på peppes hverfall, og masse juging og bilsnakk... Og hyggelig med besøk fra Follo selvom de satt helt i andre enden av bordene: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

12juli var jo gocart kjøring? eller er alt byttet på ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann. Forstår det ble litt spørsmål her nå. Gjør det kortest mulig, Jeg kom med et forslag til dere og flytte deres lokallagsmøte som var idag til 12 juli og flytte det til andebu gocart. Så hadde jeg tatt med meg telemark lokallag sitt månedlige møte ditt og vi kunne tatt det seriøse først også etter vise dere at telemark er best i go-cart kjøring:p

 

Den andre planlagte datoen er egentlig bare og få lagt ut tråd ang. på. Jeg kan desverre ikke for den tiden er det 99% sikkert at jeg er i utlandet og sveiser plastrør.

 

Håper dere hadde det knakanes godt idag ! Godt og høre at det var godt oppmøte ! Håper at vi kan se fram til august møtet og kanksje sette nå at vi tar det felles?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for i aften, folkens! Folksomt gitt :)

 

Jaggu ble det ikke litt juging og skrønehistorier i dag

- Big Ben, det ble vel lite pizza på deg?

- skrønehistorier (bilsjuke sådan) fra diverse treff : eek :

- detaljbeskrivelse av vogna til Kongene av Campingplassen - den gleder jeg meg virkelig til å se! Hva med å utvide med et gjesterom til treffet i begynnelsen av september? Er så ugreit å bo i telt, tenk på gikta mi i det rå høstværet! ...hehe

- besøk langtveisfra, og de satt langt unna også - men kanskje man får hilse nærmere på de en annen gang?

 

...kvelden ble avsluttet med veldig god hjelp på coiloversene mine borte på Barkåker :D Neste gang (?) håper nok både Dag og jeg at det er flere som står og ser på... thihi :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

... Og hyggelig med besøk fra Follo selvom de satt helt i andre enden av bordene: klø :

 

Hæ?? Det var da du som satt i den andre enden, Thomas! :D

 

Jepp, dette var veldig hyggelig, og så vidt jeg kunne telle, var vi vel på et tidspunkt oppe i rundt 16-17 pers? Kommende nytt medlem medregnet. : ja :

 

Gry: Ja, jeg fikk 'kommentar' fra den bedre halvdelen på at jeg ikke hjalp til mer, men NOEN måtte jo stå for kvalitetssikring og arbeidsledelse også! :D

 

Trivelig å se at såpass mange møtte opp, og vi skal vel være relativt glad for at det ikke ble en repetisjon av fjoråret, i hvertfall for trappa på Havariets del.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knakanes flott samling! Slike vil vi ha flere av :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.