Vestfold: Lokallagstreff 5. juli

Anbefalte innlegg

Gry: Ja, jeg fikk 'kommentar' fra den bedre halvdelen på at jeg ikke hjalp til mer, men NOEN måtte jo stå for kvalitetssikring og arbeidsledelse også! :D

 

Overoppsyn og veiledning er noe du kan, Bjørn Eirik :D Hilse så mye til førstedamen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trivelig å se at såpass mange møtte opp, og vi skal vel være relativt glad for at det ikke ble en repetisjon av fjoråret, i hvertfall for trappa på Havariets del.. ;)

 

Den skjønte jeg ikke helt?? :nana::rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den skjønte jeg ikke helt?? :nana::rolleye:

 

Mulig du var så full at du ikke husker??: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gry: Du må jo legge ut noen av bildene du tok den kvelden, så kanskje folk ser at vi er en bra gjeng: klø : , så kanskje det kommer fler medlemmer på videre møter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mobil-bildene sier vel sitt. Fungerer også som fotobevis på besøk langveisfra :)

Vestfoldtreff1.jpg

Vestfoldtreff2.jpg

Vestfoldtreff3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hyggelig å få være med på lokalagstreffet deres, bare synd vi måtte reise så tidlig... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hyggelig å få være med på lokalagstreffet deres, bare synd vi måtte reise så tidlig... :)

 

Og selv om avreisen var tidlig så var det likevel for seint. Møtte for seint på jobb, men jeg var føre var: Passa på å "bestikke" kollegaen på skiftet før meg med medbrakt is og kaff - da var han bare blid, gitt:D.

 

Helt klart meget hyggelig lokallagsmøte. Alltid trivelig å besøke andre steder! Skal vi prøve Agder neste gang;)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å utvide med et gjesterom til treffet i begynnelsen av september? Er så ugreit å bo i telt, tenk på gikta mi i det rå høstværet! ...hehe

 

: flau : Om du lover og ikke ta med typen, skal jeg holde av plass i dobbeltsenga... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: flau : Om du lover og ikke ta med typen, skal jeg holde av plass i dobbeltsenga... :rolleye:

 

Skakke ha noen rare lyder fra andre enden av vogna når jeg skal sove for å bli utvilt til å kave i sanda:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møkk.. ekke lett å være uten bil gitt :|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møkk.. ekke lett å være uten bil gitt :|

 

Har du endelig fått solgt A4'n ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å stakkars Andreas.. Ser ut som at 'erstatningen' er en skikkelig pinglete greie.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: flau : Om du lover og ikke ta med typen, skal jeg holde av plass i dobbeltsenga... :rolleye:

 

Type?!? Hvor?

 

...takk for "tilbudet", Dag, meeen tror jeg står over :P Hva med om jeg tar med meg hengekøye? : klø :

 

Skakke ha noen rare lyder fra andre enden av vogna når jeg skal sove for å bli utvilt til å kave i sanda:nana:

 

Å, snorker Dag? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du endelig fått solgt A4'n ?

 

Jada... stod vemodig å så på når den forlot Vestfold :| Men som Bjørn Eirik sier så har jeg handlet ny, så får trøste meg med det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trivelig å se at såpass mange møtte opp, og vi skal vel være relativt glad for at det ikke ble en repetisjon av fjoråret, i hvertfall for trappa på Havariets del.. ;)

 

Fortell!! Det er min onkel som driver Havariet serru..

 

Så ut som dere hadde det artig ihvertfall.. Synd jeg ikke kunne komme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ooops.. :D

Havariet? Det vet jeg ikkenoe om!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Havariet??

 

Kan ikke si jeg kjenner til det navnet... har jeg vært der : klø ::rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.