#1 Skrevet Juni 28, 2007 Hei på dere! Selv om jeg er relativt ferskt medlem og nokså ukjent for de fleste er jeg frekk nok til å starte tråd om treffet til neste torsdag. Ja, jeg har faktisk tenkt å stille opp denne gangen - ikke bare har jeg fri fra jobb (slik som seilende arbeidskollega Kenneth også har), men det hadde i tillegg vært hyggelig å tatt en siste titt på flere av dere før jeg pakker sakene og emigrerer til Drammen lokallag. Men - er det mulig å kunne gjøre noe annet enn å sitte inne på Peppe's? Da forrige treff var lagt på en dag både Kenneth og jeg kom hjem fra sjøen (hvor mye energi har man da...) orket rett og slett ingen av oss å møte opp hos Kepler for litt "stell"... Nå vet jeg jo at Ben nettopp har blitt småbarnspappa, og naturlig nok er fokuset et helt annet sted enn på bil Derfor sparker jeg ballen videre og lurer på om det er noen i lokallaget som har forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2007 Ben er vel 'litt' opptatt med mini-Ben, men det går selvfølgelig an å sitte UTE på Peppes i stedet? Vi snakket vel såvidt på Kepler om å treffes et annet sted enn Peppes for en slags sommeravslutning, men ingen meldte seg.. Noen som har andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2007 Hei Folkens! Målet ER å treffes på go cart banen lørdag 27 juli, der møter vi telemark lokallag for litt ivrig bane kjøring.. Når dette er over er det avgårde til hagefest (sted ikke bestemt enda), for så å okkupere peppes utover kvelden.. Skal ringe go cart banen så fort jeg får baby hjem fra sykehuset.. (idag eller imorgen).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2007 Men torsdag førskommende da? Tipper pizzagjengen har gått sulten lenge nok nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2007 De som vil møtes på peppes gjør det.. Jeg har desverre litt for mye på tallerken de neste 2 ukene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2007 Hehe.. Skjønner det! Flere enn undertegnede, konemor og martin som kommer, så kan jeg gjerne fikse bord der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2007 Jeg tar gjerne en beta på peppes... jeg er forsåvidt med på det meste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2007 Mulig jeg får det til hvis ikke den siste valpen blir hentet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2007 Foreslår 12Juli Gocart banen andebu klokken 18.00. Jeg tar med meg folk fra telemark. Kombinerer det med lokallagsmøte deres . Høres det ok ut? Sitat Andebu gocart bane; Lengde: 1027m Bredde: 8-9m Kerbs: Røde og hvite etter FIA/CIK reglene GPS: N 59° 19.800' E 10° 08.000' Tidtaking: AMB Orbit 3 Magnetstriper: 3 stk Ved utkjøring av depot passeres to striper før den som ligger ca 10m etter passering av start/mål Kiosk/Kafeteria: Åpent mandag, onsdag og lørdag såfremt vi har kioskpersonell tilgjengelig Toalett: Egen wc brakke for damer og herrer Handicap toalett: I kafeteriabygget, inngang ved toalettbrakken Dusj: Kun ved nasjonale løp er dusj tilgjengelig Tider åpent for vanlige folk; Tidskjema: Sommer (Tider det er mulig å leie banen) Tirsdager fra 1500-2000 (1400 - 2100) Torsdager fra 1500-2000 (0900 - 2100) Fredager fra 1500-2000 (0900 - 2100) Lørdager fra 1400-2000 Stor pågang ring for info ref; http://nafgokartvestfold.no/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2007 Er med på Peppes torsdag jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 2, 2007 Både torsdag 12. juli (egentlig jobb, men skal på festival) og lørdag 28. juli (overtagelse rekkehus) utgår for min del med høye kneløft. Torsdag 5. juli er som sagt siste gang med Vestfold-laget, før jeg flytter til Drammen... BTW: Er det noen som skal på treffet til torsdag som kunne tenke seg å hjelpe meg med justering av coiloversene bak? Skulle ha fått den litt opp igjen, da den er svææært lav bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 3, 2007 Fyller 40(!) 12, men det er jo i og for seg en vanlig torsdag, så det er ikke umulig hvis været er bra.. 5. blir det pizza uansett, så vi finner sikkert en som kan hjelpe til med justering bak hvis du har med justeringsverktøyet, Gry! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 3, 2007 Fyller 40(!) 12, men det er jo i og for seg en vanlig torsdag, så det er ikke umulig hvis været er bra..5. blir det pizza uansett, så vi finner sikkert en som kan hjelpe til med justering bak hvis du har med justeringsverktøyet, Gry! Glimrende Må bare sørge for at BS Bildeler får ut finger'n og finner "the missing part" for meg innen treffet... Noe jeg nettopp har fått beskjed om må kjøpes utenom? Får ta meg en tur på Biltema for anskaffelse av stor skiftenøkkel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 3, 2007 Ja, dette aner jeg ikke hvordan ser ut, faktisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 3, 2007 ...men pizza og juging blir det på torsdag åkkesom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 3, 2007 Er med til torsdag om det blir bra med respons herfra. Hvor mange er vi ? Meg og sjaføren( kjæresten) kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 3, 2007 Ser vel ut til at vi blir en 8-10 stykker om alle som sier de skal komme dukker opp. BE skulle bestille bord tror jeg.. vi snakka i hvertfall om det herom dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 3, 2007 Hei jenter...jeg kommer !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 3, 2007 Hørers bra ut. Hadde vært supert om folk dukket opp:) Stå utenfor peppes og beundre hverandres biler Alltid like kos det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 3, 2007 Tar nok turen om været er fint og bilen starter ! Håper bare at jeg ikke blir mobbet igjen som jeg gjorde når jeg besøkte dere på kelber bilpleie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 3, 2007 Godt dere stiller mannsterke for jeg trenger hjelp med den ene coilovers'en bak... hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 3, 2007 Lurer på å ta en tur da jeg er hjemme på "ferie" dersom det ikke er noe jobbing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 4, 2007 Tar nok turen om været er fint og bilen starter ! Håper bare at jeg ikke blir mobbet igjen som jeg gjorde når jeg besøkte dere på kelber bilpleie Mobbet?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 4, 2007 Dette blir jo knækanes! Tenkte jeg skulle lure med setetrekket også, men ho jobber, så det får bli en annen gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 4, 2007 Mobbet?! Sikkert bare fordi han ikke ville ha pizza! Men denne gangen skal han vel ha litt mat?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...